Klopt, maar waarom kreeg hij die gele kaart, met andere woorden, welke speler van FC Wageningen was er bij betrokken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Weet ik niet. Snap hem niet ganz. Hij heeft toch een scheidsrechter tegen de grond geslagen en daar een flink aantal wedstrijden voor gekregen? Is toen nog even uitgeleend aan een Engelse club.
vijf boemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:22 schreef donroyco het volgende:
In zijn achternaam zit een vijf boomen verwerkt.
bomen.quote:
Eus van Vijfeijken inderdaad. Mooi verhaal blijft het. Kraay jr. tikte Eus licht aan waardoor die viel. Toen Eus op de grond lag en omhoog keek zag ie de scheidsrechter over zich heen vliegen omdat Kraay jr. hem geduwd had nadat de arbiter hem een gele kaart had getoond en dus geschorst was voor de halve finale beker tegen Ajax.quote:
Zou kunnen. Maar ik zoek iets anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ongeslagen amateurlandskampioen (hoe heet dat eigenlijk?)?
Bekerfinale gehaaldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:24 schreef tong80 het volgende:
Welke unieke prestatie heeft de amateurclub Ijsselmeervogels ?
Juistquote:
Jaan de Graaf?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Welke speler van IJsselmeervogels ging naar AZ maar speelde nooit op zondag ?
Willy Overvroom?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:44 schreef tong80 het volgende:
Welke speler van Heracles had het zelfde probleem ?
Folkert Vquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:44 schreef tong80 het volgende:
Welke speler van Heracles had het zelfde probleem ?
Deze drie zijn al goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:52 schreef Irritatie100 het volgende:
The Grand Old Lady is Goodison Park van Everton, Het Kastel is uiteraard van Sparta, maar hoe het officieel heet weet ik niet. Eastlands is City of Manchester Stadium van Manchester City. De rest weet ik niet.
En ook deze zijn juist, nog eentje.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:19 schreef enfusi0n het volgende:
Schlauchboot - Allianz Arena van Bayern Munchen
Le Temple - Stade Gerland van Lyon
Nope, het is een Portugees stadionquote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Bos81 het volgende:
A Catedral. Kan Spaans of Portugees zijn.
Mischien Bernabeu?
Dragao?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:32 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Nope, het is een Portugees stadion
Nee, Le Temple is van Lyon. Die had enfusi0n al goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is le temple niet van Marseille of zo?
Nee, dit is hem nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |