SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stiekem hoop ik van wel, dat kan ik iig:)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:26 schreef BundyChen het volgende:
Moeten we ook die shit van belasting etc goed kennen? niet dat ik 't niet kan maar het is gewoon vreselijk om dat helemaal uit te gaan rekenen
hahah ikookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef pollepel. het volgende:
[..]
stiekem hoop ik van wel, dat kan ik iig:)
Alles is meegenomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Dankje qwerty, ook al heb er al veel in staan
Meen je dat? Je hebt zo meteen de toets! beter maak je gewoon maar 3/4 vragen of zo waar je moeite mee had.quote:
Dat is echt simpel, komt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:26 schreef BundyChen het volgende:
Moeten we ook die shit van belasting etc goed kennen? niet dat ik 't niet kan maar het is gewoon vreselijk om dat helemaal uit te gaan rekenen
Het gaat me om de vragen waar je logisch bij moet nadenkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Meen je dat? Je hebt zo meteen de toets! beter maak je gewoon maar 3/4 vragen of zo waar je moeite mee had.
Heb je er een leuk bestandje van gemaakt? HEBBEN HEBBEN HEBBEN hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook gewoon antwoorden van het examen van 2009 en 2010 in m'n GR gepleurd
gewoon copy paste van de antwoordbladenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Heb je er een leuk bestandje van gemaakt? HEBBEN HEBBEN HEBBEN haha
Is ook handig maar heb je dan geen gezeik met pdf naar .txt ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gewoon copy paste van de antwoordbladen
dacht dat t wel eens handig kon zijn
Je kan het in het archive proppen daar heb je lekker veel geheugen! RAM is om van te huilenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef BobW het volgende:
Hoe veel geheugen zit er wel niet in die GR? Als ik hoor wat jullie allemaal erin zetten
Wij hebben alle apps er van af gepleurd zodat je meer dan genoeg ruimte heb voor je NOtefolioquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef BobW het volgende:
Hoe veel geheugen zit er wel niet in die GR? Als ik hoor wat jullie allemaal erin zetten
http://www.convertpdftotext.net/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:40 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Is ook handig maar heb je dan geen gezeik met pdf naar .txt ?
Dan is Google nog wel jouw vriend, maar jij niet de vriend van Google.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:44 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Niet als je zelfs te lui bent nieuw tabblad te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |