Jij zou zo een vriend van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jij begrijpt het
morgen feest, dan nog een, dan londen, dan in nl ergens heen voor paar dagen, dan werken, dan rijbewijs gehaald, dan veel geld verdien, dan hbo (hoop ik), dan nog rijker worden dan auto kopen dan 2e jaar hbo dan 3e jaar een jaar vs, dan 4e jaar, dan geslaagd, dan 2 jaar uni, dan werk, dan rijk, dan politiek, dan president, dan heerser, dan dictator, dan oorlog, dan kernoorlog, dan niets
doe je dat in real life ook zo vanquote:
o dus je hebt een vriend die ook zo is/denkt/doet enz. ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij zou zo een vriend van mij kunnen zijn
Gast.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
doe je dat in real life ook zo van
''a a a, dat is zoooooooooooooooo not-done, tsssssss, what evah, what evah''
doe je ook zo in real life nee toch of wel soms
Visite.quote:
Ik bedoelde het op een andere manier, zo van, I like your stylequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
o dus je hebt een vriend die ook zo is/denkt/doet enz. ?
Ja oke, sorry mensen. Ik liet me even gaan door al de negatieve krachten hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een andere manier, zo van, I like your style![]()
Ga naar de SC en ga mensen daar irriteren
Mattie van de straat, ik denk precies het zelfde als jijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja oke, sorry mensen. Ik liet me even gaan door al de negatieve krachten hier.
Jullie moeten echten een positief gaan denken:
zeker, je hebt ook wel where eagles dare gezien of niet soms?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Mattie van de straat, ik denk precies het zelfde als jij![]()
Kelly's Heroes vind ik overigens een geweldige film!
Where Eagles Darequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
zeker, je hebt ook wel where eagles dare gezien of niet soms?
die twee horen bij elkaar
Oorlogsfilms is dan ook mijn favoriete genre.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Where Eagles Dare![]()
Fantastische film!
Ik had dat ze juist infrastructuur belangrijk vinden. Dit zorgt voor economische groei, iedereen komt makkelijk en op tijd op werk bv.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef AchmedJan het volgende:
Over die spoorwegen dinges, ik had daar dat de spoorwegen van de overheid is. Dus dat hun er balang bij hebben omdat zij er winst mee maakten.
Klopt dit/is dit goed?
Jij snapt het.. helemaal..ehm. Ik ga alvast een schuilkelder graven, ahoi!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
morgen feest, dan nog een, dan londen, dan in nl ergens heen voor paar dagen, dan werken, dan rijbewijs gehaald, dan veel geld verdien, dan hbo (hoop ik), dan nog rijker worden dan auto kopen dan 2e jaar hbo dan 3e jaar een jaar vs, dan 4e jaar, dan geslaagd, dan 2 jaar uni, dan werk, dan rijk, dan politiek, dan president, dan heerser, dan dictator, dan oorlog, dan kernoorlog, dan niets
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef AchmedJan het volgende:
Over die spoorwegen dinges, ik had daar dat de spoorwegen van de overheid is. Dus dat hun er balang bij hebben omdat zij er winst mee maakten.
Klopt dit/is dit goed?
O help, een 7, wat laag!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef Thederminator het volgende:
Economie was zeer goed te doen had alleen moeite met het betoog. Dit zou mn antwoord zijn als ik niet was vergeten de laatste 4! Vragen te maken. Dacht dat vraag 23 de laatste wasNu heb ik ipv een zekere 8 voor economie een 7 gemiddeld
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |