SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lukt wel. Maar Notefolio staat nog helemaal niet in de APPS list, en moet toch eerst nog op je GR gezet worden? Anders leest hij de bestandjes niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:18 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Je moet geen rechter muisknop op "Notefolio" doen, maar rechter muisknop op het bestandje die je op hebt geslagen met de informatie daarin die je op je rekenmachine wilt hebben. Dus rechtermuisknop op het notefolio bestandje met informatie erin.
jaa idd,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:24 schreef 111023 het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Maar Notefolio staat nog helemaal niet in de APPS list, en moet toch eerst nog op je GR gezet worden? Anders leest hij de bestandjes niet?
Ja je moet eerst het programmatje "notefolio" op je rekenmachine zetten via je USB-kabeltje, anders kan je al die bsetanden niet eens openen. Hoe dat moet, moet je ff op google zoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:24 schreef 111023 het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Maar Notefolio staat nog helemaal niet in de APPS list, en moet toch eerst nog op je GR gezet worden? Anders leest hij de bestandjes niet?
Ik zie nergens review staanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kan het een stuk kleiner maken in notefolio door menu>file>review
voor de rest weet ik het niet!
Begrijp het ff niet. Als ik op PRG klik en vervolgens naar edit ga zie ik nergens find staan. :S Ik neem aan dat ik verkeerd doe??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, in notefolio menu>edit>find, dan voer je tekst in en ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt het dat als het hier om ¤'s/$'s etc zou gaan dat dan in 2000 de inlatie hoger was? Want als de reeele waarde afneemt is er toch sprake van deflatie?
Als dat zo is dan snap ik het voorbeeld met BBP ook denk ik
Dat lukt dus totaal niet. Nahja, ik google nog wel wat verder.. anders ben ik maar fucked. xdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Ja je moet eerst het programmatje "notefolio" op je rekenmachine zetten via je USB-kabeltje, anders kan je al die bsetanden niet eens openen. Hoe dat moet, moet je ff op google zoeken.
Je klikt op je rekenmachine op "apps" dan ga je naar "notefolio", doe je enter, klik je rechts boven op "graph" dan ga je dus naar menu, ga je naar onder en klik je op "open", dan open je het bestandje wat je wilt hebben, dan klik je rechtsboven weer op "graph" en ga je naar menu, en dan nummertje 5 staat "review".quote:
heb je het programma ti notefolio creator ?: actions --> send notefolio appquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef 111023 het volgende:
[..]
Dat lukt dus totaal niet. Nahja, ik google nog wel wat verder.. anders ben ik maar fucked. xd
Je moet dus naar menu gaan en dan pijltje naar rechts naar edit, en dan helemaal onderaan staat "find"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Begrijp het ff niet. Als ik op PRG klik en vervolgens naar edit ga zie ik nergens find staan. :S Ik neem aan dat ik verkeerd doe??
Hogere lonen --> werkgever berekent dat door in de prijzen --> hogere prijzen --> werknemers verliezen koopkracht en willen meer verdienen --> hogere lonen --> etcquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wat was ookalweer loon-prijsspiraal? De lonen stijgen als de prijzen stijgen?
TYquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Je klikt op je rekenmachine op "apps" dan ga je naar "notefolio", doe je enter, klik je rechts boven op "graph" dan ga je dus naar menu, ga je naar onder en klik je op "open", dan open je het bestandje wat je wilt hebben, dan klik je rechtsboven weer op "graph" en ga je naar menu, en dan nummertje 5 staat "review".
Doe dit eens;quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef AchmedJan het volgende:
Nog een vraag over de nominale waarde/reeele waarde
[ afbeelding ]
Was volgens deze bron de inflatie in Nederland in 2001 hoger of lager dan in 2000? Licht het antwoord toe.De inflatie is in 2001 groter dan in 2000 omdat het verschil hoger is. Als de reële waarde afneemt, dan neemt de koopkracht af. Dat moet je onthouden, reële waarde = koopkracht. En als de koopkracht afneemt --> kan je minder kopen --> moeten prijzen wel hoger zijn. De prijzen moeten hoger geworden zijn omdat de reële waarde harder daalt dan de nominaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt het dat als het hier om ¤'s/$'s etc zou gaan dat dan in 2000 de inlatie hoger was? Want als de reeele waarde afneemt is er toch sprake van deflatie?
Als dat zo is dan snap ik het voorbeeld met BBP ook denk ik
Omg ik voel me nu zo dom.. Sorry dat ik zo irritant ben, maar ik kan het echt niet vinden.. Ik weet niet waar ik menu kan vinden. Ik klik op PRGM > edit > wat ik daarna krijg te zien is een rij woorden zoals ClrHome FnOff Lbl 0 etc.. Moet ik hier egens find tussen kunnen vinden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Je moet dus naar menu gaan en dan pijltje naar rechts naar edit, en dan helemaal onderaan staat "find"
nee ,dat menu werkt alleen bij notefolio,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Omg ik voel me nu zo dom.. Sorry dat ik zo irritant ben, maar ik kan het echt niet vinden.. Ik weet niet waar ik menu kan vinden. Ik klik op PRGM > edit > wat ik daarna krijg te zien is een rij woorden zoals ClrHome FnOff Lbl 0 etc.. Moet ik hier egens find tussen kunnen vinden?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef BobW het volgende:
[..]
De inflatie is in 2001 groter dan in 2000 omdat het verschil hoger is. Als de reële waarde afneemt, dan neemt de koopkracht af. Dat moet je onthouden, reële waarde = koopkracht. En als de koopkracht afneemt --> kan je minder kopen --> moeten prijzen wel hoger zijn. De prijzen moeten hoger geworden zijn omdat de reële waarde harder daalt dan de nominale
Ah k*t kd8 dat die hele prgm ding dus de notefolio was waar iedereen het over heeft. Na ja laat dan maar. Dan Maar 1000 keer klikken. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:35 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
nee ,dat menu werkt alleen bij notefolio,
niet bij PGRM.
Ik doe het altijd zo:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Begrijp het ff niet. Als ik op PRG klik en vervolgens naar edit ga zie ik nergens find staan. :S Ik neem aan dat ik verkeerd doe??
Kijk de spoiler in de OP, of anders in de gesloten topics van HAVO economie, staat nog een hele zooi uitleg over inflatie en alles, wat ik gepost hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef most_wanted het volgende:
Iemand nog een goede begrippenlijst voor in m'n GR?
Hoofdstuk 3, van "De collectieve sector"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:53 schreef 111023 het volgende:
In welke hoofdstuk staat die verzekeringen bullshit? Dat kopie ik die ook nog ff van internet in mn GR
Dankje!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Hoofdstuk 3, van "De collectieve sector"
Je bedoelt de volks/werknemersverzekeringen toch?
Nicee, dat bestandje "BBP" is trouwens beetje onzin, staan maar iets van 2 begrippen in, ik dacht is miss wel handig om te weten haha. Maar kun je ook wel weggooien, de rest is wel handigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier nog een keer alle bestandjes van Cassenzo in .txt formaat;
http://www.fileden.com/files/2007/4/13/980374//Economie.rar
hahah, krijg ik dan eeuwige roemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef -tape- het volgende:
Cassenzo, als ik hier een voldoende voor haal komt dat door jou
Maakt niet uit ;-), zijn weer 2 begrippen extraquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Nicee, dat bestandje "BBP" is trouwens beetje onzin, staan maar iets van 2 begrippen in, ik dacht is miss wel handig om te weten haha. Maar kun je ook wel weggooien, de rest is wel handig
Ja heb het allemaal zelf zitten typen, paar van die boekjes had ik nog wel bestandjes van, van de SE-weken. Maar ben dr gister wel van half 10 's ochtends tot half 2 's middags mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef -tape- het volgende:
Maar heb je alles nou zelf gemaakt ook echt?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier nog een keer alle bestandjes van Cassenzo in .txt formaat;
http://www.fileden.com/files/2007/4/13/980374//Economie.rar
is het examen tot 16.00 dan....?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef pollepel. het volgende:
Vanmiddag, 16.00 heb ik, VAKANTIEEE:)
hoop ik dan:(
Jep tot 4 uurquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
is het examen tot 16.00 dan....?
naja ik zie wel, en dan heb ik ook vakantie!
en dan heb ik deze weken wss voor niks gedaan!
naja jaartje meer maakt niet uit op een heel mensen leven
Herkansing?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
is het examen tot 16.00 dan....?
naja ik zie wel, en dan heb ik ook vakantie!
en dan heb ik deze weken wss voor niks gedaan!
naja jaartje meer maakt niet uit op een heel mensen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |