MOET je een 8,0 of wil je datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef Wabo het volgende:
8.0 halen voor een eco examen zonder vantevore te leren. Wie heeft een volle rekenmachine nodig
haha ik wil het, dan sta ik een mooie afgeronde 8 op me eindlijstquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef BundyChen het volgende:
[..]
MOET je een 8,0 of wil je dat![]()
ik ga ook voor de 8,0 en ook niet geleerd lol.
Jammer dat bestanden die in je rekenmachine gaan niet langer mogen zijn dan 113 regels, oftewel heel veel bestanden maken en alles opdelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.scholieren.com/werkstukken/12604
^Maak daar een txt bestand van en stuur 't naar je GR. Gebruik je gewoon de 'Find' knop met notefolio. Pure win!
FFFUUUUUUUUUUUUUU is dat echt zo? Achja toch nog genoeg andere shit maarja wou die link erop gooien :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:59 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jammer dat bestanden die in je rekenmachine gaan niet langer mogen zijn dan 113 regels, oftewel heel veel bestanden maken en alles opdelen.
Klopt helaasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:59 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jammer dat bestanden die in je rekenmachine gaan niet langer mogen zijn dan 113 regels, oftewel heel veel bestanden maken en alles opdelen.
Nee hoor, gewoon een regeltje verder gaan en dan opnieuw zoeken ;-)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:02 schreef AchmedJan het volgende:
En vinden zou ook niet makkelijk gaan, want hij vind alleen het eerste resultaat
Volgensmij bijna niks, net een examen uit 2003 bekekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Die is uit 2003, als het goed is zijn er wat dingen veranderd.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:27 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Iemand iets voor economie?
Zelf heb ik deze
http://grpg.php0h.com/upl(...)ID%3D86_economie.8xp
Best handig maar ben ook wel op zoek naar een formulekaart oid. Iemand?
Ja, als je je bestandjes naar ARCHIVE verstuurd dan kun je ze ook gewoon openen met Notefolio.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:26 schreef snellehenk het volgende:
kan je ook program bestandjes openen als ze in je archive staan?
want ik heb volgens mij een goede maar op de RAM past die net, alleen kan ik hem dan niet openen.
deze had ik in het andere forum gevonden:
[..]
alleen dat bestandje wat ik had moet ik openen via program, dat is zo eentje met menu enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:29 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Ja, als je je bestandjes naar ARCHIVE verstuurd dan kun je ze ook gewoon openen met Notefolio.
Lijkt me sterk dat het dan kan, met noteflio en .txt bestandjes kan het iig welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:30 schreef snellehenk het volgende:
[..]
alleen dat bestandje wat ik had moet ik openen via program, dat is zo eentje met menu enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |