En ik ook!!!!quote:
en als je geen ruimte meer hebt, wat apps eraf gooien zoals conics,, probsim etcquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Heb je notefolio creator?
Dan maak je er dus gewoon een notefolio creator-bestandje van. Dan doe je rechter muisknop op dat bestandje en klik je 'send to TI device" en dan kan je kiezen of je m naar RAM geheugen of ARChive geheugen wilt plaatsen en dan kies je voor ARChive en dan verstuur je m naar je GR.
Alg1 volgens mij niet, die heb je dacht ik wel nodig. In ieder geval, die heb ik nog. Maar voorderest kun je dr best veel afgooien, CabriJr en LearnChk enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
en als je geen ruimte meer hebt, wat apps eraf gooien zoals conics, alg1 nogwat, probsim etc
dat gebruik je toch niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
en als je geen ruimte meer hebt, wat apps eraf gooien zoals conics, probsim etc
dat gebruik je toch niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Dan maak je er dus gewoon een notefolio creator-bestandje van. Dan doe je rechter muisknop op dat bestandje en klik je 'send to TI device" en dan kan je kiezen of je m naar RAM geheugen of ARChive geheugen wilt plaatsen en dan kies je voor ARChive en dan verstuur je m naar je GR.
Je bent een God.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Die zoek ik ook, hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Frappeltje het volgende:
Zit er ook een %-knop op de Casio? :p
Zit je ook alles handmatig in te typen?quote:
Ja, moet wel. Heb de GRM geleend van een vriend, heb er verder geen kabeltje bij gekregen, of zo. Maar ik heb het er voor over alles er handmatig in te zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Frappeltje het volgende:
[..]
Zit je ook alles handmatig in te typen?
Probeer shift =quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Frappeltje het volgende:
Zit er ook een %-knop op de Casio? :p
break even hoeft niet eens... of heb jij pilot oid?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, moet wel. Heb de GRM geleend van een vriend, heb er verder geen kabeltje bij gekregen, of zo. Maar ik heb het er voor over alles er handmatig in te zetten.
Heb 10 mapjes gemaakt
1. BBALANS
2. BEROEPSG
3. BREAKEVE
4. COLSECTO
5. DES (alle formules uit de vorige OP)
6. ECOKLOOP
7. LIQUIDE
8. MARKTVOR
9. MM1M2M3
0. WISSELKO
Zometeen de samenvattingen even lezen en kijken of ik er nog wat dingen in kan zetten : )
Pffft, zoveel ga ik echt niet typen. Ik doe gewoon de begrippen op pagina 1, dan vind ik t wel best.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, moet wel. Heb de GRM geleend van een vriend, heb er verder geen kabeltje bij gekregen, of zo. Maar ik heb het er voor over alles er handmatig in te zetten.
Heb 10 mapjes gemaakt
1. BBALANS
2. BEROEPSG
3. BREAKEVE
4. COLSECTO
5. DES (alle formules uit de vorige OP)
6. ECOKLOOP
7. LIQUIDE
8. MARKTVOR
9. MM1M2M3
0. WISSELKO
Zometeen de samenvattingen even lezen en kijken of ik er nog wat dingen in kan zetten : )
= zit niet op mn Casio.quote:
Nee. Volgens mij moet die wel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
break even hoeft niet eens... of heb jij pilot oid?
Nope.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef blaffende_visjes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij deze niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |