alleen een vierkantje rond mijn scherm is wit....quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Welke rekenmachine heb je eigenlijk?
Ga je sowieso halen dan man... als je geschiedenis moet herkansen en je minimaal een 5,4 moet halen dan leer je gewoon één dag non-stop 3 á 4 uur achter elkaar met één of twee pauzes van een kwartier en dan heb je serieus minimaal een 6,0.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje !
Lager dan een 5,4 en ik zit nog een jaar op die ***school!
En anders wordt het geschiedenis herkansen, moet kunnen!
Goed plan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, die laatste. Ik ga zo maar even batterijen zoeken. Anders ben ik de lul.
Jup bij mij idd ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ga je sowieso halen dan man... als je geschiedenis moet herkansen en je minimaal een 5,4 moet halen dan leer je gewoon één dag non-stop 3 á 4 uur achter elkaar met één of twee pauzes van een kwartier en dan heb je serieus minimaal een 6,0.
That's the spirit!quote:
waarom zou het niet mogen? Iedereen heeft toch recht op 1 (één) herexamen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
ALS ik herkansing mag he haha:P
Denk t niet, maar ben altijd pessimistisch ingesteld....
Ik ook. LOL!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Aahh, nog een jaar maakt serieus niet echt uit hoor. Dit is de tweede keer dat ik examen doe en ik vind het totaal niet erg om een jaartje te missen, heeft meerdere redenen waarom ik het niet erg vind though.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Omdat er grote kans is dat ik 4 onvoldoendes heb met 2 compensatie, dan mag het dus nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
waarom zou het niet mogen? Iedereen heeft toch recht op 1 (één) herexamen?
Nee, ik heb een casio dus ik weet het ook niet...quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Omdat er grote kans is dat ik 4 onvoldoendes heb met 2 compensatie, dan mag het dus niet
maar heb je het al uitgevogeld of het kan met mijn GR?
ik heb dezelfdequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Omdat er grote kans is dat ik 4 onvoldoendes heb met 2 compensatie, dan mag het dus niet
maar heb je het al uitgevogeld of het kan met mijn GR?
mag je muziek in tijdens examen....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Ezell het volgende:
Klote, ik kan de oordopjes van mijn mobiel niet vinden. Zonder muziek kan ik me niet concentreren.
Ik bedoel voor nu. Gelukkig heb ik ze net gevonden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
mag je muziek in tijdens examen....
of bedoel je om te leren....?
Waarvoor?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik begin hem echt te schijten nu...
ik heb alle bestanden erop staan die cassenzo hier neer gezet heeft en nogquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Gafietsen het volgende:
Hoeveel RAM FREE staat er op je rekenmachine als ie leeg is?
ik heb nou namelijk 2316 RAM free en ARC free 58342
Welke heb je nodig voor Apps?
en hoe heb je ze erop gezet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
ik heb alle bestanden erop staan die cassenzo hier neer gezegt heeft en nog
ram free 19094
arc free 213783
ok dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat ik het NET niet haal door economie..
Heb je notefolio creator?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |