Heb je denk je genoeg als je alleen dat gaat lezen en doornemen? Want dan stop ik met wat ik nu aan het doen ben en ga meteen dat dus leren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:01 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
De begrippen en sommen. Ik ben een uber noob in eco. En haal normaal alleen maar 3e, maar zit nu rond de 5.5!
http://www.linkkabel.nl/tut_index.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef 111023 het volgende:
Ik kan notefolio niet openen!
Hij kan het niet initialiseren, hij geeft ook nog eens 0xc0000135 aan (geen specifieke error- code).
resetten en opnieuw installeren ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef 111023 het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Na het installeren van die turtorial kan hij hem niet openen.
Oké.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Frappeltje het volgende:
Ok, ik heb net alles fucking HANDMATIG ingevoerd in mijn GR.
Ik heb zin om iets kapot te maken nu.
AAAHHHHHHH!!!
Maak je GR maar niet kapot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Frappeltje het volgende:
Ok, ik heb net alles fucking HANDMATIG ingevoerd in mijn GR.
Ik heb zin om iets kapot te maken nu.
AAAHHHHHHH!!!
quote:
Hah! Dat is nog een overblijfsel van mijn eerste (troll)topic ooit.quote:
Conjunctuurshit heeft inderdaad met de bestedingen te maken. Die cirkel die je beschrijft klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:24 schreef AchmedJan het volgende:
Conjunctuur shit is toch dat bij laagconjunctuur de bestedingen dalen -> lagere prijzen -> meer bestedingen -> hogere prijzen -> minder bestedingen etc??
En hoe lijdt dit dan precies tot cunjunctuurwerkloosheid? Dat is er alleen bij laagconjunctuur omdat er dan niet genoeg bestedingen zijn en dus niet genoeg verkocht word?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Conjunctuurshit heeft inderdaad met de bestedingen te maken. Die cirkel die je beschrijft klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |