jaa, ik heb m al gehad (vwo :p weet ook eigenlijk niet wat ik hier doe >.<) maar leraar had al paar nagekeken en hij zei dat hoogste 33 van de 66 punten was .quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb jij ook het pilot examen met economie?
Dan mag je ze weer ophalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen al? Hoe moeten leerlingen dan leren voor hun herkansing?
Oh, oké! Ah, wat balen zeg! Dan maar hopen op een hoge norm.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef xfleuurr het volgende:
[..]
jaa, ik heb m al gehad (vwo :p weet ook eigenlijk niet wat ik hier doe >.<) maar leraar had al paar nagekeken en hij zei dat hoogste 33 van de 66 punten was .
Domme regelingquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan mag je ze weer ophalen.
bij note folio onder edit: #5 findquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier een mooie samenvatting;
http://www.scholieren.com/werkstukken/12604
Blijkbaar zit er ergens op de GR een 'find' optie maar waar..
In notefolio bij edit en daaronder staat find dacht ik kijk maar isquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Hier een mooie samenvatting;
http://www.scholieren.com/werkstukken/12604
Blijkbaar zit er ergens op de GR een 'find' optie maar waar..
Kun je het me aub stap voor stap uitleggen. Ik ben nogal een mongool wanneer het op die kut rekenmachine komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef tipsyyy het volgende:
[..]
In notefolio bij edit en daaronder staat find dacht ik kijk maar is
Heb je notefolio dan wel al?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Kun je het me aub stap voor stap uitleggen. Ik ben nogal een mongool wanneer het op die kut rekenmachine komt.
Nope. Heb een klasgenoot die het via de pc er allemaal heeft opgezet en die verstuurt het morgen via kabeltjes aan de rest van de klas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:56 schreef tipsyyy het volgende:
[..]
oohhh jij hebt zeker alles zelf via je rekenmachine ingetypt?
dan moet je wel notefolio op je rekenmachine hebben staan denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Nope. Heb een klasgenoot die dat doet en die verstuurt het morgen via kabeltjes aan de rest van de klas.
En wat heb je aan Cassenzo en Handboek gehad?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef TakAFCA het volgende:
Dank zij Cassenzo en Handboek ga ik een 6,1 halen.
Ook al zijn mijn cijfers niet hoger geweest dan een 5,6 van mijn proefexamens toch denk ik het.
Ik denk niet zo hoog maar ik wil ook ff aangeven dat hun baas zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef TakAFCA het volgende:
Ook al zijn mijn cijfers niet hoger geweest dan een 5,6 van mijn proefexamens toch denk ik het.
Ja, volgens mij ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
dan moet je wel notefolio op je rekenmachine hebben staan denk ik
edit laat maar die kan hij wss ook sturen
ze vragen echt wel iets van wat hun allemaal getypt hebbequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
En wat heb je aan Cassenzo en Handboek gehad?
Oke 4,1 dan is ook goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Ik denk niet zo hoog maar ik wil ook ff aangeven dat hun baas zijn
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef TakAFCA het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:59 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ze vragen echt wel iets van wat hun allemaal getypt hebbe
De begrippen en sommen. Ik ben een uber noob in eco. En haal normaal alleen maar 3e, maar zit nu rond de 5.5!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |