SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inflatie: Stijging van het gemiddeld prijspeilquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:36 schreef AchmedJan het volgende:
Oke top!
Iemand toevallig een ''inflatie'' notefolio/bestandje/tekst. Volgens mij heb je meerdere inflaties (loonkosten,bestedings etc) en volgens mij zijn die best belangrijk...
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Inflatie: Stijging van het gemiddeld prijspeil
Bestedingsinflatie: In tijden van overbesteding/hoogconjunctuur is er meer vraag dan aanbod dus kunnen de bedrijven hun prijzen verhogen.
Kosteninflatie: Als de kosten voor een product stijgen voor een bedrijf, dan berekenen ze dit door in de prijzen en stijgt de prijs dus.
Loonkosteninflatie: Als de loonkosten per eenheid product stijgen voor de werkgever, dan wordt dit ook doorberekend in de prijzen en zo krijg je een hogere prijs.
Moeten jullie ook wisselkoersen kennen?
nee, kan wel ! werkt precies hetzelfde als cassenzo eerder zei,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het dan kan, met noteflio en .txt bestandjes kan het iig wel
Ja dan kun je 'm dus openen, bij de app "notefolio"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:07 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
nee, kan wel ! werkt precies hetzelfde als cassenzo eerder zei,
bestand opslaan --> rechtermuisknop --> send to ti device --> set to archive --> send to device.
en dan kan je hm openen bij PGRM.
Oke dan krijg je nog geïmporteerde inflatie erbij. Dat is inflatie die ontstaat door een lage wisselkoers. Hierdoor is het duur om producten te importeren en bedrijven die dit doen willen uiteraard winst maken dus gaan het voor veel verkopen.quote:
Wat wil je eraan unzippen? Het is een los bestand als het goed is... Rechts klik -> Send to TI devicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef 111023 het volgende:
Fuck it. Hij kan Notefolio niet unzippen en ik heb wel winrar? :S
nee , dat bestand is anders, daar is alles al geordend in het bestand zelfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Ja dan kun je 'm dus openen, bij de app "notefolio"
Thx.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Inflatie: Stijging van het gemiddeld prijspeil
Bestedingsinflatie: In tijden van overbesteding/hoogconjunctuur is er meer vraag dan aanbod dus kunnen de bedrijven hun prijzen verhogen.
Kosteninflatie: Als de kosten voor een product stijgen voor een bedrijf, dan berekenen ze dit door in de prijzen en stijgt de prijs dus.
Loonkosteninflatie: Als de loonkosten per eenheid product stijgen voor de werkgever, dan wordt dit ook doorberekend in de prijzen en zo krijg je een hogere prijs.
Moeten jullie ook wisselkoersen kennen?
ERR:ARCHIVEDquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:07 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
nee, kan wel ! werkt precies hetzelfde als cassenzo eerder zei,
bestand opslaan --> rechtermuisknop --> send to ti device --> set to archive --> send to device.
en dan kan je hm openen bij PGRM.
Weet jij of het mogelijk is je lettergrootte aan te passen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat wil je eraan unzippen? Het is een los bestand als het goed is... Rechts klik -> Send to TI device
Dat doet hij niet. Hij meld dat het bestand niet overeenkomt ofso.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat wil je eraan unzippen? Het is een los bestand als het goed is... Rechts klik -> Send to TI device
bij notefolio kan je ervoor kiezen menu :file 5: review en dan heb je een kleiner lettertype, voor de rest kan je er volgens mij niet veel aan veranderenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Weet jij of het mogelijk is je lettergrootte aan te passen?
Ja, in notefolio menu>edit>find, dan voer je tekst in en okquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:15 schreef Tetouanie het volgende:
Is er een manier om begrippen in je notefolio snel te vinden zonder dat je 1000 x hoeft te klikken?
quote:Wat is nou precies het verschil tusse reele (gecorigeerd voor prijsveranderingen) en nominale waarde?
Heb je wel TI Connect geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef 111023 het volgende:
Send to Device wordt niet eens vermeld?
Dit krijg ik als ik rightclick op notefolio doe.
Openen
Uitvoeren als
7-ZIP
en nog wat bullshit.
Eigenlijk zeg je het al. De reële waarde is gecorrigeerd voor prijsveranderingen. Voorbeeldje:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Thx.
Wat is nou precies het verschil tusse reele (gecorigeerd voor prijsveranderingen) en nominale waarde?
Nominaal is wat het waard is in euro's,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Thx.
Wat is nou precies het verschil tusse reele (gecorigeerd voor prijsveranderingen) en nominale waarde?
Jep.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je wel TI Connect geïnstalleerd?
Je kan het een stuk kleiner maken in notefolio door menu>file>reviewquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Weet jij of het mogelijk is je lettergrootte aan te passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |