Er klopt geen hol van inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel die motivator natuurlijk niet helemaal correct is.
Toch zal het gebeuren. Maar dat kan nog wel vijf tot tien jaar duren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof, de EU wankelt en steeds meer kortzichtige figuren keren zich tegen de Unie. Wanneer je landen zoals Servie toe laat treden wakker je de anti-EU gevoelens enkel aan.
Recept voor ellende.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch zal het gebeuren. Maar dat kan nog wel vijf tot tien jaar duren.
Van mij hoeft het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch zal het gebeuren. Maar dat kan nog wel vijf tot tien jaar duren.
Hm, bij de een een pistool in de rug of bij de ander een zak geld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
Nog eentje om het af te leren en dan ga ik weer wat doen.
[ afbeelding ]
Betonrot betekent in de praktijk afbreken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef Reya het volgende:
Op dit moment zou het vergelijkbaar zijn met het aanbouwen van een serre terwijl de betonrot in je fundament zit. Over tien jaar zou dat gemakkelijk anders kunnen zijn.
Daarom. Ik zie Servië iig wel toetreden voordat Turkije dat doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef Reya het volgende:
Op dit moment zou het vergelijkbaar zijn met het aanbouwen van een serre terwijl de betonrot in je fundament zit. Over tien jaar zou dat gemakkelijk anders kunnen zijn.
En een nieuwe fundering storten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Betonrot betekent in de praktijk afbreken.
Maar dan heb je geen huis meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Betonrot betekent in de praktijk afbreken.
Of je bent de persoon helemaal rechts.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, bij de een een pistool in de rug of bij de ander een zak geld.
I know what I'd want.
Dat zijn de onrendabelen, dat snap je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je bent de persoon helemaal rechts.
Dat zal ook de stand van zaken over 15 jaar zijn. Ik voorzie een scenario waarin de EU leiders wanhopig hun ivoren toren verdedigen terwijl de nationale regeringen hun eigen koers volgen, om vervolgens de hele tent in te laten storten.quote:
We did in the nineties.quote:
De moord op ome Franz, bedoel je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien, we zijn het nog niet vergeten toch, vuige Serven:
Precies, dat alleen zou al genoeg zijn ze te weigeren, om nog maar te zwijgen over hun burenruzie met de Bosniërs en liefelijke omgang met de Moslims. Oh, en natuurlijk het feit dat er nu genoeg idioten zijn die demonstreren om hun held "Mladic". En als dat allemaal niet genoeg is dan wel hun weigering van erkenning van Kosovo, danwel hun belabberde economische situatie.quote:
Ik heb sowieso niets op met alle landen ten oosten van Duitsland en Oostenrijk, maar goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dat alleen zou al genoeg zijn ze te weigeren, om nog maar te zwijgen over hun burenruzie met de Bosniërs en liefelijke omgang met de Moslims. Oh, en natuurlijk het feit dat er nu genoeg idioten zijn die demonstreren om hun held "Mladic". En als dat allemaal niet genoeg is dan wel hun weigering van erkenning van Kosovo, danwel hun belabberde economische situatie.
Ah, pleonasme.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het refereerde meer aan mijn plannen jegens een aantal obstructieve Belgische bureaucraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |