Ik zal proberen het niet weer te doen. Maar het is zo makkelijk om iets te zeggen met mensen diequote:
En om dat vervolgens zelf te quotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zal proberen het niet weer te doen. Maar het is zo makkelijk om iets te zeggen met mensen die
Eens maar definieer mensen eens. Wie zijn die mensen? Wees specifiek!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zal proberen het niet weer te doen. Maar het is zo makkelijk om iets te zeggen met mensen die
Werkt de zoekfunctie niet meer ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef utopie het volgende:
gaat iemand me nog vertellen wat @@@ is of niet ?
Mensen die keihard offtopic gaan in hun eigen kuttopic.quote:
KEIHARD!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Mensen die keihard offtopic gaan in hun eigen kuttopic..
Eigenlijk niet zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n gevoel als of het zaterdag is?
nee, het voelt meer als een duffe vrijdag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n gevoel als of het zaterdag is?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zou jou wel kunnen raken, zelfs met je duckface en rare wenkbrauwen,.
Rare wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zou jou wel kunnen raken, zelfs met je duckface en rare wenkbrauwen,.
Haha dus je geeft wel toe dat je een duckface hebt?quote:
Nou ja, op 1 foto's trek ik inderdaad een (halve) duckface, dat is toch niet echt te ontkennen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef Draganta het volgende:
[..]
Haha dus je geeft wel toe dat je een duckface hebt?![]()
(wat is dat eigenlijk)
Behalve misschien als deze man je woordvoerder is:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef monkyyy het volgende:
Nou ja, op 1 foto's trek ik inderdaad een (halve) duckface, dat is toch niet echt te ontkennen?
ik vind je een hele knappe meid en zou je graag doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja, op 1 foto's trek ik inderdaad een (halve) duckface, dat is toch niet echt te ontkennen?
Zou kunnenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |