Goeie reacties zijn goeie reacties.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zou jou wel kunnen raken, zelfs met je duckface en rare wenkbrauwen,.
quote:
quote:
maar wat zou je op je kaas doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef zovty het volgende:
Ik zou het kutsap van een minderjarig negerinnetje met dikke fleppen op m'n brood doen.
Ik kan je dat vertellen, maar dan moet ik je wel meteen daarna ruimen.quote:
Nou, vertel op!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan je dat vertellen, maar dan moet ik je wel meteen daarna ruimen.
Nee, maar fluister het dan bij utopie in z'n rechter oor en knal in z'n linkeroor een kogel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wil jou helegaar niet ruimen.
is goed. nou, wat is het ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan je dat vertellen, maar dan moet ik je wel meteen daarna ruimen.
mensen die er over opscheppen dat ze het wel wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die niet weten wat @@@ isnewbies
mensen die 'mensen die' zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mensen die er over opscheppen dat ze het wel weten
Mensen die denken dat ze de echte betekenis kennenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mensen die er over opscheppen dat ze het wel weten
Mensen die mensen die zeggen en zichzelf quotenquote:
Oh die vind ik opzich dan weer niet zo ergquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die mensen die zeggen en zichzelf quoten
Ik stoor me eraan, stop hiermee!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh die vind ik opzich dan weer niet zo erg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |