Goeie reacties zijn goeie reacties.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zou jou wel kunnen raken, zelfs met je duckface en rare wenkbrauwen,.
quote:
quote:
maar wat zou je op je kaas doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:52 schreef zovty het volgende:
Ik zou het kutsap van een minderjarig negerinnetje met dikke fleppen op m'n brood doen.
Ik kan je dat vertellen, maar dan moet ik je wel meteen daarna ruimen.quote:
Nou, vertel op!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan je dat vertellen, maar dan moet ik je wel meteen daarna ruimen.
Nee, maar fluister het dan bij utopie in z'n rechter oor en knal in z'n linkeroor een kogel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wil jou helegaar niet ruimen.
is goed. nou, wat is het ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan je dat vertellen, maar dan moet ik je wel meteen daarna ruimen.
mensen die er over opscheppen dat ze het wel wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die niet weten wat @@@ isnewbies
mensen die 'mensen die' zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mensen die er over opscheppen dat ze het wel weten
Mensen die denken dat ze de echte betekenis kennenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mensen die er over opscheppen dat ze het wel weten
Mensen die mensen die zeggen en zichzelf quotenquote:
Oh die vind ik opzich dan weer niet zo ergquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die mensen die zeggen en zichzelf quoten
Ik stoor me eraan, stop hiermee!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh die vind ik opzich dan weer niet zo erg
Ik zal proberen het niet weer te doen. Maar het is zo makkelijk om iets te zeggen met mensen diequote:
En om dat vervolgens zelf te quotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zal proberen het niet weer te doen. Maar het is zo makkelijk om iets te zeggen met mensen die
Eens maar definieer mensen eens. Wie zijn die mensen? Wees specifiek!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zal proberen het niet weer te doen. Maar het is zo makkelijk om iets te zeggen met mensen die
Werkt de zoekfunctie niet meer ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef utopie het volgende:
gaat iemand me nog vertellen wat @@@ is of niet ?
Mensen die keihard offtopic gaan in hun eigen kuttopic.quote:
KEIHARD!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Mensen die keihard offtopic gaan in hun eigen kuttopic..
Eigenlijk niet zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n gevoel als of het zaterdag is?
nee, het voelt meer als een duffe vrijdag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n gevoel als of het zaterdag is?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Rare wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Haha dus je geeft wel toe dat je een duckface hebt?quote:
Nou ja, op 1 foto's trek ik inderdaad een (halve) duckface, dat is toch niet echt te ontkennen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef Draganta het volgende:
[..]
Haha dus je geeft wel toe dat je een duckface hebt?![]()
(wat is dat eigenlijk)
Behalve misschien als deze man je woordvoerder is:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef monkyyy het volgende:
Nou ja, op 1 foto's trek ik inderdaad een (halve) duckface, dat is toch niet echt te ontkennen?
ik vind je een hele knappe meid en zou je graag doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ja, op 1 foto's trek ik inderdaad een (halve) duckface, dat is toch niet echt te ontkennen?
Zou kunnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |