Problemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
had je maar een aardappel moeten zijn
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
had je maar een aardappel moeten zijn
Ik sta in de lijst, had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zie een paar posts terug
Dagcijfers #217
99 posts maar
Hoor je niet thuisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik sta in de lijst, had ik niet verwacht
Mens, ga weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef computerprobleem het volgende:
ik ben een eckte grape maker of niet soms
ik ga comiedieën worden l;ater
Hier was het op wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
IT'S FRIDAAAY FRIDAAAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY
doeiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:20 schreef computerprobleem het volgende:
ik moet poepen want dronk net koffie
Standaard opmerking is standaard.quote:
waarumquote:
Met je dolan praatquote:
doei trommelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik voel me geneigd per direct dit topic te verlaten tot er een vervanging voor de huidige aanvanger van dit topic is gevonden.
Dus ik ga douchen en pitten, latah
ja ben jij een leuken meisjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:21 schreef yosander het volgende:
computerprobleem, jij houdt wel van leukjen meisjes of niet??
ik hoe niet van Dubstep maar wel van hiphop maar niet van ditquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Matties, wat is jullie mening over deze videoclip en track?
Ook al ben ik, samen met Tim, hier de enige die naar hip-hop en (een beetje) dub step luistert
ja als je plaatjes van my wilt zien moet je zoeken op tubgirlquote:
yosander is egt s0w seksiiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
ja als je plaatjes van my wilt zien moet je zoeken op tubgirl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |