En toenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Snuf. het volgende:
Jongens ik liep vandaag door de gang en aan het eind stond mijn vriendin. tot zover op zich niks geks
MAAR TOEN KWAM ER EEN MEISJE LANGS MET INKIJK. ECHT NIET NORMALE INKIJK. EPISCHE INKIJK. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden. Wat een pracht
JA MOET JE KOMEN DANquote:
Dat moment mag inderdaad wel even met ons gedeeld worden, bedankt Snufquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Snuf. het volgende:
Jongens ik liep vandaag door de gang en aan het eind stond mijn vriendin. tot zover op zich niks geks
MAAR TOEN KWAM ER EEN MEISJE LANGS MET INKIJK. ECHT NIET NORMALE INKIJK. EPISCHE INKIJK. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden. Wat een pracht
Nee, je bent nu a-seksueel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik moest giechelen![]()
Ben ik nu homoseksueel net als 90% van de mannelijke EXA-SC-ers?
Dit vind ik niet zo aardigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JA MOET JE KOMEN DAN
DAN LAAT IK EEN GROTE NOORD-KOREN OP JE SCHIJT HOOFDEN VUILE ONDERKRUUPSEL MET JE GROTE DIKKE TEEN
DIE DIKKE TEEN VAN JE
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JA MOET JE KOMEN DAN
DAN LAAT IK EEN GROTE NOORD-KOREN OP JE SCHIJT HOOFDEN VUILE ONDERKRUUPSEL MET JE GROTE DIKKE TEEN
DIE DIKKE TEEN VAN JE
Kutuserquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JA MOET JE KOMEN DAN
DIE DIKKE TEEN VAN JE
check die link swaggerloze boiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat zijn de meest recente dagcijfers?
Gratis gedaan mattie. Ik weet dat jij er raad mee weetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat moment mag inderdaad wel even met ons gedeeld worden, bedankt Snuf
Toen niks. Toen tieten. That's it. Maar wel epische tietenquote:
kaasdrolquote:
zie een paar posts terugquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat zijn de meest recente dagcijfers?
Jij wint zeer hardquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
In ieder geval weer iemand van de EXA-click 1
Zo en zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gratis gedaan mattie. Ik weet dat jij er raad mee weet
[..]
Toen niks. Toen tieten. That's it. Maar wel epische tieten
Ik moest lachenquote:
gahahah goeien grap m,angquote:
had je maar een aardappel moeten zijnquote:
Problemen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
had je maar een aardappel moeten zijn
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
had je maar een aardappel moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |