quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Nee maar je negeert me al drie posts lang waarin ik dat vraag, en gezien je huidskleur ben ik daarin geinteresseerd
Dit. Stoppen met posten allemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
ik stel voor dat we een nieuw topic gaan openen
Zu letzt, kan niks uploaden vanaf ipod. Maar ik kan wel alvast een foto maken met douchehaarquote:
zou ik toch niet gebruikt hebbenquote:
Doe danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zu letzt, kan niks uploaden vanaf ipod. Maar ik kan wel alvast een foto maken met douchehaar
Zat dat niet in je pakket?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zou ik toch niet gebruikt hebben
en het is toch veel leuker om bijles via fok te krijgen
Ik heet Achmed Abdul Hassan Yasin Ali-Al Binladenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
computerprobleem, hoe heet je? Ik mag je nu al.
Gelukkig niet.quote:
ja datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wij hadden alleen maar examenbundel? Gewoon Ibant obscuri
Troll. Ga weg man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heet Achmed Abdul Hassan Yasin Ali-Al Binladen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef Joosterd het volgende:
Dit wordt een leegloop topic..
Jongens ik ga slapen geen zin om hier meer te posten met een verneukte OP TS TT
Hey Swa jou ken ik!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
quote:
Jij hebt vanaf nu een vriend minder op FB en Hyves.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
computerprobleem, hoe heet je? Ik mag je nu al.
lul, daar staat metriek helemaal in uitgelegdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef ThaTim het volgende:
Ibant Obscuri hadden wij ook, heb alleen de Nederlandse gedeeltes doorgebladerd in de lessen.
Heey Achmed!quote:
Maar je ziet hem pas morgenmiddag dan hequote:
Ga je dan wel een 5.3 halen? o.Oquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef ThaTim het volgende:
Ibant Obscuri hadden wij ook, heb alleen de Nederlandse gedeeltes doorgebladerd in de lessen.
Duh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heey Achmed!
Ze denken dat ik een troll ben omdat ik OP heb verproetst
maar niet zo goed als dastan en VR2 het doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
lul, daar staat metriek helemaal in uitgelegd
Het moet kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar je ziet hem pas morgenmiddag dan he![]()
![]()
DITquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
lul, daar staat metriek helemaal in uitgelegd
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar niet zo goed als dastan en VR2 het doen
Dat is pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij hebt vanaf nu een vriend minder op FB en Hyves.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ik moet nu echt stoppen met deze SC, anders ga ik nooit meer met economie verder. Dus daaag.
Daag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
De minderjarige chickieszzz zijn weg dus tijd voor p0rn0 guyszzzz.
P.S. waarschijnlijk lurken Ezell en Klinkie nu allebei
ik loogquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ik moet nu echt stoppen met deze SC, anders ga ik nooit meer met economie verder. Dus daaag.
doei de boeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iek ben monteur, iek jou compjoeter probleem reparieren dan zij jou wel aardig vinden ikke denkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heey Achmed!
Ze denken dat ik een troll ben omdat ik OP heb verproetst
Nog één reactie:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
De minderjarige chickieszzz zijn weg dus tijd voor p0rn0 guyszzzz.
P.S. waarschijnlijk lurken Ezell en Klinkie nu allebei
Ik hou van je, Estherquote:
okquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
THATIM HATEN
HOE DURF JE VIEZE VUILE AJ![]()
![]()
AJ![]()
Dat ookquote:
Zie je wel dat je een baas bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef computerprobleem het volgende:
echte bazen kijk married with children
nu op comedy central
ja maar meneer de monteur, mijn computer probleem is groot probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Iek ben monteur, iek jou compjoeter probleem reparieren dan zij jou wel aardig vinden ikke denk
Succes morgen, jongen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:13 schreef ThaTim het volgende:
Welterusten iedereen!
Dank aan Dastan en VR2.
Iedereen succes met Latijn en eventueel bio!
Bio
Ja, vertel nu je echte naam maarquote:
ga slapenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja maar meneer de monteur, mijn computer probleem is groot probleem
Leugensquote:
Rot op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:14 schreef computerprobleem het volgende:
ik ben best goed tog in topics maken
warumquote:
Jij bent keigoed, vrind.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:14 schreef computerprobleem het volgende:
ik ben best goed tog in topics maken
Dan slaap ikquote:
Ik moest giechelenquote:
WIJquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dagcijfers #217
Mooi aantal, viaregnum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |