sorryquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging de pabo doen omdat ik niks beters wistkon.
Mijne ook alleen 1e 3 jaar collegegeld. Die kutapen hebben er voor gekozen om 14 kinderen te nemen. Dan blijft er weinig geld over.quote:
14quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mijne ook alleen 1e 3 jaar collegegeld. Die kutapen hebben er voor gekozen om 14 kinderen te nemen. Dan blijft er weinig geld over.
wacht. 14?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mijne ook alleen 1e 3 jaar collegegeld. Die kutapen hebben er voor gekozen om 14 kinderen te nemen. Dan blijft er weinig geld over.
Zoveel?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Sorry.quote:
Zeg dan gewoon: rare.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel?!
[..]
Sorry.Gevoelig onderwerp dit.
14 kinderenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ja. ze zijn streng gelovig. en ze zeggen dat ze de kinderen van god krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel?!
[..]
Sorry.Gevoelig onderwerp dit.
Jezus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja. ze zijn streng gelovig. en ze zeggen dat ze de kinderen van god krijgen
Ik heb iets heel anders geleerd bij biologiequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee God, Jezus is zijn zoon.quote:
Jij bent wel de eckte bioloog van dit jaar he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb iets heel anders geleerd bij biologie![]()
Ik probeer ze dat ook wel eens duidelijk te maken en dan worden ze boos. ??quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb iets heel anders geleerd bij biologie![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sowieso, ook in de praktijk jeweet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent wel de eckte bioloog van dit jaar he.
hihiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso, ook in de praktijk jeweet.
Ik heb 't niet verzonnenquote:
ben je nou serieus, ik ben in de war.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
God is drieeenheid van vader zoon en heilige geest.
amen.
Moet je ook niet met je moeder duidelijk proberen te makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik probeer ze dat ook wel eens duidelijk te maken en dan worden ze boos. ??
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Corkscrew het volgende:
Die SGP'ers moeten hun achterban ergens vandaan halen.
Mwah we hebben allemaal een eigen kamer dus daar kan je rustig zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh my, ik zou gek worden.. En wij zijn met 4 kinderen in huis.
Niet van je zelf uit gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je moeder duidelijk proberen te maken.
Steunen je ouders daar niet in?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik betaal de studie niet zelf, maar als ik op kamers ga mag ik dat natuurlijk wel gaan betalen en zo
Zo'n groot huis ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
Mwah we hebben allemaal een eigen kamer dus daar kan je rustig zitten.
Aardig optrekje heb je danquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
Mwah we hebben allemaal een eigen kamer dus daar kan je rustig zitten.
Sorry, is lastig soms. Eckte bioloog hè.quote:
Die betalen wel m'n studie en m'n boeken en alles... vind dat ik dat dan toch wel zelf mag betalenquote:
Zo'n groot huis ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aardig optrekje heb je dan
Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die betalen wel m'n studie en m'n boeken en alles... vind dat ik dat dan toch wel zelf mag betalen
Nee, die laadde nietquote:
Hmm.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die betalen wel m'n studie en m'n boeken en alles... vind dat ik dat dan toch wel zelf mag betalen
Ergens in vorig topic.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, die laadde niet
Waar staat die dan?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Jep. Maar als ik dat nu als enig kind had was chiller geweest.
anaalridder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ridder. Een moraalridder.
Google maar op veerstraat 2 waardenburg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, die laadde niet
Waar staat die dan?
Oh was jij dat, teveel users in dit topic.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Google maar op veerstraat 2 waardenburg.
Jep. Ga evengoed wel werken.quote:
Vinger, zere plek... ik moet zo maar eens wat gaan doen. Ben niet van plan veel te gaan doen, maar ik ga het verhaaltje nog wel een keer doorlezen en die vergelijkingsteksten. Dan nog een keer stijlfiguren en dan vind ik het mooi geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
Zeg koningenweg, hoe goed ken jij Latijn?
0-26quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Aan de ene kant best stoer eigenlijk.
Hoe oud zijn je broers/zussen?
zeker met 14 kinderen is 1e 3 jaar collegegeld nog best veelquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik dat ik ook niet zoveel meer hoef te doen. Zo meteen even doorlezen inderdaad. Dan om half een slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jep. Ga evengoed wel werken.
[..]
Vinger, zere plek... ik moet zo maar eens wat gaan doen. Ben niet van plan veel te gaan doen, maar ik ga het verhaaltje nog wel een keer doorlezen en die vergelijkingsteksten. Dan nog een keer stijlfiguren en dan vind ik het mooi geweest.
Zijn jij en je broers/zussen eigenlijk ook gelovig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef JustRocking het volgende:
[..]
0-26
It keeps going and going.Maar mn moeder is bijna 50 dus t houd wel op denk ik.
Was je moeder 50 toen ze haar laatste kind kreeg?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef JustRocking het volgende:
[..]
0-26
Oh wauwwww. Jeetje mina nog aan toe zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef JustRocking het volgende:
[..]
0-26
Jep. Alleen ik ben de enigste die niet echt gelovig is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zijn jij en je broers/zussen eigenlijk ook gelovig?
Dat lijkt me echt een verschrikking.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Jep. Alleen ik ben de enigste die niet echt gelovig is.
50-0 is 50quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was je moeder 50 toen ze haar laatste kind kreeg?
Wat een keurig eufemisme.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wauwwww. Jeetje mina nog aan toe zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |