sorryquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging de pabo doen omdat ik niks beters wistkon.
Mijne ook alleen 1e 3 jaar collegegeld. Die kutapen hebben er voor gekozen om 14 kinderen te nemen. Dan blijft er weinig geld over.quote:
14quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mijne ook alleen 1e 3 jaar collegegeld. Die kutapen hebben er voor gekozen om 14 kinderen te nemen. Dan blijft er weinig geld over.
wacht. 14?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mijne ook alleen 1e 3 jaar collegegeld. Die kutapen hebben er voor gekozen om 14 kinderen te nemen. Dan blijft er weinig geld over.
Zoveel?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Sorry.quote:
Zeg dan gewoon: rare.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel?!
[..]
Sorry.Gevoelig onderwerp dit.
14 kinderenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JustRocking het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ja. ze zijn streng gelovig. en ze zeggen dat ze de kinderen van god krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel?!
[..]
Sorry.Gevoelig onderwerp dit.
Jezus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja. ze zijn streng gelovig. en ze zeggen dat ze de kinderen van god krijgen
Ik heb iets heel anders geleerd bij biologiequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja. ze zijn streng gelovig. en ze zeggen dat ze de kinderen van god krijgen
Nee God, Jezus is zijn zoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |