Jij bent wel de eckte bioloog van dit jaar he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb iets heel anders geleerd bij biologie![]()
Ik probeer ze dat ook wel eens duidelijk te maken en dan worden ze boos. ??quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb iets heel anders geleerd bij biologie![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja. ze zijn streng gelovig. en ze zeggen dat ze de kinderen van god krijgen
Sowieso, ook in de praktijk jeweet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent wel de eckte bioloog van dit jaar he.
hihiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso, ook in de praktijk jeweet.
Ik heb 't niet verzonnenquote:
ben je nou serieus, ik ben in de war.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
God is drieeenheid van vader zoon en heilige geest.
amen.
Moet je ook niet met je moeder duidelijk proberen te makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik probeer ze dat ook wel eens duidelijk te maken en dan worden ze boos. ??
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Corkscrew het volgende:
Die SGP'ers moeten hun achterban ergens vandaan halen.
Mwah we hebben allemaal een eigen kamer dus daar kan je rustig zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh my, ik zou gek worden.. En wij zijn met 4 kinderen in huis.
Niet van je zelf uit gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je moeder duidelijk proberen te maken.
Steunen je ouders daar niet in?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik betaal de studie niet zelf, maar als ik op kamers ga mag ik dat natuurlijk wel gaan betalen en zo
Zo'n groot huis ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
Mwah we hebben allemaal een eigen kamer dus daar kan je rustig zitten.
Aardig optrekje heb je danquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
[..]
Mwah we hebben allemaal een eigen kamer dus daar kan je rustig zitten.
Sorry, is lastig soms. Eckte bioloog hè.quote:
Die betalen wel m'n studie en m'n boeken en alles... vind dat ik dat dan toch wel zelf mag betalenquote:
Zo'n groot huis ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aardig optrekje heb je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |