Hope soquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Gaat wel goedkomen, jongen.
Ooh, ik ga dat soort gesprekken juist altijd wel aan. Dat vind ik 't enige leuke eraanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij praten daar thuis helemaal niet over. Is taboe man.![]()
Ik heb een kapoterge hekel aan felle atheisten. Laat idereen gewoon in zijn waarde en denk zelf wat jij vindt.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik zit op een refoschool. Staat bij ons een moskee naast. Zit de helft van de leerlingen in tussen uren.
Ik vrees het ook. Dies horrendus. Zeker met biologie erbij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hope soIk vrees er wel een beetje voor, maar goed. We zullen zien.
Ja, naar is dat wel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, ik ga dat soort gesprekken juist altijd wel aan. Dat vind ik 't enige leuke eraan. Maar jouw ouders zijn Islamitisch? Dan zal dat inderdaad wel wat anders liggen
.
Oké.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik heb een kapoterge hekel aan felle atheisten. Laat idereen gewoon in zijn waarde en denk zelf wat jij vindt.
Schijt aan de examens je slaagt toch wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Dies horrendus est. Zeker met biologie erbij.
Je woont nog thuis dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, naar is dat wel...Bah. Ik weet echt niet hoe mijn toekomst eruit ziet als ik niet losbreek binnen nu en een jaar oid.
Ja, maar zou zonde zijn als ik met een zes voor Latijn slaag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Schijt aan de examens je slaagt toch wel.
Ik heb bio ook nog niet geleerd.
Hm. Logica.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké.
Ze werkt op een christelijke school. [ afbeelding ]
Zijn je ouders van Turkse of van Marokkaanse afkomst?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het niet goed dat een meisje uit 'onze' cultuur op zichzelf gaat wonen.
Ik dacht de hele tijd dat je een jongen was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het niet goed dat een meisje uit 'onze' cultuur op zichzelf gaat wonen.
Ik ook zoietsquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb 1 gelovige in een klas van 40... dus ja verbaas me wel een beetje
Lastig lastig...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee, dat niet. Ergens verder in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zijn je ouders van Turkse of van Marokkaanse afkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |