Uit 2007 zelfs, meende ik in de aftiteling te zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe zou het nu met ze zijn, die opnamen waren vast al een jaar geleden toch?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe zou het nu met ze zijn, die opnamen waren vast al een jaar geleden toch?
Leuk dat je het hebt opgezocht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Als niemand anders het zoeken doet![]()
Die luitjes zitten nog in Zuid-Afrika zo lijkt het:
http://www.3flavours.co.z(...)tact&id=1&Itemid=109
Die luitjes in Spanje: hun site doet het niet meerdus wellicht zijn ze weer terug in NL
![]()
Hier de site van Ik Vertrek met hun prachtige beeltenis.
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef alors het volgende:
Dat gebouw komt me bekend voor, volgens mij heb ik het einde gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef alors het volgende:
Dat gebouw komt me bekend voor, volgens mij heb ik het einde gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef alors het volgende:
[..]jij maakt er wel een heel drama vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]dat is een andere geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dat is ook een keer gebeurd ook in zo'n emigratie naar een sneeugebied...quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Damn, die kokkin vreet alle pannekoeken zelf op?
Daar word je inderdaad wel dik van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef fespo het volgende:
40 pannekoeken per dag 365 per jaar dat is best veel.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Damn, die kokkin vreet alle pannekoeken zelf op?
Ah, dus toch.quote:Hu. Dus deze #ikvertrek mist een compleet slotstuk! Het meest aangrijpende van het verhaal. What the..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |