naise!quote:
Er is je veel ellende bespaard geblevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Melochan het volgende:
Waarom zie ik dit programma nu pas voor het eerst?![]()
Nou?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je .... ja wat was dat ook al weer
Met Derksen, Genee, Vd Gijp vs Sjek, Waterreus, Mulderquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Komt er nou ook nog een Echte mannen in de Jungle?
Maar nu wil ik het allemaal terugkijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is je veel ellende bespaard gebleven
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nou?
Wat een secreet die Britt, dat accent
Nou nee, ik zat aan heeeel andere mannen te denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Derksen, Genee, Vd Gijp vs Sjek, Waterreus, Mulder
nee, gordon enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat gelhoofd. Jan kooienmanquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is leuker om te zien dan om te doenquote:
Jij vind haar ook gewoon echt mooi?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei als ik een negert was en in Paramaribo liep te touren zou ik Brittje echt wel meenemen
Ik zat daar ook al te denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet specifiek maar ik zou het er zeker wel op kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij vind haar ook gewoon echt mooi?
Did I say something wrong?quote:
Met een zak over dr kop zou ik dr nog niet nemen. Zou ze kreunen met accent?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei als ik een negert was en in Paramaribo liep te touren zou ik Brittje echt wel meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |