Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
niet iedereenquote:
hater!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Britt wint haat ik haar nog meer. Dom kutwijf met een kankerlelijk accent. Vooral dom.
Ze bedoeld denk ik dat ze die niet meer eet omdat ze een kip geslacht hebben!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De McChicken is niet lekker?
Burger King zal blij zijn dat er ook een keer negatieve reclame voor McDonalds komt.
Britt hatersquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Britt wint haat ik haar nog meer. Dom kutwijf met een kankerlelijk accent. Vooral dom.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Hou je bek gek kanker Marokkaan ! Serieus sterf val dood en ik pis over je lijk heen en zet het in de fikquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat dacht Britt dan vroeger toen ze een McChicken at?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze bedoeld denk ik dat ze die niet meer eet omdat ze een kip geslacht hebben!
Ga me godverdomme niet beledigen met "marokkaan"! Noem me dan gewoon nikker ofzo. Flikker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou je bek gek kanker Marokkaan ! Serieus sterf val dood en ik pis over je lijk heen en zet het in de fik![]()
![]()
hoe durf je hoe durf je hoe durf je
![]()
![]()
Het maakt mij niet zoveel uit, maar dat gescheld, waar slaat dat op?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Geloof dat (bijna) iedereen wel voor Britt is!
Vroeger zat er een paardenmeisje in me klas en die hield van frikadellen. En uiteraard zei ik dat er paardenvlees in frikadellen zat. Tot de dag van vandaag eet ze dus geen frikadellen meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht Britt dan vroeger toen ze een McChicken at?
Dat daar geen kip voor was geslacht?
En aangezien ze nog even suggereren dat ze verliest met haar 'ik kon wel janken'quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef chufi het volgende:
Denk dat Britt gewonnen heeft aangezien ze al te zien geweest was in een aantal tv-programmas
Aflevering 4: Britt melkt paardenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Britt is wel oké, maar een reallife soap zou overdreven zijn.
Aflevering 1: Britt gaat naar de paarden.
Aflevering 2: Britt laat de hond uit.
Aflevering 3: Britt gaat naar MacDonalds.
Aflevering 5 : Britt ontmoet Eddy Zooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Aflevering 4: Britt melkt paarden
Dit dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
En aangezien ze nog even suggereren dat ze verliest met haar 'ik kon wel janken'
Uhhh geen idee... Zal wel een hele slechte dag hebben...?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit, maar dat gescheld, waar slaat dat op?
Aflevering 6: Britt melkt Eddy Zooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Aflevering 5 : Britt ontmoet Eddy Zooi
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen moderators trollen?
het zijn net users!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen moderators trollen?
Omdat je .... ja wat was dat ook al weerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Melochan het volgende:
Waarom zie ik dit programma nu pas voor het eerst?![]()
aan jouw hoef ik geen excuses te biedenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet vloeken in de kerk aub
Calippo'squote:
Waarom koop je dan gewoon geen limonade ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed! Vooral dat laatste beetje dat overblijft zo leegslurpen uit het kartonnetje.
Met een Calippo heb je allebei, ijsje en als toetje limonadequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom koop je dan gewoon geen limonade ?
Je hebt veel gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Melochan het volgende:
naise!quote:
Er is je veel ellende bespaard geblevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Melochan het volgende:
Nou?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je .... ja wat was dat ook al weer
Met Derksen, Genee, Vd Gijp vs Sjek, Waterreus, Mulderquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Komt er nou ook nog een Echte mannen in de Jungle?
Maar nu wil ik het allemaal terugkijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is je veel ellende bespaard gebleven
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nou?
Wat een secreet die Britt, dat accent
Nou nee, ik zat aan heeeel andere mannen te denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Derksen, Genee, Vd Gijp vs Sjek, Waterreus, Mulder
nee, gordon enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat gelhoofd. Jan kooienmanquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is leuker om te zien dan om te doenquote:
Jij vind haar ook gewoon echt mooi?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei als ik een negert was en in Paramaribo liep te touren zou ik Brittje echt wel meenemen
Ik zat daar ook al te denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet specifiek maar ik zou het er zeker wel op kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij vind haar ook gewoon echt mooi?
Did I say something wrong?quote:
Met een zak over dr kop zou ik dr nog niet nemen. Zou ze kreunen met accent?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei als ik een negert was en in Paramaribo liep te touren zou ik Brittje echt wel meenemen
quote:
shhhttquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
Ach het is toch al bekend dat Britt heeft gewonnen.
*steekt peuk op*quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een ellende wat een ellende wat een ellende
En dan keihard roepen "Vuile Klootzak"quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op hetzelfde plekje gaan staan als de concurrentie en dan een enorme sprint trekken?
En dan rechts insturen.quote:
Ja, ik had echt zo iets van ja.. eeeehquote:
nah, een 1 euro is maar 4 surinaamse dollarquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
In Suriname is het vast bijna een miljoen.
arrogante mensen ookquote:
al afgevallenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik moet trouwens, het eerste kwartier nog kijken, maar waar is de rest? Anna Pauline Nadia Michella?
Michella kon wel wat afvallen ja.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef donald_dick het volgende:
die hebbenw e ook in amsterdam, de jodeebreestraat!
Doe dit in een Nederlandse trein en zo'n conducteur staat te flippenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, geen probleem. Relaxed volk man die Suri's
surinaamse auto's zijn ook geen treinenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doe dit in een Nederlandse trein en zo'n conducteur staat te flippen
Of een studio aflevering. waarin ze terug kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef Maartel het volgende:
Netjes trouwens, die selectieve flashbacks, menige serie zou er de halve aflevering mee vullen.
(Al teken ik voor een compilatie aflevering volgende week!)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef miieejj het volgende:
is er geen spoilertje ofzo.. wie er gewonnen heeft..
ik zo graag dat britt wint... maar dadelijk wint die gooise muts..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
met de kast van Oh Oh Chersoquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of een studio aflevering. waarin ze terug kijken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:13 schreef Rnie het volgende:
[..]He?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was toch al afgevallen?
Waarin Anna en Adinda gaan modder worstelenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of een studio aflevering. waarin ze terug kijken.
snel, snij je polsen doorquote:
euh moskeequote:
had ik het bijna goed onthoudenquote:
ergens heeft ze wel gelijkquote:
dan is het gewoon kerkquote:
Zat ik ook al te denken inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Blistering het volgende:
Haha, die Jeanette peper was net nog bij The Pain Game
Dat dus.quote:
en ja hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef donald_dick het volgende:
ik dacht dat ze hamburgers ging kopen
Oorkankerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aawh Britt gaat een deel geven aan de kanker bestrijding wat een vrouw !
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat standbeeld lijkt op die presentator.
Dat is dan de goede!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat standbeeld lijkt op die presentator.
Zal iemand haar wel verteld hebben. Zo retarded zijn die mensen daar toch ook niet, lijkt me.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef MacorgaZ het volgende:
En opeens weet Britt wat met Jeannette bedoeld wordt? Matig.
Gewoon eerst even niks zeggen en die domme hollander laten sukkelen, daarna even helpen omdat het irritant wordtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal iemand haar wel verteld hebben. Zo retarded zijn die mensen daar toch ook niet, lijkt me.
zo haar voortanden eruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |