Die eet M ook altijdquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Perruche het volgende:
Hi. Geslapen. Nu naar de supermercado slepen. Soep en een stoommaaltijd met broccoli en zalm wegens geen energie om te koken.
Ik heb in italie weinig andere soorten pesto gezien dan pesto genovese. Wel andere sauzen, maar dat was dan geen pesto. Maar ja misschien heb ik niet goed gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh.. Dat lijkt me geen Italiaanse opvatting?
Er is iets met die pesto Genovese, was een keer bij de Keuringsdienst van Waarde. Weet echt niet meer wat er wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb in italie weinig andere soorten pesto gezien dan pesto genovese. Wel andere sauzen, maar dat was dan geen pesto. Maar ja misschien heb ik niet goed gekeken
Dat het zodra het alla genovese ipv genovese is, je er alles mee kan doen. En het dan pesto noemen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is iets met die pesto Genovese, was een keer bij de Keuringsdienst van Waarde. Weet echt niet meer wat er was.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn moeder en vriend uitgenodigd voor uit eten zondag...
Misschien dat ze dan eens hier komt
Ach, het hoeft van mij ook helemaal niet meer hoor maar ik vind deze uitnodiging wel goed van mijzelf, ik weet dat ze nu zit te piekeren om hier onderuit te komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] voor jou. Je doet er dan best wel luchtig over, maar het is niet leuk als je moeder zo doet. Hopelijk draait ze bij!.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ach, het hoeft van mij ook helemaal niet meer hoor maar ik vind deze uitnodiging wel goed van mijzelf, ik weet dat ze nu zit te piekeren om hier onderuit te komen.
en jij bent goed bezig met rennen!! En solliciteren! Vind je echt een vechter en een positief lekker wijf
Ze heeft wel gelijk.quote:
volgens mij ging de klacht over dingen als pizza en ijsquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef loveli het volgende:
Ja hoi. Had ik vandaag al gezegd dat ik een paar ontzettende kneuzen als collega heb?
Verder hoorde ik een klacht over vette lijstjes. Vet is niet per Definitie slecht, hangt er vanaf. Frituur is niet ok, maar als je erbij beweegt kan het best. Vette vis is heel gezond, avocado ook. Het gaat om het vinden van de balans tussen gezond en genieten.
Ik dacht nog aan je vandaag, ook omdat ik zo te zien best heel makkelijk aan werk zou kunnen komen. Zou je niet toch nog eens een poging wagen bij Sogeti? Misschien was die ene test die je gemaakt hebt wel een rottest.quote:
Slechte lijstjes. Waaronder de mijne.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef loveli het volgende:
Ja hoi. Had ik vandaag al gezegd dat ik een paar ontzettende kneuzen als collega heb?
Verder hoorde ik een klacht over vette lijstjes.
Ik vind mijn eigengemaakte pizza's en ijs best verantwoord.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij ging de klacht over dingen als pizza en ijsen ik kan me best voorstellen dat iemand dat niet vindt stroken met de TT gezond slank
ja maar a. dat weet de klager niet en b. niet iedereen maakt zijn ijs en pizza altijd zelf (waaronder jij volgens mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
En als ik zelf ijs maak is het ook best gezond, met slechts weinig room en suiker en veel fruit (en eiwit). Pizza's sówieso, want die bevatten bij mij meer groente dan neen in een maand eet![]()
*jaloers*quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
*Binnenvalt*
Ik ben over 24 uur gewoon in de VS.![]()
Mijn voornemen is om zoveel mogelijk verse en zelfgemaakte dingen te eten.
Heb al wat goede adressen voor taart enzo.
Gewoon grotere maat broek kopen helpt welquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Muffintop hier. Moet ik weg?
Vast geen fijne dag voor je uniek, dat ie maar snel voorbij is.
Ewelina, wazzup?
Heb een kappersafspraak gemaakt! Zaterdag 8 uurmaar dan ben ik er ook maar vanaf.
Nee, je moet niet weg. De muffintop moet weg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Muffintop hier. Moet ik weg?
Vast geen fijne dag voor je uniek, dat ie maar snel voorbij is.
Ewelina, wazzup?
Heb een kappersafspraak gemaakt! Zaterdag 8 uurmaar dan ben ik er ook maar vanaf.
Ditquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
En als ik zelf ijs maak is het ook best gezond, met slechts weinig room en suiker en veel fruit (en eiwit). Pizza's sówieso, want die bevatten bij mij meer groente dan neen in een maand eet![]()
Aardbeiensortbetijs! Volgens mij heeft pietverdriet daar wel wat over.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ditheb al een bakje aardbeien uit de tuin om ijs te maken.
Moet nu gewoon gaan denken hoe ik dat ook weer deed
Heb een boekje gekocht onlang "IJs en Sorbets".quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Aardbeiensortbetijs! Volgens mij heeft pietverdriet daar wel wat over.
Oh. Ik had net het recept gevonden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb een boekje gekocht onlang "IJs en Sorbets".
Wil eigenlijk eerst een keertje roomijs maken
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
aardbeien, suiker, wat druppels citroensap
Blenderen, ijsmachine in
Sorry!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Ik had net het recept gevonden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ben dus zwaarder geworden. Wil geen grotere broek want 'dan klopt het weer' terwijl deze mij niet goed is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gewoon grotere maat broek kopen helpt wel
Heb je een hekel aan naar de kapper gaan? Ik vind dat altijd heerlijk.
Dank je!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*jaloers*
Goede reis!
Hoe gaat het met de enkel?
Tnx!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Heel veel plezier in de Joe Es of Ee, HPKW!![]()
![]()
.
quote:And Tango Makes Three is a 2005 children's book written by Peter Parnell and Justin Richardson and illustrated by Henry Cole. The book is based on the true story of Roy and Silo, two male Chinstrap Penguins in New York's Central Park Zoo. The book follows the six years of their life where they formed a couple and were given an egg to raise.
quote:The book has won many awards but also been at the center of numerous censorship and culture war debates on same-sex marriage, adoption and homosexuality in animals. The American Library Association reports that And Tango Makes Three was the most challenged book of 2006 to 2010.
Eens. Mobiel aan het fokken op werk, ik lees niet goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij ging de klacht over dingen als pizza en ijsen ik kan me best voorstellen dat iemand dat niet vindt stroken met de TT gezond slank
Altijd zoietsquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx!![]()
Ik verbaas me er altijd over hoe stressvol zo'n laatste werkdag altijd is. Heel veel dingen die je nog even moet doen, dingen die verkeerd lopen, alle collega's die je eigenlijk even moet spreken zijn ziek, spelen oppas of zijn dusdanig druk dat het toch niet lukt.
Nouja, alles opgelost, meeste dingen al bij elkaar gezocht en ik ga nu een maskertje nemen.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja maar niet echt duidelijk want weet nu nog niet wat het probleem is
Mijn Mr heeft misschien een nieuwe medewerkerdankzij mij
![]()
Ben nu wel heel ergzit tevoortwathoortwatten
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat probeer je eruit te slepen dan?
ik hoop toch voor MI dat ze daarvoor niet iedere keer een nieuwe medewerker voor Mr MI hoeft te vindenquote:
Kwam de zeep niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dettol-reclames.
Automatische zeepdispensers, flikker toch op.
Nee, kinderen die hun handen vást niet willen wassen aan een vuil zeeppompje.quote:
Ze zijn incompetent, ongemotiveerd en klagen over werkdruk, terwijl ze juist hun werk zoveel mogelijk door een ander laten doen. Net op een moment dat ik het even naar m'n zin had en werk leuk vond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja maar niet echt duidelijk want weet nu nog niet wat het probleem is
nieuwe schoenen!quote:Mijn Mr heeft misschien een nieuwe medewerkerdankzij mij
![]()
Ben nu wel heel ergzit tevoortwathoortwatten
quote:
Hmm ik dacht te weten welk werk je doet, maar soms twijfel ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zijn incompetent, ongemotiveerd en klagen over werkdruk, terwijl ze juist hun werk zoveel mogelijk door een ander laten doen. Net op een moment dat ik het even naar m'n zin had en werk leuk vond.
[..]
nieuwe schoenen!
Die hadden ze nog niet op de leukemie-afdeling van het Erasmus MCquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dettol-reclames.
Automatische zeepdispensers, flikker toch op.
portemonnee, paspoort, tickets!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, ik zat gewoon te bedenken, dat als ik terug kom, jij je scriptie heb ingeleverd!
Ik zit hier trouwens veel te relaxt op de bank, ik ben gewoon *iets* aan het vergeten.Dat kan niet anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |