Recept?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pesto! Pesto-gehaktballetjes in tomatensausMjam mjam!
Euh.. Dat lijkt me geen Italiaanse opvatting?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is geen pesto, met tomaten. Er is maar een pesto en dat is Genovese
Is van de Appie!quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is van de Appie!Heb ik hier al eens eerder gepost geloof ik, ik verkondig het Pestoballetjes-Evangelie
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=427460&rq=pestoballetjes
Niet iedereen hoeft af te vallen, sommigen willen op gewicht blijven. En hoeveel iemand kan eten hangt af van hoeveel die verbrandt..quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:20 schreef Vloerkadet het volgende:
Hallo allemaal,
Sorry als ik me te veel met zaken bemoei, maar ik volg dit topic af en toe en kijk een beetje naar de eetlijstjes enzo. Het topic heet dan wel Gezond Slank maar het valt me op dat de eetlijstje heel vaak vette en calorierijke dingen bevatten? Zijn jullie nog wel aan het afvallen of niet?
Ik zat er namelijk ook over te denken om mee te gaan doen maar lijstjes van anderen met ijs en pizza zijn niet echt motiverend voor mij.
Voor vandaag kun je dat iig nog goedmaken.... de dag is nog lang niet voorbijquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef norich het volgende:
hoi.
meh 't gaat de laatste paar dagen niet zo geweldig met eten, eet veel te weinig. moet echt wat meer opletten.
lijstje vandaag:
o. volkoren cracker, beschuit hagelslag, kop thee, beker melk
l. bak kwark
d. macaroni met ham, mais en ui
t. bak yoghurt
s. body pump
t. banaan
neem iig nog groente!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef norich het volgende:
hoi.
meh 't gaat de laatste paar dagen niet zo geweldig met eten, eet veel te weinig. moet echt wat meer opletten.
lijstje vandaag:
o. volkoren cracker, beschuit hagelslag, kop thee, beker melk
l. bak kwark
d. macaroni met ham, mais en ui
t. bak yoghurt
s. body pump
t. banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |