quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja maar niet echt duidelijk want weet nu nog niet wat het probleem is
Mijn Mr heeft misschien een nieuwe medewerkerdankzij mij
![]()
Ben nu wel heel ergzit tevoortwathoortwatten
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat probeer je eruit te slepen dan?
ik hoop toch voor MI dat ze daarvoor niet iedere keer een nieuwe medewerker voor Mr MI hoeft te vindenquote:
Kwam de zeep niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dettol-reclames.
Automatische zeepdispensers, flikker toch op.
Nee, kinderen die hun handen vást niet willen wassen aan een vuil zeeppompje.quote:
Ze zijn incompetent, ongemotiveerd en klagen over werkdruk, terwijl ze juist hun werk zoveel mogelijk door een ander laten doen. Net op een moment dat ik het even naar m'n zin had en werk leuk vond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja maar niet echt duidelijk want weet nu nog niet wat het probleem is
nieuwe schoenen!quote:Mijn Mr heeft misschien een nieuwe medewerkerdankzij mij
![]()
Ben nu wel heel ergzit tevoortwathoortwatten
quote:
Hmm ik dacht te weten welk werk je doet, maar soms twijfel ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zijn incompetent, ongemotiveerd en klagen over werkdruk, terwijl ze juist hun werk zoveel mogelijk door een ander laten doen. Net op een moment dat ik het even naar m'n zin had en werk leuk vond.
[..]
nieuwe schoenen!
Die hadden ze nog niet op de leukemie-afdeling van het Erasmus MCquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dettol-reclames.
Automatische zeepdispensers, flikker toch op.
portemonnee, paspoort, tickets!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, ik zat gewoon te bedenken, dat als ik terug kom, jij je scriptie heb ingeleverd!
Ik zit hier trouwens veel te relaxt op de bank, ik ben gewoon *iets* aan het vergeten.Dat kan niet anders!
Dat ligt al klaar!quote:
Hehe, ga je zelf zoiets tofs doen, denk je nog aan mij!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, ik zat gewoon te bedenken, dat als ik terug kom, jij je scriptie heb ingeleverd!
Ik zit hier trouwens veel te relaxt op de bank, ik ben gewoon *iets* aan het vergeten.Dat kan niet anders!
Sponsbroek is mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe, ga je zelf zoiets tofs doen, denk je nog aan mij!![]()
![]()
Hbe je je toffe sponsbroek bij?
Goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
voor het tentamen van Muis!
Hoe is het verder met je?
Mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Veel plezier HPKW!
Mijn tentamen ging goed, althans, dat gevoel heb ik.
Kijk, dat is ook goed om te horen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed! En wat voelt het lekker om weer bezig te zijn
en bijna jarig ook nog
Whoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Korte vakantie maar hoor, 10 werkdagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Chicolate het volgende:
Heel veel plezier in de VS Henk!! Hoe lang blijf je daar?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de compu fokken gaat toch beterquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ik dacht te weten welk werk je doet, maar soms twijfel ik
Er iets van zeggen helpt niet?
Bummer! Maar daarna wel lekker vrij. Heb je nog iets gepland op deze stralende dag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.
Vroeg opstaan op je vrije dag voor fysio... meh.
Poes is niet meer boos vanwege hond?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:38 schreef sigme het volgende:
Maria&, ik ben fier op u.
Goedemorgen. Ik ben m'n bed uitgemauwd. Terwijl vrijdag mijn uitslaapdag is.
Maar poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |