Ja, wat wil je nu ? Wel antwoord, geen antwoord. Je doet zo vijandig, waaromquote:
Lijkt me een prima idee!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat een moeilijk gedoe hier, zeg. Doe eens normaal of zo. Is dat wat?
?? Jij zei eerder:quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nu ? Wel antwoord, geen antwoord. Je doet zo vijandig, waarom![]()
Heb geen idee wat er voorgevallen is, ben op vakantie geweest dus kan wat gemist hebben.
Zég dan wat er aan de hand is.
Dus wat?quote:
Ik ben er niet eens (geweest)quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef nokwanda het volgende:
Het stomme is... zat je in een kamer met elkaar en zou je hetzelfde zeggen, maar dan met intonatie en zo erbij, dan zou het waarschijnlijk geen reden zijn om de kamer uit te gaan.
Dat schreef je toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Spam? (en nee, ik ben van de week al op mn bek gegaan door iets door te prikken, ik hou mn mond).
En Lavenderr, laat een antwoord maar zitten.
Klopt! Gezicht of toon doen zoveel meer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef nokwanda het volgende:
Het stomme is... zat je in een kamer met elkaar en zou je hetzelfde zeggen, maar dan met intonatie en zo erbij, dan zou het waarschijnlijk geen reden zijn om de kamer uit te gaan.
Ik was je al kwijtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
De vakantie was super! Ben naar Ibiza geweest. Redelijk getroffen met het weer ook, lekker kleurtje gekregen. En winkelen in Ibiza-stad is natuurlijk geweldig en het haventje daar met al die jachten, zo mooi.
Zal zometeen even een foto neerzetten.
http://tinypic.com/r/4v0pjq/7
http://tinypic.com/r/id7qxf/7
Het was tof! Lekker weer, heerlijk gegeten, teveel jurkjes gekocht , kosten bijna niets trouwens, schoenen dito.quote:
Blij om je weer hier te zienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was tof! Lekker weer, heerlijk gegeten, teveel jurkjes gekocht , kosten bijna niets trouwens, schoenen dito.
En nu weer terug en hier ook schitterend weer, dus niets te klagen
Beidenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En jij, druk bezig zeker voorRoze of blauwe schoenen, wat is het geworden?
Slim, het kan er ook goed bij allebei, hoef je meteen die keuze niet meer te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Beiden![]()
eerst hoge blauwe en als ik daar niet meer op kan lopen iets lagere roze
We doen geen feest....'s avonds gewoon lekker thuisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slim, het kan er ook goed bij allebei, hoef je meteen die keuze niet meer te maken![]()
Kun je lekker dansen de hele avond
Thuis kun je ook dansenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
We doen geen feest....'s avonds gewoon lekker thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |