Daar waarschuwde ik in het vorige topic al voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef mlg het volgende:
Eigenlijk zou er een nieuwe gemaakt moeten worden. Niet door EG.
Links heeft ook die trekjes: want moraal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft weinig nut om een discussie te voeren met iemand die gebruik maakt van circelredeneringen. Je hebt immers altijd gelijk, want God.
Een dictator. Hij laat zich ook nooit zien, waardoor we nooit in opstand kunnen komen, zoals in Libië. De hufter.quote:
Zeker bestaat hij, maar wel in iemand anders zijn hoofd.quote:
Jij gelooft er ook in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Een dictator. Hij laat zich ook nooit zien, waardoor we nooit in opstand kunnen komen, zoals in Libië. De hufter.
Nja, datgene waar jij je aan vastklampt heeft alle trekken van het zijn van een eikel. Of lul. Godverdomme, wat een idioot moet dat zijn zeg.quote:
Hij bestaat. Mooi, dan zijn we er uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Zeker bestaat hij, maar wel in iemand anders zijn hoofd.
Lol. Ik begrijp wel dat je mij negeert. Je voelt hem al aankomen he?quote:
Moet jij niet iets gaan verbieden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Links heeft ook die trekjes: want moraal.
Lang leve het recht op vrije meningsuiting.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, datgene waar jij je aan vastklampt heeft alle trekken van het zijn van een eikel. Of lul. Godverdomme, wat een idioot moet dat zijn zeg.
Nou prima als je dat denkt. Jou denken in god toont al aan dat je er altijd naast zit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij bestaat. Mooi, dan zijn we er uit.
Maak het dan hard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou prima als je dat denkt. Jou denken in god toont al aan dat je er altijd naast zit.
Uiteraard mag dat. Ik ben blij dat ik god ben voor jou.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lang leve het recht op vrije meningsuiting.
Gelukkig dat ik hetzelfde over jou mag denken.
Ga jij nou maar weer bankhangen. Slapen of filmpje kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet jij niet iets gaan verbieden?
Meer dan logisch nadenken kan ik niet. Het heet toch 'geloof'? Hoe kun je zoiets nou hard maken met 'feiten'? Geloven en feiten zijn elkaars omgekeerde. Dan moet er bij een normaal mens al een belletje gaan rinkelen.quote:
Ja, met de dezelfde kwalificaties uiteraard die je over de mijne gaf. .quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat. Ik ben blij dat ik god ben voor jou.
Heb jij nou echt niets beters?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer bankhangen. Slapen of filmpje kijken.
Ga je vanaf nu naar mij luisteren dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, met de dezelfde kwalificaties uiteraard die je over de mijne gaf. .
Het feit dat miljarden mensen in een god geloven doe jij af als abnormaal?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Meer dan logisch nadenken kan ik niet. Het heet toch 'geloof'? Hoe kun je zoiets nou hard maken met 'feiten'? Geloven en feiten zijn elkaars omgekeerde. Dan moet er bij een normaal mens al een belletje gaan rinkelen.
Er zijn ook enorm veel misdadigers. En domme mensen. Wil nog niet zeggen dat het normaal/wenselijk is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het feit dat miljarden mensen in een god geloven doe jij af als abnormaal?
Nee, want ik luister niet naar een lul, eikel of idioot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga je vanaf nu naar mij luisteren dan?
Dus kwantiteit gaat boven kwaliteit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het feit dat miljarden mensen in een god geloven doe jij af als abnormaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |