En exact daarom nemen wij de kinderen mee naar een Wok. In vergelijking met het volk dat daar rondloopt gedragen die van mij zich voorbeeldigquote:Op zondag 29 mei 2011 12:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ja.Ben sowieso al geen fan van kinderen in restaurants.
quote:
Kan er bij jullie niemand koken, hebben jullie geld teveel of is de definitie van restaurant bij jullie erg ruim? Als ik uit eten ga met mijn vriendin kost dat standaard minstens 60 euro. Ik kan me niet voorstellen dat je even twee keer per week 100 euro uit gaat geven in een restaurant.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
...
Maar goed, wij gaan ook relatief vaak uit eten (5 - 8 x per maand met kinderen en dan nog vier x zonder kinderen) en meestal naar normale restaunts met bediening. Kinderen kunnen zich best normaal gedragen in restaurants, als je ze het maar leert.
...
True, vroeger toen ik nog klein was toen bleef ik netjes zitten in een restaurant, maar puur en alleen omdat ik het eten zo lekker vond.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Tinkepink het volgende:
Kinderen kunnen zich best normaal gedragen in restaurants, als je ze het maar leert.
Of honden/katten in de keuken.
Ik woon in Duitsland waar uit eten betaalbaar is en daarnaast zijn we tweeverdieners. Tussen naar de Griek en een 4-sterrenrestaurant zit een hele range aan normale, kwalitatief goede restaurants waar je geen kapitaal kwijt hoeft te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
[..]
Kan er bij jullie niemand koken, hebben jullie geld teveel of is de definitie van restaurant bij jullie erg ruim? Als ik uit eten ga met mijn vriendin kost dat standaard minstens 60 euro. Ik kan me niet voorstellen dat je even twee keer per week 100 euro uit gaat geven in een restaurant.
Nou inderdaad zeg. Ik ben een groot liefhebber van pindakaas. Maar alleen al door te denken aan pindakaas in combinatie met margarine ga ik kokhalzen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:10 schreef rac het volgende:
Even terug naar culinaire doodzondes ,
Ik vind het vreselijk maar boter/Margarine onder pindakaas.
Mijn moeder smeert altijd een dikke laag margarine op haar brood.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:36 schreef thabit het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Ik ben een groot liefhebber van pindakaas. Maar alleen al door te denken aan pindakaas in combinatie met margarine ga ik kokhalzen.
Diepvriesspinazie à la crème is een zwak punt bij mij. Jeugdsentiment.quote:
Dat vind ik ook lekker!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Diepvriesspinazie à la crème is een zwak punt bij mij. Jeugdsentiment.Met een gekookt eitje en gebakken kaas (dikke plak kaas in ei dompelen, paneermeel opdoen en vervolgens bakken).
Doperwten zijn te doen als het echt mot.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Alle groenten uit een pot smaken vies. Zoet.
M'n zwager stelde dat laatst als voorwaarde om uit eten te gaan rondom moederdag. Het moest all-in zijn, want volvreten voor een vast bedrag. Het voorgestelde alternatief all-you-can-eat japans werd afgeslagen want de drank was niet inclusief. Uiteraard niet gegaan, ik weiger om met mijn bordje in de rij te staan. Daarbij, m'n zwager is nuchter al een lompe hork, die hoef ik niet zat te zien. Din lijkt totaal niet op haar familie, gelukkig maar.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eens, vooral het publiek is droevig. ga vooral niet naar ee wok waar je ook drank all-in krijgt. Dan ben je echt in een tokkietent beland.
Ik zou mijn schoonfamilie onteren.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef Fixers het volgende:
[..]
M'n zwager stelde dat laatst als voorwaarde om uit eten te gaan rondom moederdag. Het moest all-in zijn, want volvreten voor een vast bedrag. Het voorgestelde alternatief all-you-can-eat japans werd afgeslagen want de drank was niet inclusief. Uiteraard niet gegaan, ik weiger om met mijn bordje in de rij te staan. Daarbij, m'n zwager is nuchter al een lompe hork, die hoef ik niet zat te zien. Din lijkt totaal niet op haar familie, gelukkig maar.
...
nope.wat uit de pan met de lepel op een schoteltje, en dan vanaf dat schoteltje proeven. Zo heb ik dat van mijn chef geleerd.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, zijn volgens mij veel koks die dat doen.Die bacteriën koken toch wel dood.
Ik ook van mijn kookdocent, want ein lepel elektriesiert in jouw mondt und dan schmaakt die soep andersch. (inclusief duits accent).quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nope.wat uit de pan met de lepel op een schoteltje, en dan vanaf dat schoteltje proeven. Zo heb ik dat van mijn chef geleerd.
Hij doet wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:36 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ook van mijn kookdocent, want ein lepel elektriesiert in jouw mondt und dan schmaakt die soep andersch. (inclusief duits accent).
Dat, en je brand je bek en dan proef je helemaal niets meer. Een beetje saus of soep op een schoteltje koelt af en je kan veel beter proeven.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:36 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ook van mijn kookdocent, want ein lepel elektriesiert in jouw mondt und dan schmaakt die soep andersch. (inclusief duits accent).
Hoop afwas - of je proeft niet vaak genoeg :pquote:Op zondag 29 mei 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik proef meestal gewoon van een (schone) lepel die nooit weer terug gaat in diezelfde pan. Maar dat is dus niet handig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |