abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2011 @ 13:27:11 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97454001
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat ja. :P Ben sowieso al geen fan van kinderen in restaurants.
En exact daarom nemen wij de kinderen mee naar een Wok. In vergelijking met het volk dat daar rondloopt gedragen die van mij zich voorbeeldig O+

Maar goed, wij gaan ook relatief vaak uit eten (5 - 8 x per maand met kinderen en dan nog vier x zonder kinderen) en meestal naar normale restaunts met bediening. Kinderen kunnen zich best normaal gedragen in restaurants, als je ze het maar leert.

OT: roken in een restaurant. Bah.
Of honden/katten in de keuken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97454006
quote:
15s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spinazie uit een pot.
:r

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
...

Maar goed, wij gaan ook relatief vaak uit eten (5 - 8 x per maand met kinderen en dan nog vier x zonder kinderen) en meestal naar normale restaunts met bediening. Kinderen kunnen zich best normaal gedragen in restaurants, als je ze het maar leert.
...
Kan er bij jullie niemand koken, hebben jullie geld teveel of is de definitie van restaurant bij jullie erg ruim? Als ik uit eten ga met mijn vriendin kost dat standaard minstens 60 euro. Ik kan me niet voorstellen dat je even twee keer per week 100 euro uit gaat geven in een restaurant.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_97454128
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Tinkepink het volgende:

Kinderen kunnen zich best normaal gedragen in restaurants, als je ze het maar leert.

Of honden/katten in de keuken.
True, vroeger toen ik nog klein was toen bleef ik netjes zitten in een restaurant, maar puur en alleen omdat ik het eten zo lekker vond. :')

Ooit een verhaal gehoord waarbij iemand langharige katten fokte, welke in de keuken mochten komen. Die katten zaten regelmatig op het koffiezetapparaat, omdat het zo lekker warm is.

"Nog een kopje koffie?"
- Nee dank u.

Bah :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:33:08 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97454194
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

:r

[..]

Kan er bij jullie niemand koken, hebben jullie geld teveel of is de definitie van restaurant bij jullie erg ruim? Als ik uit eten ga met mijn vriendin kost dat standaard minstens 60 euro. Ik kan me niet voorstellen dat je even twee keer per week 100 euro uit gaat geven in een restaurant.
Ik woon in Duitsland waar uit eten betaalbaar is en daarnaast zijn we tweeverdieners. Tussen naar de Griek en een 4-sterrenrestaurant zit een hele range aan normale, kwalitatief goede restaurants waar je geen kapitaal kwijt hoeft te zijn.

En ik kan prima koken. Heb er alleen niet altijd zin in of tijd voor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97454260
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:10 schreef rac het volgende:
Even terug naar culinaire doodzondes ,

Ik vind het vreselijk maar boter/Margarine onder pindakaas.
Nou inderdaad zeg. Ik ben een groot liefhebber van pindakaas. Maar alleen al door te denken aan pindakaas in combinatie met margarine ga ik kokhalzen.
pi_97454282
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:36 schreef thabit het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg. Ik ben een groot liefhebber van pindakaas. Maar alleen al door te denken aan pindakaas in combinatie met margarine ga ik kokhalzen.
Mijn moeder smeert altijd een dikke laag margarine op haar brood. :') Dan zit je dus in de boter te happen. :') Ik at vroeger ook altijd boter onder alles (van haar geleerd) maar tegenwoordig doe ik dat niet meer. Vind het zelfs smerig om boter te gebruiken i.c.m. kaas o.i.d.
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_97454332
quote:
15s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spinazie uit een pot.
Diepvriesspinazie à la crème is een zwak punt bij mij. Jeugdsentiment. O+ Met een gekookt eitje en gebakken kaas (dikke plak kaas in ei dompelen, paneermeel opdoen en vervolgens bakken). :9
pi_97454403
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Diepvriesspinazie à la crème is een zwak punt bij mij. Jeugdsentiment. O+ Met een gekookt eitje en gebakken kaas (dikke plak kaas in ei dompelen, paneermeel opdoen en vervolgens bakken). :9
Dat vind ik ook lekker! :9

Maar uit een pot smaakt het weer heel anders.
Lees: vies.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_97454494
Alle groenten uit een pot smaken vies. Zoet.
pi_97454696
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Alle groenten uit een pot smaken vies. Zoet.
Doperwten zijn te doen als het echt mot.
pi_97454851
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Eens, vooral het publiek is droevig. ga vooral niet naar ee wok waar je ook drank all-in krijgt. Dan ben je echt in een tokkietent beland.
M'n zwager stelde dat laatst als voorwaarde om uit eten te gaan rondom moederdag. Het moest all-in zijn, want volvreten voor een vast bedrag. Het voorgestelde alternatief all-you-can-eat japans werd afgeslagen want de drank was niet inclusief. Uiteraard niet gegaan, ik weiger om met mijn bordje in de rij te staan. Daarbij, m'n zwager is nuchter al een lompe hork, die hoef ik niet zat te zien. Din lijkt totaal niet op haar familie, gelukkig maar. :)

Groenten uit blik en pot zijn niet te doen. Vooral worteltjes-dopertjes. Het ziet eruit en smaakt alsof het al eens gegeten is. :r
pi_97455022
Mais uit blik vind ik nog wel te doen.
pi_97455481
Maïs is van zichzelf ook zoet, dat scheelt. :)
pi_97455547
Uhu worteltjes ook, maar die vind ik dan weer zo vies zompig en zacht.
Brrrr
pi_97455641
Topic niet helemaal gelezen.

Was deze al genoemd?
De lepel waarmee wordt geroerd, dan geproefd, en dan weer de pan in.
Smerige gewoonte van mensen. En ik heb geen smetvrees.
pi_97455727
kant en klaar maaltijden, van die zakjes met kruidenmixen, potjes met spaghettisauzen, etc
pi_97457036
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef Fixers het volgende:

[..]

M'n zwager stelde dat laatst als voorwaarde om uit eten te gaan rondom moederdag. Het moest all-in zijn, want volvreten voor een vast bedrag. Het voorgestelde alternatief all-you-can-eat japans werd afgeslagen want de drank was niet inclusief. Uiteraard niet gegaan, ik weiger om met mijn bordje in de rij te staan. Daarbij, m'n zwager is nuchter al een lompe hork, die hoef ik niet zat te zien. Din lijkt totaal niet op haar familie, gelukkig maar. :)

...
Ik zou mijn schoonfamilie onteren. :')
  zondag 29 mei 2011 @ 15:17:39 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97457319
_O-
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 29 mei 2011 @ 15:26:32 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97457473
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer geen moeite mee, zijn volgens mij veel koks die dat doen. :P Die bacteriën koken toch wel dood. :+
nope.wat uit de pan met de lepel op een schoteltje, en dan vanaf dat schoteltje proeven. Zo heb ik dat van mijn chef geleerd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_97457798
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

nope.wat uit de pan met de lepel op een schoteltje, en dan vanaf dat schoteltje proeven. Zo heb ik dat van mijn chef geleerd.
Ik ook van mijn kookdocent, want ein lepel elektriesiert in jouw mondt und dan schmaakt die soep andersch. (inclusief duits accent).
  zondag 29 mei 2011 @ 15:36:57 #197
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_97457830
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:36 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik ook van mijn kookdocent, want ein lepel elektriesiert in jouw mondt und dan schmaakt die soep andersch. (inclusief duits accent).
Hij doet wat? :D
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 29 mei 2011 @ 15:42:04 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97458073
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:36 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat, en je brand je bek en dan proef je helemaal niets meer. Een beetje saus of soep op een schoteltje koelt af en je kan veel beter proeven.
Bovendien is een lepel in je mond steken en dan weer de pan in een smerige gewoonte, maar Nederlanders zijn sowieso viespeuken. Broodjes worden met de handen gepakt, net als vlees. In beschaafde landen wordt het vlees met een vork of zakje gepakt waar het ingaat, broodjes met een tang.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_97458139
Ik proef meestal gewoon van een (schone) lepel die nooit weer terug gaat in diezelfde pan. Maar dat is dus niet handig?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97459603
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik proef meestal gewoon van een (schone) lepel die nooit weer terug gaat in diezelfde pan. Maar dat is dus niet handig?
Hoop afwas - of je proeft niet vaak genoeg :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')