Hittepit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef MaximusTG het volgende:
Wat doe je er dan wel in? Kan serieus niks bedenken..
Dat had je ook een tijdje met magnetronkroketten (of misschien nog wel), ook met een speciaal kokertje waardoor het knapperig zou moeten worden/blijvenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, in een speciaal bakje met een apart soort folie aan de binnenkant. Wat zogenaamd voor knapperigheid zou moeten zorgen.
Het is dat die hittepitten te onpraktisch zijn met de oven. Anders had er hier ook geen gestaan.quote:
lolquote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan wil ik er ook nog wel ff een scheppie bovenop doen. ik HEB nml wel een magnetron, maar alleen voor non-food dingen te verwarmen. Als ik het in mijn mond stop. gaat het niet in de magnetron. Soit.
Paar drupjes water en dan word het ook minder droogquote:Op maandag 30 mei 2011 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik warm elke dag mijn lunch op in de magnetron op het werk. Restjes pasta, soep, resten stoofpot, etc.
Okay, pasta word er niet altijd lekkerder op, maar aangezien er geen mogelijkheid is pasta te koken, dan maar zo...En voor sommige pastas valt het best mee...
Sommige mensen vinden dat er varkensoren inhoren.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Is snert eten in de zomer eigenlijk een doodzondeheb hier nog een bak in vriezer staan
Ik vind trouwens snert zonder een varkenspoot erin een doodzonde!
dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk. maar er moet iig wel varken in met bot, anders is het geen snert imoquote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat er varkensoren inhoren.
Die heb ik wel eens gezien op tv bij een zorginstellingquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Er is hier in Noorwegen een verdere diepgang gevonden in de kant-en-klaarmaaltijden... de kant-en-klaar-omelet!
Een paar eitjes in een pakje, voeg toe wat je wilt, en klaar is Kees.
Varkensoren gaat prima maar omdat de botjes zo klein zijn verdwijnen die voor een deel in de soep en sommige mensen houden er niet van om steeds die dingen uit de mond te pakken en naast het bord te leggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat er varkensoren inhoren.
Mja. Ieder zijn ding. Marketing werktquote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik erger me trouwens meer aan culinair onbenul dan aan culinaire zondes. Ik bedoel, als iemand cola bij z'n filet mignon wil drinken, moet hij dat vooral zelf weten. Maar mensen die gerust een broodje coppa di testa bestellen en die datzelfde (heerlijke) broodje niet meer hoeven als er in het Nederlands staat wat het is (kopvlees), daar word ik narrig om.
Botjes in het eten.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Varkensoren gaat prima maar omdat de botjes zo klein zijn verdwijnen die voor een deel in de soep en sommige mensen houden er niet van om steeds die dingen uit de mond te pakken en naast het bord te leggen.
Zo'n varken op het spit.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Vlees dat aan het bot gegaard is, heeft zķveel meer smaak dan filet.
Koken met bassale dingen ''ontdekken'' en het presenteren als de ontdekking van de hemelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |