Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef ZureLucht het volgende:
Je moet een baan hebben, je moet kinderen hebben, je moet een auto hebben, je moet een huis hebben, je moet op vakantie, je moet je haar zus of zo hebben, je moet op die schoenen lopen, je moet die kleren dragen en als je dat niet doet, dan hoor je niet bij de meute.
Dat heet nou vrijheid.
Nee, een kalende blowende politie agent met een buurmeisje van 12.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef fratsman het volgende:
TS, je bent hopelijk geen lid van een schietvereniging he?
Nee, ik wilde alleen even mijn hart luchtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef Lord Katundro het volgende:
TS heeft duidelijk psychische problemen. Zoek hulp zou ik zeggen.
We worden al in onze vrijheid beperkt omdat werkelijke vrijheid zorgt voor chaos en willekeur. Conventies zijn nodig om te garanderen dat een ieder zijn vrijheid wordt gerespecteerd zonder dat het zomaar kan worden afgenomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef ZureLucht het volgende:
Je moet een baan hebben, je moet kinderen hebben, je moet een auto hebben, je moet een huis hebben, je moet op vakantie, je moet je haar zus of zo hebben, je moet op die schoenen lopen, je moet die kleren dragen en als je dat niet doet, dan hoor je niet bij de meute.
Dat heet nou vrijheid.
je hoeft geen baan, maar als je geen baan wilt moet je niet gaan zeuren om een uitkering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef ZureLucht het volgende:
Dat heet nou vrijheid.
Denk je dat ook van kleine Manigabi van vijf jaar oud uit Namibië die op dit moment een vlieg van zijn voorhoofd pakt, om toch wat te eten om vervolgens zijn manke moeder op te zoeken die gebukt gaat onder lepra en die ziekte zal hem ook binnenkort treffen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:07 schreef HyperViper het volgende:
Jankbal, je bent zelf verantwoordelijk voor jouw lot, je bent gewoon een loser en accepteert dat blijkbaar. Verstik maar lekker in je zelfmedelijden.
Jij bent al helemaal de meest nutteloze kut-user ooit op Fok!.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Denk je dat ook van kleine Manigabi van vijf jaar oud uit Namibië die op dit moment een vlieg van zijn voorhoofd pakt, om toch wat te eten om vervolgens zijn manke moeder op te zoeken die gebukt gaat onder lepra en die ziekte zal hem ook binnenkort treffen?
Hufter ben je.
Onzin. Dat is wat de maatschappij van je verlangt en verwacht. Werken, kinderen krijgen. Straks als je groot bent en een paar jaar aan het werk bent, snap je het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je hoeft geen baan, maar als je geen baan wilt moet je niet gaan zeuren om een uitkering.
je moet geen kinderen dat moet je zelf weten.
genoeg mensen hebben geen auto's dus dat is ook onzin.
je hoeft geen huis te hebben, het is alleen wat praktischer.
je moet niet op vakantie als jij niet op vakantie wilt dan doe je dat niet.
wil jij je haar niet doen dan doe je het niet.
wil jij geen schoenen aan dan doe jij geen schoenen aan.
als jij goedkope kleding aan wilt doen dan moet je dat doen.
kortom alles wat jij zegt is fucking bullshit....
nou neem een relatie met ts en toedeloequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Onzin. Dat is wat de maatschappij van je verlangt en verwacht. Werken, kinderen krijgen. Straks als je groot bent en een paar jaar aan het werk bent, snap je het wel.
TS heeft op vele punten gelijk.
Gelul. Je moet helemaal niets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef ZureLucht het volgende:
Dat heet nou vrijheid.
je hoeft toch niet aan die verlangens te voldoen, maar dan moet je niet raar opkijken dat als jij in je onderbroek over straat loopt je een beetje raar aangekeken word.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Onzin. Dat is wat de maatschappij van je verlangt en verwacht. Werken, kinderen krijgen. Straks als je groot bent en een paar jaar aan het werk bent, snap je het wel.
TS heeft op vele punten gelijk.
Want een mening over een bepaalde situatie is ook van toepassing op een willekeurig andere situatie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Denk je dat ook van kleine Manigabi van vijf jaar oud uit Namibië die op dit moment een vlieg van zijn voorhoofd pakt, om toch wat te eten om vervolgens zijn manke moeder op te zoeken die gebukt gaat onder lepra en die ziekte zal hem ook binnenkort treffen?
Hufter ben je.
Zegt hij na het lezen van de OP en toch mijn reactie. Anders had je niet geweten van die tang en varken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef Thorír het volgende:
[..]
Want een mening over een bepaalde situatie is ook van toepassing op een willekeurig andere situatie?
tl;dr je reactie slaat als een tang op een varken
Manigabi is slachtoffer van het gecorrumpeerde westen, dat is een totaal ander verhaal. Deze meneer kan wat aan zijn situatie veranderen, Manigabi niet. Mensen als Manigabi zijn JUIST diegene om wél medelijden mee te hebben, aangezien zij er niets aan kunnen doen. Als je werkelijk iets zou geven om Manigabi zou je met je consumerende kankersmoel wel naar Namibië reizen om hem te ondersteunen in zijn strijd. Tot die tijd kan je je hufter inslikken en naar je eigen tumorbek kijken in de spiegel, goedkope stoephoer met je oerdomme misplaatste opmerkingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hufter ben je.
ode aan jouquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Manigabi is slachtoffer van het gecorrumpeerde westen, dat is een totaal ander verhaal. Deze meneer kan wat aan zijn situatie veranderen, Manigabi niet. Mensen als Manigabi zijn JUIST diegene om wél medelijden mee te hebben, aangezien zij er niets aan kunnen doen. Als je werkelijk iets zou geven om Manigabi zou je met je consumerende kankersmoel wel naar Namibië reizen om hem te ondersteunen in zijn strijd. Tot die tijd kan je je hufter inslikken en naar je eigen tumorbek kijken in de spiegel, goedkope stoephoer met je oerdomme misplaatste opmerkingen.
Je moet het niet gaan bagatelliseren. Zoiets kan best veel invloed hebben op je leven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
TS laat zich uit het veld slaan door een paar kleine tegenslagen en denkt dat het leven voor de rest van de wereldbevolking van een leien dakje gaat.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Manigabi is slachtoffer van het gecorrumpeerde westen, dat is een totaal ander verhaal. Deze meneer kan wat aan zijn situatie veranderen, Manigabi niet. Mensen als Manigabi zijn JUIST diegene om wél medelijden mee te hebben, aangezien zij er niets aan kunnen doen. Als je werkelijk iets zou geven om Manigabi zou je met je consumerende kankersmoel wel naar Namibië reizen om hem te ondersteunen in zijn strijd. Tot die tijd kan je je hufter inslikken en naar je eigen tumorbek kijken in de spiegel, goedkope stoephoer met je oerdomme misplaatste opmerkingen.
Of je nou kaal bent of je hebt een staart. Dat maakt niet zoveel uit toch? Een baan hoeft ook niet. Kinderen ook niet. Op veel punten heb je wel gelijk overigens, goed topic. Dankzij dit soort topics zit ik nog op Fok!quote:
Deze man is de boss.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nice.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
en wat is je punt? we moeten allemaal revoluties beginnen in die landen??quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nice.
Manigabi heeft als hoofd van het land een corrupte zakkenwasser, die alles doet voor het westen. Zodat het westen en de zakkenwasser er beter van wordt. De zakkenwasser geeft natuurlijk de schuld aan het brutale westen en het volk geloofd hem zodat hij weer wordt verkozen in de volgende verkiezingen.
Ook het NOS journaal pikt het gepredik van de zakkenwasser op. De Nederlandse schaapjes kijken braaf het journaal en nemen alles over zonder erbij na te denken. Want nadenken en je eigen mening vormen, dat is niet voor iedereen weg gelegd.
Kuddegedrag en schelden met kanker en als man schelden naar een vrouw met woorden als hoer, is niet alleen gebrek aan een brede woordenkennis, toch ook wel het toppunt van neanderthaler gedrag.
goeie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
is niet alleen gebrek aan een brede woordenkennis, toch ook wel het toppunt van neanderthaler gedrag.
Ow, ik moet exact aangeven welk punt ik wil maken, omdat meneer meerdere suggesties eruit kan halen en niet zelf wil nadenken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
en wat is je punt? we moeten allemaal revoluties beginnen in die landen??
jup...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ow, ik moet exact aangeven welk punt ik wil maken, omdat meneer meerdere suggesties eruit kan halen en niet zelf wil nadenken?
dan doe je het niet.. moet jij weten, maar zul je me ook niet kunnen overtuigen...quote:
omg! wat ben jij dom!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hufter ben je.
Teleurstellend. Raaskallen over nadenken terwijl jouw vorige reactie juist een gebrek daar aan etaleert. Ik adviseer je dit soort hersenscheten voor jezelf te houden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nice.
Manigabi heeft als hoofd van het land een corrupte zakkenwasser, die alles doet voor het westen. Zodat het westen en de zakkenwasser er beter van wordt. De zakkenwasser geeft natuurlijk de schuld aan het brutale westen en het volk geloofd hem zodat hij weer wordt verkozen in de volgende verkiezingen.
Ook het NOS journaal pikt het gepredik van de zakkenwasser op. De Nederlandse schaapjes kijken braaf het journaal en nemen alles over zonder erbij na te denken. Want nadenken en je eigen mening vormen, dat is niet voor iedereen weg gelegd.
Kuddegedrag? Leg uit. Tevens is er niets mis met schelden naar een vrouw, als je niet down bent met emancipatie moet je oprotten van fok en terug de keuken in stormen.quote:Kuddegedrag en schelden met kanker en als man schelden naar een vrouw met woorden als hoer, is niet alleen gebrek aan een brede woordenkennis, toch ook wel het toppunt van neanderthaler gedrag.
Zeiden ze altijd dat jij op een kat leek?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef MissVanity het volgende:
Arme TS. Jammer genoeg begrijp ik waar je het over hebt.
Ik heb veel van jou verhaal zelf meegemaakt.
En ja, dat heeft veel invloed op je leven.
Blijf sterk en laat het achter je.
Ik kan je aanraden te verhuizen en ergens anders opnieuw te beginnen.
Je bent geen loser. Allees als je jezelf zo voelt.
Probeer niet te reageren als iemand je naar beneden haalt.
Zij zijn degenen die onzeker zijn en het nodig hebben jou te pesten.
Ik wens je veel succes!
nee op een hamster....quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeiden ze altijd dat jij op een kat leek?
who cares??quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Gemaskerde het volgende:
GAAT HET EIGENLIJK WEL GOED MET TS? HIJ HEEFT NIET MEER GEPOST SINDS DE OP.
Toen hij dit topic maakte had hij ongetwijfeld een andere wending in gedachte gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Gemaskerde het volgende:
GAAT HET EIGENLIJK WEL GOED MET TS? HIJ HEEFT NIET MEER GEPOST SINDS DE OP.
Jammer. Had meer van je verwacht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Teleurstellend. Raaskallen over nadenken terwijl jouw vorige reactie juist een gebrek daar aan etaleert. Ik adviseer je dit soort hersenscheten voor jezelf te houden.
[..]
Kuddegedrag? Leg uit. Tevens is er niets mis met schelden naar een vrouw, als je niet down bent met emancipatie moet je oprotten van fok en terug de keuken in stormen.
Ouch! Dat vindt ze waarschijnlijk niet zo leuk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:51 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Jammer. Had meer van je verwacht.
Raaskallen zijn woorden gebruiken terwijl een ander het niet begrijpt. Aangezien je reageert, waren het woorden die je prima begreep.
En het is geen hersenscheet, enkel een zeer reële situatie die voorkomt. Verbreed je horizon, praat met mensen en kom eens buiten. Praat ook eens met andere mensen dan uit je eigen cultuur en je zult zien, dat het niet zo leuk is om kleine Manigabi uit Namibië te zijn.
Als er niets mis is met schelden naar een vrouw, probeer het eens bij je moeder wanneer je vrijdag weer je zakgeld krijgt. Zeg tegen haar dat je niet down bent met emancipatie en dat alle vrouwen kankerhoeren zijn. Om daarna haar terug te schoppen naar haar keuken en vragen wat ze vandaag voor je heeft gekookt.
VIndt je het gek? Zurelucht heeft zijn topic gekaapt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
TS heeft de handdoek in de ring gegooid.
Je betoog bevestigd mijn reactie, Einstein.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:51 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Jammer. Had meer van je verwacht.
Raaskallen zijn woorden gebruiken terwijl een ander het niet begrijpt. Aangezien je reageert, waren het woorden die je prima begreep.
Lees mijn eerste reactie nog maar een keer door want die is wederom van toepassing op dit ronduit domme misplaatste betoog.quote:En het is geen hersenscheet, enkel een zeer reële situatie die voorkomt. Verbreed je horizon, praat met mensen en kom eens buiten. Praat ook eens met andere mensen dan uit je eigen cultuur en je zult zien, dat het niet zo leuk is om kleine Manigabi uit Namibië te zijn.
Wederom etaleer je jouw gebrek aan gezond verstand door wildvreemde vrouwen en moeders over een kam te scheren. Voor mijn moeder heb ik respect, voor een zwakzinnig kind als jij niet.quote:Als er niets mis is met schelden naar een vrouw, probeer het eens bij je moeder wanneer je vrijdag weer je zakgeld krijgt. Zeg tegen haar dat je niet down bent met emancipatie en dat alle vrouwen kankerhoeren zijn. Om daarna haar terug te schoppen naar haar keuken en vragen wat ze vandaag voor je heeft gekookt.
Ja, zo'n brede mode turk met lipgloss die je cadeau's komt brengen in zijn Mercedes en je eeuwige liefde beloofdquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef Opkloter het volgende:
Wat een lutser die TSAltijd de schuld aan andere geven, en jezelf heilig of "anders" voelen.
Die dames die hier reageren zijn geloof ik hetzelfde soort vrouwen dat makkelijk te beïnvloeden is door loverboys.
De wereld bestaat nu eenmaal niet uit sprookjes. Als je 't zo kut hebt, hang jezelf dan op ofzo. Genoeg mensen die wel gelukkig zijn.
Dat is nou echt een handige reactie. Je bent zeker wel betrokken bij je medemens???quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef Opkloter het volgende:
Wat een lutser die TSAltijd de schuld aan andere geven, en jezelf heilig of "anders" voelen.
Die dames die hier reageren zijn geloof ik hetzelfde soort vrouwen dat makkelijk te beïnvloeden is door loverboys.
De wereld bestaat nu eenmaal niet uit sprookjes. Als je 't zo kut hebt, hang jezelf dan op ofzo. Genoeg mensen die wel gelukkig zijn.
Als je moeder je zakgeld geeft en weer wat eten voor je heeft gekookt, moet je haar dit topic laten lezen en je reacties.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je betoog bevestigd mijn reactie, Einstein.
[..]
Lees mijn eerste reactie nog maar een keer door want die is wederom van toepassing op dit ronduit domme misplaatste betoog.
[..]
Wederom etaleer je jouw gebrek aan gezond verstand door wildvreemde vrouwen en moeders over een kam te scheren. Voor mijn moeder heb ik respect, voor een zwakzinnig kind als jij niet.
of ze is trots dat hij opstaat voor zijn eigen belangenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Als je moeder je zakgeld geeft en weer wat eten voor je heeft gekookt, moet je haar dit topic laten lezen en je reacties.
Ze zal niet blij zijn en zich afvragen waar het is mis gegaan in de opvoeding van haar respectloze zwakzinnige kind.
Na 1,5 uur de eerste serieuze reactie. chapeauquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef Nihonjin het volgende:
Probeer dan eens voor de verandering geen mens te zijn volgens jouw beschrijving maar een mens volgens jouw ideaal. Want wat je geeft zal je uiteindelijk weer ontvangen.
Ga werken in een weeshuis in Thailand ofzo, misschien word je dan gelukkig en herstelt je vertrouwen in de mensheid weer een beetje.
Vertrouwen komt te voet, maar vertrekt te paard.
Heb op 8 vechtscholen gezeten. Ben een keiharde spartaan geworden. Kom maar op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef amenth het volgende:
Mattie je hebt de goeie agressie om goeie vechterr worde missgine probeer t eens misschien zijn martial arts je redding
deze manquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is een tikkende tijdbom. Waar is dat nieuwe meldpunt voor deze mensen ook alweer?
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nice.
Kuddegedrag en schelden met kanker en als man schelden naar een vrouw met woorden als hoer, is niet alleen gebrek aan een brede woordenkennis, toch ook wel het toppunt van neanderthaler gedrag.
Ik wil je adviseren om voortaan zo'n ding te dragen:quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef amenth het volgende:
Mattie je hebt de goeie agressie om goeie vechterr worde missgine probeer t eens misschien zijn martial arts je redding
De schade van zijn spelling?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Ik wil je adviseren om voortaan zo'n ding te dragen:
[ afbeelding ]
Misschien is de schade nog omkeerbaar.
Daarentegen als je helemaal tam bent gemept voel je het gewicht van de wereld niet meer zo op je schouders en het is goedkoper dan drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |