Nice.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Manigabi is slachtoffer van het gecorrumpeerde westen, dat is een totaal ander verhaal. Deze meneer kan wat aan zijn situatie veranderen, Manigabi niet. Mensen als Manigabi zijn JUIST diegene om wél medelijden mee te hebben, aangezien zij er niets aan kunnen doen. Als je werkelijk iets zou geven om Manigabi zou je met je consumerende kankersmoel wel naar Namibië reizen om hem te ondersteunen in zijn strijd. Tot die tijd kan je je hufter inslikken en naar je eigen tumorbek kijken in de spiegel, goedkope stoephoer met je oerdomme misplaatste opmerkingen.
en wat is je punt? we moeten allemaal revoluties beginnen in die landen??quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nice.
Manigabi heeft als hoofd van het land een corrupte zakkenwasser, die alles doet voor het westen. Zodat het westen en de zakkenwasser er beter van wordt. De zakkenwasser geeft natuurlijk de schuld aan het brutale westen en het volk geloofd hem zodat hij weer wordt verkozen in de volgende verkiezingen.
Ook het NOS journaal pikt het gepredik van de zakkenwasser op. De Nederlandse schaapjes kijken braaf het journaal en nemen alles over zonder erbij na te denken. Want nadenken en je eigen mening vormen, dat is niet voor iedereen weg gelegd.
Kuddegedrag en schelden met kanker en als man schelden naar een vrouw met woorden als hoer, is niet alleen gebrek aan een brede woordenkennis, toch ook wel het toppunt van neanderthaler gedrag.
goeie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
is niet alleen gebrek aan een brede woordenkennis, toch ook wel het toppunt van neanderthaler gedrag.
Ow, ik moet exact aangeven welk punt ik wil maken, omdat meneer meerdere suggesties eruit kan halen en niet zelf wil nadenken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
en wat is je punt? we moeten allemaal revoluties beginnen in die landen??
jup...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ow, ik moet exact aangeven welk punt ik wil maken, omdat meneer meerdere suggesties eruit kan halen en niet zelf wil nadenken?
dan doe je het niet.. moet jij weten, maar zul je me ook niet kunnen overtuigen...quote:
omg! wat ben jij dom!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Denk je dat ook van kleine Manigabi van vijf jaar oud uit Namibië die op dit moment een vlieg van zijn voorhoofd pakt, om toch wat te eten om vervolgens zijn manke moeder op te zoeken die gebukt gaat onder lepra en die ziekte zal hem ook binnenkort treffen?
Hufter ben je.
Teleurstellend. Raaskallen over nadenken terwijl jouw vorige reactie juist een gebrek daar aan etaleert. Ik adviseer je dit soort hersenscheten voor jezelf te houden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nice.
Manigabi heeft als hoofd van het land een corrupte zakkenwasser, die alles doet voor het westen. Zodat het westen en de zakkenwasser er beter van wordt. De zakkenwasser geeft natuurlijk de schuld aan het brutale westen en het volk geloofd hem zodat hij weer wordt verkozen in de volgende verkiezingen.
Ook het NOS journaal pikt het gepredik van de zakkenwasser op. De Nederlandse schaapjes kijken braaf het journaal en nemen alles over zonder erbij na te denken. Want nadenken en je eigen mening vormen, dat is niet voor iedereen weg gelegd.
Kuddegedrag? Leg uit. Tevens is er niets mis met schelden naar een vrouw, als je niet down bent met emancipatie moet je oprotten van fok en terug de keuken in stormen.quote:Kuddegedrag en schelden met kanker en als man schelden naar een vrouw met woorden als hoer, is niet alleen gebrek aan een brede woordenkennis, toch ook wel het toppunt van neanderthaler gedrag.
Zeiden ze altijd dat jij op een kat leek?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef MissVanity het volgende:
Arme TS. Jammer genoeg begrijp ik waar je het over hebt.
Ik heb veel van jou verhaal zelf meegemaakt.
En ja, dat heeft veel invloed op je leven.
Blijf sterk en laat het achter je.
Ik kan je aanraden te verhuizen en ergens anders opnieuw te beginnen.
Je bent geen loser. Allees als je jezelf zo voelt.
Probeer niet te reageren als iemand je naar beneden haalt.
Zij zijn degenen die onzeker zijn en het nodig hebben jou te pesten.
Ik wens je veel succes!
nee op een hamster....quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeiden ze altijd dat jij op een kat leek?
who cares??quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Gemaskerde het volgende:
GAAT HET EIGENLIJK WEL GOED MET TS? HIJ HEEFT NIET MEER GEPOST SINDS DE OP.
Toen hij dit topic maakte had hij ongetwijfeld een andere wending in gedachte gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:43 schreef Gemaskerde het volgende:
GAAT HET EIGENLIJK WEL GOED MET TS? HIJ HEEFT NIET MEER GEPOST SINDS DE OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |