heeheehee! ik draag selene nog met der 14 kilo hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:48 schreef DJMO het volgende:
mjah, ergens heb ik zoiets van; het zou niet nodig moeten zijn. Maar hij is gewoon echt watervlug en hoe hij het doet, doet hij het, maar ik kan hem moeilijk op m'n rug binden (nog daargelaten dattie daar te zwaar voor is)
je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:14 schreef DJMO het volgende:
wij hebben hier in huis één stopcontact op de hoogte waar Jan er prima bij kan. Hoevaak we hem al niet gewaarschuwd hebben er van af te blijven is ontelbaar. En ik blijf waarschuwen. Gisteren was ik even bezig met Geert te verschonen, en ik had m'n kont nog niet gekeerd of JAn stond met een pen in dat stopcontact te porrenAangezien het een stopcontact is wat we eigenlijk zelden gebruiken, heb ik de stroom er dus maar vanaf laten halen gisteren. ik heb weinig zin in een geëlektrocuteerd kind omdat het worteltjes in z'n oren heeft
Hoe gaat dat met die narcose, kreeg hij dan een kapje op en vond hij dat vervelend op dat moment?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
Meldt, Morris heeft al twee keer buisjes gekregen. Een keer met 9 maanden en afgelopen maart. Twee keer geen enkel probleem en alleen maar beter geworden! Even een uurtje zielig van de narcose, maar na twee uur weer helemaal de oude!!
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef trui het volgende:
[..]
je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...
Als je het stopcontact goed ontvet met een beetje afwasmiddel dan blijft dat beschermplaatje beter zitten, anders hecht die plakstrip niet goed. Misschien is dat nog te proberen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staathet is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is
![]()
mooi freecell!!
Maarten
het is ook cool!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
ik had het kunnen weten...![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |