abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:55:21 #201
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97901495
KD :D

D. Haar vriendinnetje op het KDV heet Frederieke. D. spreekt dat uit als "Preejiekje". Ik vind het zo schattig klinken dat ik het soms overneem.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97901686
Fling Fling Elin, dat klinkt wel heel sierlijk ;).

Kat van de buren paar huizen verderop heet "Loortje" volgens Mirte (noortje dus)
Fake it till you make it...
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:06:03 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_97902057
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef She-Wolf het volgende:
KD :D

D. Haar vriendinnetje op het KDV heet Frederieke. D. spreekt dat uit als "Preejiekje". Ik vind het zo schattig klinken dat ik het soms overneem.
Ruben kan mijn naam beter uitspreken dan ik op die leeftijd :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:13:00 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97902397
Welkom Vicky en Tess en Oeke en Ko, gefeliciteerd allemaal *O*

Maarten schuift achteraan hoor in de rij met ondeugende peutertjes... water is heel leuk om mee te spelen en ook binnen ja :{
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:14:53 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_97902495
En nieuwe peutertjes: gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_97902696
Fliiiiiing is keischattig ik laat r ook allemaal woorden zeggen opdreunen (spuitjes, spreeuw sproeien :+ )

net rende ze met r bakkesje tegen de deur, brullen natuurlijk, tot mn vent opeens keihard moest lachen want t zag er ook stom uit :')
en Elin maar meelachen en roepen 'oooh wat doet die elin nou, boeink! Auuuuu, elin pijn HAHAHAHHAHA O+

zo leuk dat geklets, momenteel is ze een follelier aan t invullen (ander woord voor kleuren want dat wil ze niet :D )
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:19:56 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97902768
Geweldig Elin, maarten noemt kleurpotloden "kleurers"...

O ja, nog een leuke actie van een vriendje van Maarten op het kdv (waar ie vast over 10 jaar niet meer aan herinnerd wil worden als ze nog steeds elkaars vrienden zijn):
Maarten ging weg en M. wilde wel een kus, dus die tuit zijn lippen en Maarten geeft braaf een kusje ergens op zijn wang zegt M.: "Nee Maarten, wel op de mond" (wat Maarten dus nogmaals deed).
pi_97902913
O+ wat lief O+
en kleurers O+

Elin riep de afgelopen week de hele tijd dat ze op een jommetje was en thomas dit en thomas lief O+ op t KDV schijnt ze dus een vriendje te hebben
Elin & Thomas sitting in a tree O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:27:11 #209
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97903249
'k Zou die Thomas dan maar eens gaan keuren als ik jou was :D

Maarten zijn vriendinnetje heet Rosalie, wat hij tot voor kort "......lia" (Dat eerste kan ik dus echt niet verstaan)
pi_97904663
Zoek die thomas maar eens op. Als het net zoeen als chris is, dan mag je elin waarschuwen. Chris heeft nu 2 vriendinnetjes ;)

Wat een mooie foto memmel!

Chris heeft weer de blits gemaaktop het kdv. Eerst de leidsters verbaasd met zijn uiterst precieze inpakkunsten (thema speelgoedwinkel, dus ook cadeautjes). En daarna toen hij helemaal opging in een fantasie/theaterspel van een leidster. Vonden ze erg tof om te zien dat hij het zo intens beleefde.
pi_97904704
follelier invullen, haha Elin :).

Hier is kleuren gewoon hot hoor.
Maar het is ook hip om na anderhalf uur in bed te roepen "klaar". Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens zo om kwart voor 9... Maar moet bijna lullen als brugman om haar dat bed weer in te krijgen.
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 21:19:38 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97907142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

die van mij springt inmiddels van tafels en banken, ik zou m dus gelijk maar kort houden :D
't geintje van de tafel af kende hij al 'n poosje. ik was een keer naar peuterzwemmen geweest, en dan moeten ze zich aan jouw handen in het water springen. Dat deed hij in 't zwembad dus niet, maar thuis van de tafel wel :') onderste traptree is nu favoriet, net als klimmen in de televisiekast.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97907816
Tess was vanavond weer zo heerlijk ondeugend...

Ze zei zelf dat ze naar bed wilde. M. ging haar naar bed brengen, wilde haar slaapzak aandoen maar zette eerst nog even de beestjes goed. Tess gaat zitten, kijkt M. aan en rent heel hard weg, haar kamer uit. M. kon niet opstaan dus hij wachtte tot ze terug kwam. Nog geen minuut later kwam ze terug lopen en zei ze: GRAPJE! O+ _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97907916
ff snel Elin in bed 'krak zei toen de paddestoel rood met witte stippen, allebieee peni peen hoeplaaaaaaa! in de lukt'
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:32:54 #215
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97908214
Leuk is dat hè Vicky, als ze grapjes maken. D. Vandaag ook. Ik vroeg aan haar of ze gepoept had, dus ze zegt nee. Ik voel aan haar broek en voel dat het wel zo is. Dus ik zeg:"je zit toch niet tegen mij te jokken hè?" op een beetje plagende manier. Zij:"ja, Daryl maake gapje, sowwy mama, hihihihi" O+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:45:27 #216
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_97909123
Vicky! Gefeliciteerd met Tess!

Oeke, jij gefeliciteerd met Ko!

Stelletje overlopers... jullie gaan ook telkens een paar dagen eerder he? Leuk is dat ;-). Tot over een paar dagen. Eens kijken of mijn dreumesen ook peuters willen worden.
pi_97913998
Tot snel Mikoxx :D

We hebben vandaag nog een keertje kaarsjes uitgeblazen, Tess vond het zo leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97925468
Welkom Ko :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:37:27 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_97934671
Blazende Tess O+ O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:09:15 #220
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97954283
Heeft iemand hier ervaring met buisjes bij peuters?
Meneer hier heeft 4 maanden geleden dubbele oorontsteking gehad en hij heeft op dit moment nog wat vocht achter de trommelvliezen. Hij heeft op zich niet echt klachten, maar omdat ik aangaf dat ik twijfelde of hij wel echt goed hoort en dat het de laatste maanden tussen ons meestal oorlog is dacht de kno-arts dat het misschien toch een optie was om buisjes te plaatsen. Nu hebben we afgesproken om het sowieso nog een paar weken aan te kijken omdat de gezinssituatie net verandert is en dat misschien een reden kan zijn van zijn gedrag. Ik mag dus contact opnemen als ik wil dat hij buisjes krijgt.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen, is het een heftige ingreep of lopen ze lachend weer naar buiten? Ik heb er werkelijk geen idee van.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:40:16 #221
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97956080
oeps, hij is nog geeneens een peuter! Hij doet alsof!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_97959729
ik had het kunnen weten... }:|

Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97959829
_O- _O- _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juni 2011 @ 22:38:15 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97959843
seb _O-

*is gelukkig gezegend met inbouwkast met slot en sleutel die ik buiten bereik kan leggen* Jan had dit ook zó kunnen verzinnen namelijk ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97959885
We gaan er iets op verzinnen in ieder geval.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')