abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97973863
Haha Marie :D
Doetie lekker :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 11:55:33 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97975577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef trui het volgende:

[..]

je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staat ;) het is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is :)

mooi freecell!!

Maarten _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:01:01 #253
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97975785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staat ;) het is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is :)

mooi freecell!!

Maarten _O-
Als je het stopcontact goed ontvet met een beetje afwasmiddel dan blijft dat beschermplaatje beter zitten, anders hecht die plakstrip niet goed. Misschien is dat nog te proberen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 12:05:00 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97975908
hij had ze dusdanig gesloopt dat de plakstrip er nog wel zat, maar het gedeelte wat je met de stekker moet draaien voor je hem er in kunt prikken, afgebroken was :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:13:51 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97976180
Leuk Free! _O_
pi_97976235
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Free! _O_
Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net 8-)
pi_97976253
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net 8-)
het is ook cool!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 12:20:42 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97976430
overigens Heeft Jan vandaag weer een lesje logo gehad. (Lag al 'n poosje stil, vanwege vertrek en zoektoch naar nieuwe kracht voor de praktijk, ik had gemaild dat ik nu gewoon voortzetting wilde, óók als dat betekende dat dat bij verschillende logo's was, en zo niet, dat ik een andere praktijk zou zoeken. toen kon het ineens wel). Enfin, deze zag al snel dat boekje hem niet heel erg boeien, niet lang genoeg om echt te kunnen leren zeg maar, en dat de oefeningen uit de map dus ook niet zullen werken vooralsnog. Toen ze de duplo tevoorschijn haalde bleef hij geintereseerd zitten, en kon ineens wel netjes bouwen etc (op, op, op, blokje laten vallen > handjes spreiden oh jee zeggen> kapot maken en weer van voor af aan) na tien minuten zei hij ineens ook oh jee .. ik heb dus de opdracht meegekregen om dit continu te herhalen tot de volgende afspraak.

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:36:13 #259
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97977114
Freecell leuk gedaan!
Ik had vorig jaar toen we naar Frankrijk gingen van die goedkope kleine speeltjes gehaald bij o.a. euroland, lekker goedkoop zodat je veel (onverantwoorde) speeltjes kan kopen. En na de vakantie laat je ze op mysterieuze wijze weer verdwijnen O-) Ik had trouwens wel alle speeltjes met een touwtje aan de gordel vastgemaakt omdat meneer nogal van het gooi- en smijtwerk was, das niet fijn als je aan het autorijden bent :P
pi_97977265
Wij hebben idd ook wat onzinnige speeltjes gescoord.
Wij hebben de auto mee van mijn schoonmoeder (diesel, station O+ ) En die heeft op de achterbank de mogelijkheid om een koelbox in te zetten tussen de kinderstoeltjes in.
Dan heb je dus een tafel in de auto 8-)
pi_97979081
Mijn peuter speelt achter in de speeltuin. Met een stuk of 4 andere peuters en kleuters.
Doodeng :+

Er kan niks gebeuren, hij kan niet echt ergens heen (en waarom zou hij ook, de speeltuin is cool) als er wat is, komt hij naar me toe...

Loslaten sucks.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:43:12 #262
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97979423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
ik had het kunnen weten... }:|

[ afbeelding ]

Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
_O- die Seb!

Free, fijn dat Leander weer zichzelf is!! *O* En wat heb je dat gaaf gemaakt zeg! ^O^
Make love, not war ☮
pi_97979806
Gaaf Free!
pi_97980239
Leuk Free! Knap dat je dat kan!
pi_97980585
Welke van de twee, dat auto-ding of het loslaten? _O-
pi_97980881
Gaaf gemaakt Free! Leuk idee!
Fake it till you make it...
pi_97981404
Free, wat leuk gemaakt!!

Die seb :D
Chris is er in bijna 2 jaar nog nooit uit gekomen om zoiets te doen. :P

DJMO, het is bij logo soms echt zoeken naar een manier waarop je een jong kind kunt benaderen. En probeer het thuis leuk te houden. Hier is het soms echt even de hele oefening, maar als Chris er geen zin in heeft, doen we snel 3 keer een woordje herhalen en klaar. Maak het niet teveel een moetje, en beloon hem met een spelletje ofzo ;)

Mijn peuter was vanochtend mee naar het bloedprikken. Hij stond er echt met zijn neus bovenop, en wilde wel dokter worden. :N
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:01:50 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97982638
DF: we moeten het nu echt met (mee)spelen oefenen , dus geen taaloefeningen, maar meer begrip (op = bouwen, kapot = afbreken, [per ongeluk] een blokje laten vallen = oh jee etc) en daarmee constant woorden herhalen

pi_97982927
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
pi_97982938
dat heb ik gemist denk ik, waarom zit jan bij logopedie?

moet ik elin ook sturen met r FLING FLINGGGGGG FLINGGGGGGGGG? :P
ik word soms echt moedeloos van r gegaai :D alles herhalen, en ik snap dat dat leren is maar als ik iets aan manuel wil vragen 'manuel nanoeelll wil je even effe de vuilniszak vunnissak verschonen onen?

zo gaat dat bij alles wat ik probeer te zeggen :+
pi_97983003
KD _O-
Briljant :D
pi_97983121
juhp dan roep je Papagaaaaaaaaaaai en dan zegt elin PAPAGAAI en dan zeg ik, zeg eens echo en dan zegt elin echo echo echooooo :+
pi_97983416
:D

Wij zitten in da als.... dan..... nu :D

Ik: je kan nu niet in je zwembadje, het is te koud!
Leander: As het wam is... dan kan ik in mij zwembad!
En de hele tijd zulke zinnen _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:44:47 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97984413
KD: Jan praat nog nauwelijks, al zegt hij nu steeds meer (voor vreemden wss onverstaanbaar) en het was een "eis" van de kinderarts dat als hij met 2,5 nog niet zou praten in zinnen van 2 woordjes, hij naar logo zou gaan. enfin, om gezeur voor te zijn van haar, ben ik met 2 jaar en 2 maanden gestart met logo.

woorden die ik nu herken zijn koekje, bumba (boemboewa), drinken (tinke), stoel (toewa ofzo) bal (ba) Jan (janga), post, Bah, papa, mama, waf waf (hondje), tuut tuut en ja en nee. niet echt een uitgebreide woordenschat dus.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:50:25 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97984626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Jore het volgende:
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
het koppelen van een woord/uitdrukking aan een gebeurtenis vermoed ik. heb er eigenlijk niet naar gevraagd :@

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')