Martini is dus een cocktail die bestaat uit verschillende componenten (gin en droge witte vermout ) daarom drinkt james bond zijn martini altijd shaken not stirred. Dat martini (het merk) die cocktail in een fles uitbrengt neemt niks weg van het feit dat het een cocktail is. Martini (het merk) verkoopt nu ook mojito in een fles dat is toch ook nogsteeds gewoon een cocktail.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Euhm ja, is het toch ook? Tis eerder een dranksoort dan een cocktail. Een soort van verneukte wijn is het geloof ik. Je kan het gewoon in flessen kopen.
Je kan het wel gebruiken voor IN cocktails, maar geloof dat martini niet onder de definitie van cocktails valt aangezien je die naar mijn weten meestal niet in een fles koopt maar mengt.
Althans, dat versta ik dan weer onder cocktails: iets met bijv 7up (alhoewel dat dan weer meer een mixdrankje is...dus niet echt een cocktail), of meerdere dranken bij elkaar met een beetje jus d orange etc.
Toen je een kwaliteitsuser binnen BNW werd?quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:22 schreef Absurditeit het volgende:
Ik begreep pas jaren later dat 9/11 een inside job was.
Ver daarvoor al. Toen ik enkel op het scholieren.com-forum postte.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Toen je een kwaliteitsuser binnen BNW werd?
Inderdaad een openbaring!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:58 schreef Tripletth het volgende:
Wat ik me laatst bedacht...
Graaf Tel, van Sesamstraat, die telt alles hè, en zijn personage is afgeleid van graaf Dracula. Graaf is in het engels Count, en hij heet dus eigenlijk Count Dracula. Count, tellen... Daarom is het dus een graaf...
Wat een openbaring.
nee nee....geen Count Dracula...Count von Countquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:58 schreef Tripletth het volgende:
Graaf Tel, van Sesamstraat, die telt alles hè, en zijn personage is afgeleid van graaf Dracula. Graaf is in het engels Count, en hij heet dus eigenlijk Count Dracula. Count, tellen... Daarom is het dus een graaf...
Wat een openbaring.
Nu heb ik de hela hola kindercola reclame in mijn hoofd.quote:
Het ging over de originele Dracula niet over Count von Count.quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:13 schreef kvd het volgende:
[..]
nee nee....geen Count Dracula...Count von Count
http://www.sesamestreet.org/onair/characters/count_von_count
http://en.wikipedia.org/wiki/Count_von_Count
Wist je ook dat Meppel zich bij Overijssel wil aansluiten? Als het zo doorgaat is Drenthe straks verdwenenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ik las je bericht wel goed, maar het feit dat Zuidlaren in Drenthe ligt is dan weer een weetje voor sommige lezers.
Wist je trouwens dat de stad Groningen pal tegen de grens met Drenthe ligt ? Als de stad uit blijft breiden, kan het wel eens zo zijn dat of de stad deels in Drenthe ligt of dat de provinciegrens verhuisd gaat worden
Ik ken genoeg mensen van in de 20 die nog steeds 'jouwn' gebruiken in dagelijks taalgebruik. En dan boos worden als je ze corrigeertquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef VGA4xZoom het volgende:
De slogan onder bier reclames "Drink met mate"
Om de een of andere reden heb ik jaren geleden bedacht dat het een Engelse slogan was waardoor ik het 'mate' nooit snapte.
En ik heb een paar jaar geleden pas geleerd dat jouwn niet correct nederlands is. Stomme ouders die in dialect praten en mij daardoor met een spraakgebrek hebben opgezadelt.
Identiteit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:24 schreef Leef het volgende:
En iedereen die nog een keer "IndeNtiteit" zegt of "Ik besef me dat" sla ik op z'n bek.
Hij heet in de Engelstalige Sesamstraat dan ook "Count von Count", helder licht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:58 schreef Tripletth het volgende:
Wat een openbaring.
Count von Count.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef Leef het volgende:
[..]
Hij heet in de Engelstalige Sesamstraat dan ook "Count Count", helder licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |