2 dagen belgie zuipen is ook echt niet bevordelijk :-|quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:44 schreef Agentperry het volgende:
een kater en spierpijn is geen lekkere combi, neem dat van mij aan.
Ik denk dat als je ineens flink last krijgt van iets dat het niet per se overbelast is. Volgens mij is het anders een soort zeurende pijn die je redelijk continu voelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb ook zin in pizza, alleen gaat het vrij goed met m'n VP omlaag halen dus ik wacht nog wel 2 weken
Gisteren een slechte training gehadNa benchpress, incline DB press en DB fly's flink last gekregen van m'n schouder, dus maar op laag gewicht cable fly's gedaan maar dat wou ook niet meer... Dus pissed off naar huis gegaan, totaal geen zin meer in cardio.
Gelukkig nu niet echt meer last van m'n schouder, zal dus wel wat overbelast geweest zijn.
Zal ik doen, misschien kwam het ook wel omdat ik i.p.v. maandag op dinsdag m'n rug had getraind en dat dan op donderdag al m'n borst te pakken niet zo slim was. Het voelde in ieder geval als een overbelasting omdat het ook weer zo snel over was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ineens flink last krijgt van iets dat het niet per se overbelast is. Volgens mij is het anders een soort zeurende pijn die je redelijk continu voelt.
Wel in de gaten houden of je het vaker krijgt.
veel eten moeilijk? Ik moet me echt inhouden in de cut als ik al dat lekkers zie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:50 schreef Stereotomy het volgende:
Even meelurken hier...
Afgelopen jaar door discipline en calorieën bijhouden afgevallen van 77 kg naar 62 kg nu (1.67m dwerg). Waist size van 100cm naar 80 cm. M'n hele leven vrij mollig geweest, nu wat kleinig.
Wil met dezelfde discipline spiermassa aankomen en een mooie, mannelijke vorm krijgen.
Wordt dus veel tillen, slapen en - erg moeilijk na een jaar elke maand 1-1.5kg afvallen - veel eten.
Ik heb ook een bench van niks.. lange armen en lange benen ook. Zolang je chest maar groeit, toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef Agentperry het volgende:
ik heb lange armen dus benchen ligt mij ook niet echt. deadlift ligt mij het meest, geen idee waarom want ik heb ook lange benen.
Moeilijk als in niet denken van 'Aaaah ik word weer moddervet als ik veel ga etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
veel eten moeilijk? Ik moet me echt inhouden in de cut als ik al dat lekkers zie.
Respect.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik schat mijn vetpercentage nu op 15-16% (kwam van 28%)
Dank... was een lange rit.quote:
Ik ben zelf ook van 20+ gekomen, schat mezelf nu 18%.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank... was een lange rit.
Maar ik ben nog niet klaar met mezelf.
Ik schat je minder dan 18%quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook van 20+ gekomen, schat mezelf nu 18%.
[ afbeelding ]
Uit vorige topic.
Ik weet niet hoe nauwkeurig die impedantiedingen in z'n algemeen zijn. De enige twee betrouwbare metingen zijn de DEXA scan (http://www.mitralisdc.nl/dexa-scan) en de onderwater meting.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe weet je ongeveer wat je vetpercentage is? Laten jullie dat in de gym opmeten?
inderdaad, en ik maak er ook nog progressie op hoewel het nu een stuk trager gaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb ook een bench van niks.. lange armen en lange benen ook. Zolang je chest maar groeit, toch?
Ja ik probeer het altijd op niet trainingsdagen half uurtje te doen. Mijn moeder heeft vroeger eens een crosstrainer aangeschaft, komt nu goed uit want zij heeft hem nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:10 schreef Diabox het volgende:
Ik ben ook aan het cardio'en, 4x in de week half uur, ik haat het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |