benchdips met platen op je potenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dips met een dumbell tussen je poten. Heerlijk. Maar helaas, niet zo´n ding hier. En voor de rest ook weinig mogelijkheden om zo te dippen. Behalve op 2 gewichthouders, maar die staan weer net te ver uit elkaar om nou eerst dat ding compleet leeg te pakken en vervolgens 15 centimeter op te schuiven gaat me dan weer te ver.
Ik heb ook een hekel aan dips. Het voelt gewoon alsof ik elk moment door mijn armen kan scheuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..], haha.
Ik heb die dingen nooit met assist gedaan, doe 3x8 meestal. De laatste tijd doe ik wel een handdoek om die bar heen omdat ik eerder moet loslaten door de pijn in mijn handen dan dat ik 'op' ben. Kan pussy zijn, maar ik doe het voor mijn spieren, niet voor eelt in mijn handen.
Bij ons kun je ook dips op dat ding doen (eventueel met assist), maar dat ding trek ik matig, enorme steken bij mijn sleutelbenen enzo zodra ik stop, niet normaal.Schijnt veel voor te komen.
makkelijker niet... weet niet of t beter is..quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:32 schreef Agentperry het volgende:
gewoon dumbbell tussen je benen is toch veel makkelijker?
sorry las schijf...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:47 schreef Agentperry het volgende:
makkelijker is het zeker wel, je hebt toch veel sneller een db uit het rek gepakt dan die belt om gedaan en er een schijf aan vast gemaakt?
maar of het beter is, denk dat het geen flikker boeit
das ook chill ja... hebben we hier niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:06 schreef seto het volgende:
Wij hebben sinds kort van die kettingen, veel handiger imo.
[ afbeelding ]
Stiekem ben ik wel een beetje trots op je hoor Panzert.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
Agentperry, met welk gewicht begon jij qua benchpress? Ik ben nu 3 maanden serieus aan het eten en trainen, en alles gaat vooruit behalve mijn bench, doe nog altijd trouw 3x5x50kg nu (Rippetoe SS), tot op borst en dan 'bounce', en het gaat niet meer vooruit, ene week is soms zelfs achteruitgang. Dan krijg ik die 5e rep er met moeite uit en gaat hij echt 'vastlopen', dan duw ik met al mijn kracht maar hangt het gewoon op zo'n dood punt en voel ik het na stoppen heel erg bij mijn oksels.
Ben ook een lichtgewicht nog (1.77, <70kg) maar doe nu wel 3x10x195kg op de seated leg press (squatten is niet echt mogelijk hier, nog een weekje), terwijl ik daar met 80kg begon en nog geen twee maand verder ben. Meer mensen waarbij hun bench al zo vroeg plateau'd, maar de rest vooruit blijft gaan? Meer reps? Dumbbells gaan doen? Tips?
Good luck, viel mij niet mee met een dikke kater/koppijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:50 schreef Agentperry het volgende:
heb nog steeds last van een kater van gister en fucking spierpijn. maar morgen toch maar proberen benen te pakken.
in rust groei je juistquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag rustdag; vind dat altijd zo klote. Altijd het idee dat ik spiermassa kwijt aan het raken ben, continu aan m'n armen voelen. Zo irritant haha.
als je net zon kater had als ik vandaag was je niet eens tot de sportschool gekomenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Good luck, viel mij niet mee met een dikke kater/koppijn.
Ik voel me altijd dikker op een dag dat ik niet train.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja ik weet dat ik in m'n rust groei, maar ik maak mezelf altijd wijs dat dat niet zo is snap je:P
Haha dat wil ik gerust geloven, op zondag is de sportschool hier van 09:00 tot 12:00 uur open, ik neem me regelmatig voor om dan te gaan trainen maar als ik dan om 09:30 uur nog half bezopen wakker wordt dan draai ik meteen weer om. Toen ik benen pakte had ik ook een vrij 'lichte' kater..
Heb ik ook last van. Al ben ik nu ook iets dikker dan normaal, morgen maar op de crosstrainert.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik voel me altijd dikker op een dag dat ik niet train.
Wat hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag rustdag; vind dat altijd zo klote. Altijd het idee dat ik spiermassa kwijt aan het raken ben, continu aan m'n armen voelen. Zo irritant haha.
vooral bij familie en vrienden hoor je echt van zo jij bent gegroeid/breed gewordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:37 schreef Agentperry het volgende:
als ik foto's van een jaar geleden zie dan zie ik het verschil wel maar zelf zie ik het niet echt omdat het geleidelijk gaat. mensen die mij een tijdje niet meer hebben gezien maken er wel regelmatig opmerkingen over.
andere mensen die ook fitnessen zijn ook vaak onder de indruk en redelijk cynisch tav mijn progressie. "ik fitness zelf ook en ik groei lang niet zo hard", dan blijkt later dat het enige wat ze doen bankdrukken en wat apparaten is. als ik dan zeg dat ik geen apparaten meer aanraak krijg ik altijd een blik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |