abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97323643

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_97323665
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Met het risico dat er nu een girls vs boys discussie volgt: :Y
Ja en? De oplossing is duidelijk toch? De zender en ontvanger moeten dichter naar elkaar toe: hij moet subtiele hints hier en daar leren, zij leren wat direkter te uiten.

Dan gaat het versieren stukken beter :)

Mijn ervaring is ook, dat veel 30+ vrouwen/mannen dit vaak goed door hebben, tov de jonge 16-25 jarige meisjes/jongens.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97323672
@former: wat bedoel je met horken tijdens het versierproces?
pi_97323684
Dat mannen de hints niet snappen.. maar andersom is het net zo goed.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97323700
Alle theorie ten spijt, als iemand je leuk vind heb je dat echt wel in de gaten.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97323711
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja en? De oplossing is duidelijk toch? De zender en ontvanger moeten dichter naar elkaar toe: hij moet subtiele hints hier en daar leren, zij leren wat direkter te uiten.

Dan gaat het versieren stukken beter :)

Mijn ervaring is ook, dat veel 30+ vrouwen/mannen dit vaak goed door hebben, tov de jonge 16-25 jarige meisjes/jongens.
Dat is ook logisch een boel 19 jarige meiden hebben een heel romantisch beeld van relaties wat vaak niet zo is en zijn ook nog een beetje puberaal.
Zijn vaak wat kleviger en ook het idee van hoe een relatie moet zijn, denk dat dat bij vrouwen in de 30 meer veranderd meer ervaring en ook gewoon vaak wat relaxter in de omgang zijn.
Hoor trouwens van een boel mannen dat vrouwen in de 30 zowieso veel relaxter in de omgang zijn dan de jonge meiden.
pi_97323728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Alle theorie ten spijt, als iemand je leuk vind heb je dat echt wel in de gaten.
Soms ook niet hoor, soms vind je iemand heel leuk en word je een soort klungel als diegene je leuk vind, maar sta je er ook niet altijd bij stil dat de ander jou ook leuk vind.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:19:58 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97323734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is ook logisch een boel 19 jarige meiden hebben een heel romantisch beeld van relaties wat vaak niet zo is en zijn ook nog een beetje puberaal.
Zijn vaak wat kleviger en ook het idee van hoe een relatie moet zijn, denk dat dat bij vrouwen in de 30 meer veranderd meer ervaring en ook gewoon vaak wat relaxter in de omgang zijn.
Hoor trouwens van een boel mannen dat vrouwen in de 30 zowieso veel relaxter in de omgang zijn dan de jonge meiden.
maar jonge meisjes gaan hun vriendje toch ook weer vaak 10X per dag opbellen enzo?

oh dat lijkt mij juist heerlijk als jongen zijnde O+
pi_97323745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

gaan jonge meisjes hun vriendje vaak 10X per dag opbellen enzo?

ik zou gelijk afkappen :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:20:39 #10
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97323746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Precies. In het echt zullen ze zoiets nooit zeggen.

[..]

Zegt echt helemaal niks. Iedereen doet wel eens vervelende dingen waar ie achteraf spijt van krijgt. Plus ik was jong, vond het grappig en liep mee. Ophouden met zeggen dat ik er trots op ben enzovoort, het is gebeurd. Klaar.
Okee nu trek jij overhaaste conclusies door te zeggen dat ik in het echt je niet zou 'bashen'. Iets waar je mij zelf van betichtte. Als ik erbij was geweest had ik het zelf wel grappig gevonden tot en met het moment dat het meisje haar kleren uit deed. Om er foto's van te maken en verspreiden is gewoon heel laag, zo kan je echt iemands leven verneuken.

Verder zeg ik er niks over, boeit me ook niet wat je doet. Aan de hand van de overige posts die ik van je gelezen heb lijk je me geen superlul, maar dit vond ik wel te fur gaan.
pi_97323748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:15 schreef Godshand het volgende:
@former: wat bedoel je met horken tijdens het versierproces?
Veel groffer aanpak tijdens versieren die nogal vervelend kunnen zijn dus vanuit het niets je kontgrijpen, als je geen interesse hebt er blind voor zijn en lastig zijn.
pi_97323766
fur ???
pi_97323781
fuk fuk fuk hoe langer ik in deze reeks rondhang hoe akeliger ik mijn tekort ervaar.
pi_97323786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Soms ook niet hoor, soms vind je iemand heel leuk en word je een soort klungel als diegene je leuk vind, maar sta je er ook niet altijd bij stil dat de ander jou ook leuk vind.
Ja dat klopt ook wel.. alleen als iemand klungelig gaat doen opeens is dat ook best wel een signaal en is het aan de ander om daar iets mee te doen.
pi_97323799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja dat klopt ook wel.. alleen als iemand klungelig gaat doen opeens is dat ook best wel een signaal en is het aan de ander om daar iets mee te doen.
En als je allebei een klungel bent ????
pi_97323805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En als je allebei een klungel bent ????
Dan ben je voor elkaar gemaakt. :')
pi_97323828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze dat ook wel tegen 19 jarige meiden :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_97323832
quote:

[..]

maar jonge meisjes gaan hun vriendje toch ook weer vaak 10X per dag opbellen enzo?

Ik neem juist de telefoon nooit op, vind ik vervelend als mensen vaak bellen en smsen. Vandaag belde mijn vriendin me ook en toen ik opnam was het eerste wat ze geirriteerd zei: ''Leuk dat je je telefoon ook een keer opneemt''.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:20 schreef Micson het volgende:

[..]

Okee nu trek jij overhaaste conclusies door te zeggen dat ik in het echt je niet zou 'bashen'. Iets waar je mij zelf van betichtte. Als ik erbij was geweest had ik het zelf wel grappig gevonden tot en met het moment dat het meisje haar kleren uit deed. Om er foto's van te maken en verspreiden is gewoon heel laag, zo kan je echt iemands leven verneuken.

Verder zeg ik er niks over, boeit me ook niet wat je doet. Aan de hand van de overige posts die ik van je gelezen heb lijk je me geen superlul, maar dit vond ik wel te fur gaan.
Ik was 15/16, dan denk je daar anders over, dan denk je dat 't stoer en grappig is. Vele leeftijdsgenoten vonden het ook grappig toen, weet niet hoe jij het zou ervaren toen je 15/16 was..

edit; over overhaaste conclusies gesproken?
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:26:44 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97323833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
fur ???
Jeugd van Tegenwoordig? :)
pi_97323836
godver, ik heb morgen om 9u college blijkbaar :P. Wordt weer skippen denk ik...
pi_97323860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
fuk fuk fuk hoe langer ik in deze reeks rondhang hoe akeliger ik mijn tekort ervaar.
Dan moet je weggaan, misschien ervaar je het dan anders (positiever).
pi_97323866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze dat ook wel tegen 19 jarige meiden :P
Nou nee, om heel eerlijk te zijn de jongens die ik ken rond 25 /27 mijden meisjes van 19 juist vanwege dat puberale gedrag en zoeken wat meer meiden die ook rond de 25 / of erboven zijn.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:30:34 #23
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97323895
quote:
ja helemaal irritant is dat. maar jij kan er wel wat aan doen toch?

wat voor beeld heb jij bij al die posts van lanterfanteraar, en wat vind je daarvan?
pi_97323898
quote:
Gezien dit al topic nr 103 van deze reeks is ben je niet de enige die er problemen mee heeft. Ik zou ipv je akelig te voelen alle topics nog even teruglezen en her en der wat nuttige tips in de praktijk ten uitvoer brengen.

Wat heb je te verliezen?
pi_97323905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee, om heel eerlijk te zijn de jongens die ik ken rond 25 /27 mijden meisjes van 19 juist vanwege dat puberale gedrag en zoeken wat meer meiden die ook rond de 25 / of erboven zijn.
Hoe oud ben jij dan, former?
pi_97323930
Ik ben 37 maar in het uitgaan ken ik ook veel net nog niet 30-ers
pi_97323942
Uitgaan met dertigers kan leuk zijn. Het is wel vreemd om ze over trouwen en kinderen te horen praten :')
pi_97323951
37!? Kloppen die foto's in je FoBo wel dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97323963
Meh. Waar is een Fobo te vinden. Vroeg ik mezelf al meerdere keren af. Wat ben ik nog een foknewbie -O-
pi_97323964
Ummm ja ik heb geen kinderen en ben niet getrouwd geweest, dus misschien ben ik jong van geest. Ik moet wel zeggen dat ik anders ben dan anderen van mijn leeftijd, ten tweede oog ik jonger word nog vaak in de 20 geschat terwijl ik toch echt ouder ben.
pi_97323973
Ja die foto's kloppen dus en vandaar dat ik jonger geschat word :Y
pi_97323978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm ja ik heb geen kinderen en ben niet getrouwd geweest, dus misschien ben ik jong van geest. Ik moet wel zeggen dat ik anders ben dan anderen van mijn leeftijd, ten tweede oog ik jonger word nog vaak in de 20 geschat terwijl ik toch echt ouder ben.
Dat is allemaal positief! :)
pi_97323983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ja die foto's kloppen dus en vandaar dat ik jonger geschat word :Y
Logisch, ja ^O^
pi_97323991
Heb je nooit het gevoel gehad dat je kinderen zou willen? Als ik 37 ben wil ik allerlei doelen uit m'n leven bereikt hebben. Ook wel kinderen, denk ik. Sowieso een goede baan. :7
pi_97323996
Trouwens laatst was een jongen die wilde me versieren tot ik mijn leeftijd vertelde . En de andere van vorige week die me toen versierde, had me al eerder gezien en die is ook jonger dan ik die had juist zoiets van goh interessant
pi_97323997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef greatjob het volgende:
Meh. Waar is een Fobo te vinden. Vroeg ik mezelf al meerdere keren af. Wat ben ik nog een foknewbie -O-
Bovenaan de site.. goed zoeken, succes!
pi_97324002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens laatst was een jongen die wilde me versieren tot ik mijn leeftijd vertelde . En de andere van vorige week die me toen versierde, had me al eerder gezien en die is ook jonger dan ik die had juist zoiets van goh interessant
Jou maakt het niet zoveel uit?
pi_97324003
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef greatjob het volgende:
Gevonden. Wat ben ik blind!
pi_97324009
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb je nooit het gevoel gehad dat je kinderen zou willen? Als ik 37 ben wil ik allerlei doelen uit m'n leven bereikt hebben. Ook wel kinderen, denk ik. Sowieso een goede baan. :7
heb nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen leuk van een ander, maar zou het zelf niet kunnen
pi_97324018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:40 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Jou maakt het niet zoveel uit?
Op zich maakt het mij niet zoveel uit als het klikt dan klikt het gewoon.
pi_97324029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

heb nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen leuk van een ander, maar zou het zelf niet kunnen
Wij mannen hebben het daarin zoveel gemakkelijker!
pi_97324032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Op zich maakt het mij niet zoveel uit als het klikt dan klikt het gewoon.
Ja mooi begrip is dat.. de 'klik'..
pi_97324046
quote:

[..]

In het begin vind je dat heerlijk ja. Zeker als je je eerste relatie hebt. Bij mijnn 1e relatie na een half jaar werd ik het zat, kon ze nou niet eens 1 seconde mij met rust laten zodat ik kon gamen met mn huisgenoten? :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:45:55 #44
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97324055
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

In het begin vind je dat heerlijk ja. Zeker als je je eerste relatie hebt. Bij mijnn 1e relatie na een half jaar werd ik het zat, kon ze nou niet eens 1 seconde mij met rust laten zodat ik kon gamen met mn huisgenoten? :')
wat deed ze dan op dat moment? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en voor de accuratie van de fantasie wil ik meer details)
pi_97324062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat deed ze dan? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en eis meer details)
Omdat alles went MLiG..
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:47:07 #46
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97324065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:46 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Omdat alles went MLiG..
als die aandacht van haar went. dan wil je juist nog meer aandacht gaan krijgen toch?
pi_97324066
quote:

[..]

Dat is ook precies waar een boel op afknappen in begin is leuk , daarna worden ze gillend gek en is het hele contact uiteindelijk heel vaak met ruzie uitgegaan.
Tenminste dat zie ik dan in omgeving.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:50:21 #48
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97324087
quote:

[..]

Ik heb er nooit iets aan gevonden, schijtziek van die telefoontjes werd ik altijd na een poosje.

Maar wellicht als je de ware tegenkomt en smoorverliefd bent, ik kan me voorstellen dat het dan anders is :)
pi_97324092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat deed ze dan op dat moment? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en voor de accuratie van de fantasie wil ik meer details)
In het begin zaten we constant op elkaars lip. Verliefd enzo, grapjes maken, neuken etc. Vrienden waren wel zo :( want ik ging niet met hun mee.

Maar na een tijdje weet je wel wie ze is, je verliefdheid word minder en je wil ok wel eens weer wat anders dan haar tieten en schoolverhalen.

Zij wilde nog steeds aandacht, was ik net in een killing spree 5 man in Uneal Tournament om zeep helpen met mn huisgenoten, kwam zij halfnaakt binnenstormen en melden dat ze nog leefde :')
pi_97324100
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als die aandacht van haar went. dan wil je juist nog meer aandacht gaan krijgen toch?
Nee in het begin van een relatie is het toch spannend allemaal.. de eerste keer sex enzo, dat ze je lieve smsjes stuurt. Dat soort dingen. Op een gegeven moment gaan die dingen wennen en wordt je er niet meer zo overstuur van als in het begin.

Als je geliefde je na een half jaar of jaar nog steeds om de 10 minuten belt voelt dat alsof je wordt geclaimed. En dát wordt irritant en kan een relatie op stuk lopen.
pi_97324102
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

In het begin zaten we constant op elkaars lip. Verliefd enzo, grapjes maken, neuken etc. Vrienden waren wel zo :( want ik ging niet met hun mee.

Maar na een tijdje weet je wel wie ze is, je verliefdheid word minder en je wil ok wel eens weer wat anders dan haar tieten en schoolverhalen.

Zij wilde nog steeds aandacht, was ik net in een killing spree 5 man in Uneal Tournament om zeep helpen met mn huisgenoten, kwam zij halfnaakt binnenstormen en melden dat ze nog leefde :')
Waar je vrienden bij waren ???
pi_97324106
Micson. Waar heb je jouw avatar vandaan?
pi_97324110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:51 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Waar je vrienden bij waren ???
Nee natuurlijk niet. We speelden elk in onze kamers (studentenhuis) en na een match spraken we deze na in de gemeenschappelijke huiskamer O+ Mooie tijden :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:53:09 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97324112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

oh cool, wat vertelde ze over school
of naja, laat maar als je wilt wegens persoonlijke dingen. maar het klinkt allemaal erg interessant
pi_97324116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Gezien dit al topic nr 103 van deze reeks is ben je niet de enige die er problemen mee heeft. Ik zou ipv je akelig te voelen alle topics nog even teruglezen en her en der wat nuttige tips in de praktijk ten uitvoer brengen.

Wat heb je te verliezen?
Even goede vrienden, maar het tempo van deze reeks is moordend en ik ga niet 103x40 posts doorlezen, de helft ken ik overigens al. Bovendien ben ik al bezig met loze praatje met mannen aanknopen. En natuurlijk hard bezig op therapie om aan mij minderwaardigheid te werken. En betere dagstructuur. Ik breng zeker wel tips in praktijk. Praten. Delen. Heb nu alleen even een slecht momentje.... Hè gets.
pi_97324118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh cool, wat vertelde ze over school
of naja, laat maar als je wilt wegens persoonlijke dingen. maar het klinkt allemaal erg interessant
Gast, wat boeit dat verder? Iedereen is weer anders. Jij krijgt misschien wel een meisje die bij de wasserij werkt ofzo, andere verhalen..

:')
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:54:55 #57
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97324122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef greatjob het volgende:
Micson. Waar heb je jouw avatar vandaan?
Het is Selena Gomez, tamelijk willekeurig. Buiten het feit dat het mij een erg leuk meisje lijkt.

Jammer dat Justin Bieber en zijn piemel haar tegenwoordig veroverd hebben . Moet het maar weer eens veranderen.

Hoezo :) ?
pi_97324123
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. We speelden elk in onze kamers (studentenhuis) en na een match spraken we deze na in de gemeenschappelijke huiskamer O+ Mooie tijden :P
Oh ik dacht al . Mijn ervaring is trouwens dat contacten die snel en hevig beginnen vaak ook juist zo snel eindigen ook .
Je kan elkaar eerst denk ik toch langzaam aan leren kennen , zodat je beetje bij beetje meer over elkaar leert.
pi_97324144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh ik dacht al . Mijn ervaring is trouwens dat contacten die snel en hevig beginnen vaak ook juist zo snel eindigen ook .
Je kan elkaar eerst denk ik toch langzaam aan leren kennen , zodat je beetje bij beetje meer over elkaar leert.
Blegh dat is niks. Je moet het hele leven met zo iemand gewoon leven. Alles doen wat je met vrouwen kan doen :) Je leeft maar 1 keer. Voor hezelfde geldt flikker je als man in de friendszone en gaat ze met een ander vandoor... Die 1e liefde was ook een huisgenote, het had dus zowel voordelen als nadelen :P
pi_97324145
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:54 schreef Micson het volgende:

[..]

Het is Selena Gomez, tamelijk willekeurig. Buiten het feit dat het mij een erg leuk meisje lijkt.

Jammer dat Justin Bieber en zijn piemel haar tegenwoordig veroverd hebben . Moet het maar weer eens veranderen.

Hoezo :) ?
Ok. GELUKKIG!

Ze lijkt erg veel op een nichtje van me. Zou erg creepy en vreemd zijn als dat haar was. Meh. Ik werd een verdrietig toen ik dacht dat ze foto's op het internet zou zetten en dat ze dan voor zoiets gebruikt konden worden...
  donderdag 26 mei 2011 @ 02:00:06 #61
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97324172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ok. GELUKKIG!

Ze lijkt erg veel op een nichtje van me. Zou erg creepy en vreemd zijn als dat haar was. Meh. Ik werd een verdrietig toen ik dacht dat ze foto's op het internet zou zetten en dat ze dan voor zoiets gebruikt konden worden...
Hehe nee dan moet je ook wel tamelijk verknipt zijn, om foto's van willekeurige meisjes als avatar te gebruiken :')

Maar dat is hier dus niet het geval ;)
pi_97324182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Blegh dat is niks. Je moet het hele leven met zo iemand gewoon leven. Alles doen wat je met vrouwen kan doen :) Je leeft maar 1 keer. Voor hezelfde geldt flikker je als man in de friendszone en gaat ze met een ander vandoor... Die 1e liefde was ook een huisgenote, het had dus zowel voordelen als nadelen :P
Ik zelf ben niet een hardloper qua liefde , ben nooit echt in de friendzone geweest en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik ook altijd wel degene waar ik interesse in had. Dat vond ik altijd wel typisch want een boel meiden moesten er vaak moeite voor doen , en bij lukte dat heel vaak gewoon.
Een vriendin zei dat zelfs van me jij bent gevaarlijk want je ziet iemand die vind je leuk en op een of andere manier lukt het je gewoon.
Snap het zelf ook niet helemaal
pi_97324183
quote:

[..]

Meh

:{
pi_97324184
quote:

[..]

Ok. GELUKKIG!

Als haar foto's net zo in trek zijn als die van Selena Gomez dan is er niks om verdrietig van te worden, eerder rijk.

p.s. pics van je nichtje? ^O^ /klb
pi_97324189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:00 schreef Micson het volgende:

[..]

Hehe nee dan moet je ook wel tamelijk verknipt zijn, om foto's van willekeurige meisjes als avatar te gebruiken :')

En daar ben ik blij om :')
Je weet het nooit. Sorry dat ik het vroeg.
pi_97324198
quote:

[..]

Ik geef toe, ik ben tamelijk verknipt.
pi_97324201
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zelf ben niet een hardloper qua liefde , ben nooit echt in de friendzone geweest en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik ook altijd wel degene waar ik interesse in had. Dat vond ik altijd wel typisch want een boel meiden moesten er vaak moeite voor doen , en bij lukte dat heel vaak gewoon.
Een vriendin zei dat zelfs van me jij bent gevaarlijk want je ziet iemand die vind je leuk en op een of andere manier lukt het je gewoon.
Misschien geef jij wel de signalen af die mannen meteen oppikken..
pi_97324209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Kan geen kwaad lijkt me ^O^
pi_97324212
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:03 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Misschien geef jij wel de signalen af die mannen meteen oppikken..
Dat kan en ik ben redelijk afwachtend misschien is dat het. Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
pi_97324218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kan en ik ben redelijk afwachtend misschien is dat het. Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
Volgens mij niet hoor, veel vrouwen zijn afwachtend. in ieder geval de vrouwen waar ik op val. :')
pi_97324219
quote:

[..]

Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
Volgens mij ervaren de meeste mannen dat wel als prettig..
pi_97324222
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

No way José
pi_97324231
quote:

[..]

Heb je niet gewoon een karakter/uiterlijk waardoor mannen je gewoon graag als vriendin hebben?
pi_97324234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Die mannen niet , die vonden het juist vaak interessanter als een meisje geen interesse toonde of subtiel deed , dan dat ze achterna werden gezeten.
pi_97324236
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef minnemin het volgende:

[..]

No way José
Oh nee? Als ik een meid in een kroeg zie en oogcontact maak en ze komt dan naar mij toe om een praatje te maken, ervaar ik wel als prettig.
pi_97324246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef greatjob het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon een karakter/uiterlijk waardoor mannen je gewoon graag als vriendin hebben?
Dat kan ook dat weet ik niet eigenlijk. Ik ben niet ontzettend knap maar ik ben ook niet ontzettend lelijk.
pi_97324274
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kan ook dat weet ik niet eigenlijk. Ik ben niet ontzettend knap maar ik ben ook niet ontzettend lelijk.
Je zal wel 'iets' hebben..
pi_97324280
Maar welterusten iedereen. Heb gisternacht erg weinig geslapen (doorgehaald voor het tentamen van vanmorgen). Een bed klinkt zo goed.
pi_97324282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:12 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Je zal wel 'iets' hebben..
Waarschijnlijk maar moet maar niet ontdekken wat dat is , want dan is de werking ervan weg _O-
pi_97324286
Ik duik er zo ook in trusten
pi_97324292
Ja slaap lekker. :)
pi_97324364
quote:

[..]

een vriend van me gebruikt soms fotos van meisjes van haifs die hij niet kent als achtergrond :P

[ Bericht 5% gewijzigd door minibeer op 26-05-2011 03:06:26 ]
pi_97324573
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

een vriend van me gebruikt soms fotos van meisjes van haifs die hij niet kent als achtergrond ::P
Sommige mensen zijn ziek.
pi_97324666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:52 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn ziek.
Mwah ik vind het niet zo ziek eigenlijk. Het zijn foto's die mensen zelf online plaatsen, hij verspreidt ze verder niet ofzo. Maar enigzins raar blijft het wel :P.
pi_97326316
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zoals jij zei, ik droom alleen van een huis, niet de weg naar toe.

Moneyfornothing droomt hier wel van. De ideale weg naar een relatie kan zijn: probleemloos flirten, je begrijpt elkaars flirts, je spreekt af, je wordt verliefd begrijpt elkaar en spreekt na verloop van tijd de wens tot samenwonen uit, dat gaat heel goed, gaat trouwen etc.

Ik bedoel, bij een huis kopen heb je ook de minder ideale weg: het huis is te duur, er moet teveel aan geklust worden, je verdient te weinig, de bank stelt vervelende voorwaarden etc.

Wat dat betreft droom ik ook nooit de weg hoor moneyfornothing. Ik zie wel wat er op mn pad is, mn droom is als ik verliefd ben, die ene vrouw, hoe ik haar krijg maakt me niet uit. Als ik haar maar krijg :P
Nee ik droom er ook niet van.
Zoals ik al zei kreeg ik het gister niet meer uitgelegd, ervan dromen was dan ook niet de juiste formulering blijkbaar.
Flirten, versieren en een relatie gaat vanzelf bij mij, dus ik droom er niet van. Maar stel ik wil een huis kopen, eentje die ik heel erg graag wil hebben, dan denk ik wel na over hoe ik dat ga krijgen. En juist omdat het zo onbereikbaar lijkt als ik voor het eerst denk wat voor huis ik graag wil, denk ik na over hoe ik het ga bereiken. Dus nog zonder dat iemand mij verteld heeft wat de meest gangbare manier is, ben ik me bewust van een aantal mogelijkheden die niet allemaal even realistisch zijn.
Wat ik dus maar apart vond, is dat benzin wél enorm graag een relatie wil, maar nog nooit verder is gekomen dan dat en niet nagedacht heeft over wat er wel eens zou kunnen gebeuren als hij een potentieel vriendinnetje tegenkomt. Tuurlijk heeft hij het nog nooit meegemaakt, maar ik heb bijvoorbeeld toch ook nog nooit een huis gekocht maar heb wel een idee hoe ik aan het geld zou kunnen komen. Juist iets wat je niet lijkt te kunnen krijgen is toch iets waar je over nadenkt, en dit leek niet het geval bij benzin omdat ik niks daarover eruit kreeg. En dat vond ik raar.
Je hoeft er dus niet van te dromen, maar het leek mij normaal er al een beetje een beeld van te hebben.

Net als jouw voorbeeld dat je er nooit over droomt, afgezien van dat ik dat dus niet bedoelde, zul je vast wel eens actie ondernomen hebben om je eerste vriendinnetje te regelen. Blijkbaar had je dan toch enig idee van hoe het ging verlopen, tenzij zij 100% voor jou ging en jij letterlijk niks hoefde te doen. Meestal gaat dit dus vanzelf en denk je er niet over na, maar als iemand zijn hele eer lijkt af te laten hangen aan het krijgen van een vriendin maar het tot dusver nog helemaal niet gelukt is leek het me logisch als daar wel eens over nagedacht is.
Helemaal als je wel eens verliefd geweest bent.
pi_97326352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Die mannen niet , die vonden het juist vaak interessanter als een meisje geen interesse toonde of subtiel deed , dan dat ze achterna werden gezeten.
Geen wonder dat het dan werkt als alle mannen waar jij interesse in gehad hebt jouw aanpak het leukst vinden. Dan verloopt het haast automatisch, en die andere meiden die wel moeite doen hebben dus de verkeerde aansluiting op die mannen van jou en dan werkt het logischerwijs niet zo soepel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:55:52 #87
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97326366
Goedemorgen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:01:47 #88
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97332037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 03:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mwah ik vind het niet zo ziek eigenlijk. Het zijn foto's die mensen zelf online plaatsen, hij verspreidt ze verder niet ofzo. Maar enigzins raar blijft het wel :P.
Ik vind het infaam en abject
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:09:21 #89
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97332274
Hallo ik wil deze chick scoren, weet iemand hoe?

Je moeder is een hamster
pi_97332309
Koop een paar tieten voor d'r. En een broek die niet afzakt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:11:46 #91
118585 Crutch
pi_97332366
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Koop een paar tieten voor d'r. En een broek die niet afzakt.
Zo belangrijk zijn tieten ook weer niet in tegenstelling tot wat vrouwen denken, maar die broek mag van mij wel wat verder afzakken hoor. :9~
Je moeder is een hamster
pi_97332386
Kan me voorstellen dat je liever een ton make-up hebt dan een stel lekker volle borsten, ja. O+
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:12:39 #93
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97332398
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan me voorstellen dat je liever een ton make-up hebt dan een stel lekker volle borsten, ja. O+
:D
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:13:59 #94
118585 Crutch
pi_97332442
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Drogredenering, foei.
Je moeder is een hamster
pi_97332521
Nou, ik snap het wel. Leuk meisje.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:17:15 #96
118585 Crutch
pi_97332546
Ze doet de stem van Megg in Famliy Guy en speelt in That 70's show O+
Je moeder is een hamster
pi_97332570
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:
:Y Ken 'r wel hoor. Heerlijk, penetrant, nasaal stemgeluid O+ O+
pi_97332649
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:
En ze speelde WoW.
Ron Paul 2012
pi_97332668
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb mij laten vertellen dat je obsessief kaartjes en bloemetjes moet sturen. Zeker weten dat ze voor je valt als je maar zo vaak en irritant mogelijk laat blijken dat je haar leuk vindt.
pi_97332702
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, stel haar aan mij voor. B-)
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:23:14 #101
118585 Crutch
pi_97332780
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, stel haar aan mij voor. B-)
Hallo Techno,

Hieronder haar:

Aangenaam.

En nu?
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:24:06 #102
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97332825
Bah ik heb geen geld dus ik kan vanavond niet naar de verre stad om te versieren. Ze had gezegd dat er allemaal leuke mensen zouden komen. Het zou 30 euro in totaal worden aan reiskosten en entree. Dan heb ik nog geen drankjes.

Of moet ik toch maar gaan? Ik weet het allemaal niet hoor. Van die ene persoon heb ik ook niets gehoord, dus daar kan ik ook vanuit gaan.

En als ik per se naar die verre stad ga om te versieren, dan valt alles weer tegen en zo en dan ben ik Helemaal blut.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:24:46 #103
118585 Crutch
pi_97332851
Maar even zonder gekheid.
(semi)Beroemdheden zijn lastig omdat ze een hogere sociale status hebben.

Hoe zou je zoiets kunnen aanpakken?
Je moeder is een hamster
pi_97332861
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hallo Techno,

Hieronder haar:

[ afbeelding ]
Aangenaam.

En nu?
Dat gaat hem niet worden, te kort en pittig. :{w
pi_97332878
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef Crutch het volgende:

Ervan uitgaande dat je elkaar nog helemaal niet kent?
Ron Paul 2012
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:25:40 #106
118585 Crutch
pi_97332887
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat gaat hem niet worden, te kort en pittig. :{w
Mwah, niet te kort hoor.
Nog best een vrouwelijk kapsel.

En dat van mij. :') Ik kots van pittige kapsels.
Je moeder is een hamster
pi_97332895
quote:

Waarom zou je je tijd verdoen aan celebrities? Je komt nooit in contact met hun.
pi_97332901
quote:

doen alsof je nog nooit van dr gehoord had?
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:28:00 #109
118585 Crutch
pi_97332975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat je elkaar nog helemaal niet kent?
Dat sowieso.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom zou je je tijd verdoen aan celebrities? Je komt nooit in contact met hun.
Ik werk in de televisiewereld.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:26 schreef oco het volgende:

[..]

doen alsof je nog nooit van dr gehoord had?
Dat zou ik persoonlijk een lichte belediging vinden.
Je moeder is een hamster
pi_97333045
quote:

Gewoon naar feestjes en tenten e.d. gaan waar zij ook komen. Maar ik zou zoiets uberhaupt niet willen, stel je krijgt wat met een celeb, sta je vervolgens steeds in die boulevard- en roddelbladen. Dag privéleven. :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 12:31:52 ]
pi_97333053
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik werk in de televisiewereld.

In dat geval, do as usual. Het zijn per slot van rekening gewone mensen die net zo goed vatbaar kunnen zijn voor jouw flirts.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:33:01 #112
118585 Crutch
pi_97333163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In dat geval, do as usual. Het zijn per slot van rekening gewone mensen die net zo goed vatbaar kunnen zijn voor jouw flirts.
Mwah, de meesten zijn op de werkvloer (studio) wel een beetje verwaand, maar zo op kantoor valt het wel mee.

En ik kom idd wel eens op feesten waar ze ook zijn, maar ik durf dan (ondanks mijn makkelijke babbel) toch niet zomaar een praatje te maken.
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:33:40 #113
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97333187
quote:

Ze zijn het lastigst omdat je ontzettend veel concurrentie hebt.
Je moet dus wel een zeer bijzondere indruk maken wil hij/zij je opmerken. :)
Maar als je eenmaal de aandacht hebt weten te trekken werkt het precies hetzelfde als normaal. Alleen moet je ermee kunnen leven dat degene weinig tijd voor je heeft en je hem of haar nooit voor jezelf hebt. :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:34:32 #114
118585 Crutch
pi_97333226
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ze zijn het lastigst omdat je ontzettend veel concurrentie hebt.
Je moet dus wel een zeer bijzondere indruk maken wil hij/zij je opmerken. :)
Maar als je eenmaal de aandacht hebt weten te trekken werkt het precies hetzelfde als normaal. Alleen moet je ermee kunnen leven dat degene weinig tijd voor je heeft en je hem of haar nooit voor jezelf hebt. :)
Weinig tijd is meestal ook mijn probleem aangezien ik bijna 24/7 met mijn werk bezig ben. :')
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:35:22 #115
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97333258
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef Crutch het volgende:

[..]

Weinig tijd is meestal ook mijn probleem aangezien ik bijna 24/7 met mijn werk bezig ben. :')
Top, dan weet je zeker dat je elkaar nooit zult zien :P
Een celeb zal 5 minuten van tevoren bellen als ze je wil zien :Y
pi_97333313
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:33 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mwah, de meesten zijn op de werkvloer (studio) wel een beetje verwaand, maar zo op kantoor valt het wel mee.

En ik kom idd wel eens op feesten waar ze ook zijn, maar ik durf dan (ondanks mijn makkelijke babbel) toch niet zomaar een praatje te maken.
Je moet toch echt schijt daaraan hebben. Juist met een beroemdheid heb je legio openingszinnen. Niet durven is geen excuus wat mij betreft.
pi_97333319
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nou verleidelijk lachen, en vriendelijk gedag en met haren gooien zijn toch de signalen die mannen met flirten wel oppikken hoor, ook oogcontact. Mannen daar en tegen kunnen ontzettende horken zijn met flirten. Die vergeten vaak de tussenstappen
Nou je zou er verbaasd van zijn hoeveel mannen dat soort signalen volledig missen. En daarnaast is er altijd de onduidelijkheid of het nou vriendschappelijk of als flirt bedoeld wordt.

Tijdens mijn vakantie waren er een aantal meiden die aardig waren naar mij toe en ook andere signalen gaven. Dat zou je makkelijk als flirt kunnen zien, was het niet dat ze overduidelijk achter een andere jongen aan zaten.

Subtiele signalen zijn onhandig... geef mij maar duidelijkheid :)
pi_97333352
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef Crutch het volgende:
Dat zou ik persoonlijk een lichte belediging vinden.
maar het zal je wel gaan intrigeren en je gaat dan tijd besteden aan die persoon om te kijken waarom hij jouw niet kent.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:38:15 #119
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97333409
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef jstrike het volgende:

[..]

maar het zal je wel gaan intrigeren en je gaat dan tijd besteden aan die persoon om te kijken waarom hij jouw niet kent.
Dit inderdaad. Altijd zorgen dat je iets zegt dat niet al door 10.000 mannen/vrouwen vóór je al gezegd is. :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:38:57 #120
118585 Crutch
pi_97333437
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je moet toch echt schijt daaraan hebben. Juist met een beroemdheid heb je legio openingszinnen. Niet durven is geen excuus wat mij betreft.
I know :')
Ga de volgende keer wel gewoon ouwehoeren al is het maar om over de drempel heen te gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef jstrike het volgende:

[..]

Zo zeker is dat niet.
Dan moet je bij voorbaat al iets interessants uitstralen.
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:39:48 #121
118585 Crutch
pi_97333474
Als je zelf beroemd wordt, dikke vette kans dat je op een gegeven moment wel een soort arrogantie jegens klootjesvolk begint te ontwikkelen, ook al zeg je nu van niet.
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:40:33 #122
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97333515
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Crutch het volgende:
Als je zelf beroemd wordt, dikke vette kans dat je op een gegeven moment wel een soort arrogantie jegens klootjesvolk begint te ontwikkelen, ook al zeg je nu van niet.
Natuurlijk. Dat moet ook. Iedereen wil wat van je namelijk.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:40:46 #123
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97333522
quote:
ik blijf gewoon altijd een lanterfanteraar hoor
diehard
pi_97333538
quote:
Omdat je ook veel te vaak wordt aangesproken door kanslozen die denken jou te kunnen scoren of nutteloze lulgesprekken aanknopen.

Ik snap het wel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:41:09 #125
118585 Crutch
pi_97333539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik blijf gewoon altijd een lanterfanteraar hoor
diehard
JIj bent dan ook een geval apart.

Neuken?
Je moeder is een hamster
pi_97333608
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Crutch het volgende:
Zo zeker is dat niet.
Dan moet je bij voorbaat al iets interessants uitstralen.
wie niet waagt die niet wint.

Had wel eens een gesprek met een van die kopstukken van bnn die op de het leidse plein aan het rondlopen was:

zij: mag ik je wat vragen?
ik: tuurlijk mag je bij me komen slapen, dat hoef je niet eens te vragen.
zij: minuut verbaast totdat het kwartje viel en toen... bloos bloos, camera weg wuiven en zelf schamend weggelopen.

Had overigens niet verwacht dat mensen die zo brutaal overkomen op tv zo weinig zelfvertrouwen hadden.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:30 #127
118585 Crutch
pi_97333693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef jstrike het volgende:

[..]

Had wel eens een gesprek met een van die kopstukken van bnn die op de het leidse plein aan het rondlopen was:

zei: mag ik je wat vragen?
zei: minuut verbaast totdat het kwartje viel en toen... bloos bloos, camera weg wuiven en zelf schamend weggelopen.

Had overigens niet verwacht dat mensen die zo brutaal overkomen op tv zo weinig zelfvertrouwen hadden.
LOL :D
IK zou het zelf verzonnen kunnen hebben. :')
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:45:36 #128
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97333750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef jstrike het volgende:

[..]

zei: mag ik je wat vragen?
zei: minuut verbaast totdat het kwartje viel en toen... bloos bloos, camera weg wuiven en zelf schamend weggelopen.

Leuke anekdote! :)

Jammer van die twee keer 'zei' .
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:46:32 #129
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97333788
Oooh ik had gisteren trouwens een leuk onderonsje met zo'n reclamejongen weer ( die spreken altijd jonge meiden aan). Hij had een heel mooi kapsel, echt een heel leuke jongen, ondanks zijn blauwe ogen. Oooh ik stond er echt heel extravert bij, ook met van die uitbundige handgebaren. En hij was van het WNF. Oh het klikte echt zo leuk, hij had me precies op het goede moment te pakken qua energielevel.
pi_97333791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Micson het volgende:

[..]

Leuke anekdote! :)

Jammer van die twee keer 'zei' .
ugh... moet nodig weer eens mijn nederlands gaan bijpoetsen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:47:50 #131
118585 Crutch
pi_97333854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oooh ik had gisteren trouwens een leuk onderonsje met zo'n reclamejongen weer ( die spreken altijd jonge meiden aan). Hij had een heel mooi kapsel, echt een heel leuke jongen, ondanks zijn blauwe ogen. Oooh ik stond er echt heel extravert bij, ook met van die uitbundige handgebaren. En hij was van het WNF. Oh het klikte echt zo leuk, hij had me precies op het goede moment te pakken qua energielevel.
Dat is precies wat hij probeert te bereiken hoor.
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:49:53 #132
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97333945
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is precies wat hij probeert te bereiken hoor.
Neenee, het enige dat ze willen is: Geld. En dat maakte ik hem heel goed duidelijk en toen ging het over pandaberen (L). Hij was precies een jonge versie van Brad Pitt ( ja ok niet mijn ding, maar toch wel leuk en sexy).
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:51:19 #133
118585 Crutch
pi_97334016
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Neenee, het enige dat ze willen is: Geld. En dat maakte ik hem heel goed duidelijk en toen ging het over pandaberen (L). Hij was precies een jonge versie van Brad Pitt ( ja ok niet mijn ding, maar toch wel leuk en sexy).
Het feit dat het daarna over pandaberen ging maakt al duidelijk dat hij je via een andere weg probeert over te halen.
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:53:14 #134
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97334093
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het feit dat het daarna over pandaberen ging maakt al duidelijk dat hij je via een andere weg probeert over te halen.
Verpest het nou niet stom jong.
Uit een hele stoet passerende mensen was IK wel degelijk de Uitverkorene.
pi_97334135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

om te betalen :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:54:31 #136
118585 Crutch
pi_97334147
quote:

[..]

Ik probeer je de realiteit voor te schotelen, maar dat lust jij niet.
Je moeder is een hamster
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:00:17 #137
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97334401
quote:

[..]

Ze pakken altijd de minst zelfverzekerde personen, omdat ze die het snelste een abonnement op die onzin aan kunnen smeren :')

Laatst ook bij mij, zo'n lekker wijf die mijn naam vroeg en deze de hele tijd in haar verhaaltje noemde. Verder raakte ze me de hele tijd aan, staat vast wel in een van MLiG's boeken beschreven waarom dit slim is.

Ik kreeg er wel even een warm gevoel van, maar toen vermande ik mezelf en zei ik gewoon: "That shit ain't gonna work with me, bitch". En ik liep schaterlachend weg :7
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:03:49 #138
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97334527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef Micson het volgende:

[..]

Ze pakken altijd de minst zelfverzekerde personen, omdat ze die het snelste een abonnement op die onzin aan kunnen smeren :')
Oh. Ikzelf zou oudere mensen aanspreken, die hebben geld. Wie gaat er nou studerende grietjes aanspreken. En volgens mij liep ik er toen niet echt onzeker bij, ik was namelijk In Gesprek.
pi_97334590
quote:

[..]

Laatst ook bij mij, zo'n lekker wijf die mijn naam vroeg en deze de hele tijd in haar verhaaltje noemde. Verder raakte ze me de hele tijd aan, staat vast wel in een van MLiG's boeken beschreven waarom dit slim is.

Ik kreeg er wel even een warm gevoel van, maar toen vermande ik mezelf en zei ik gewoon: "That shit ain't gonna work with me, bitch". En ik liep schaterlachend weg :7
kunst is om het om te draaien.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:07:13 #140
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97334694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef jstrike het volgende:

[..]

Dus jij zou dan zeggen: "Je mag wel even mijn pandabeertje komen bekijken".
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:07:30 #141
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97334707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef jstrike het volgende:

[..]

Om hen een betaald abonnement af te laten sluiten bij jou bedoel je :) ?
pi_97334783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Micson het volgende:

[..]

Om hen een betaald abonnement af te laten sluiten bij jou bedoel je :) ?
Juist.

doet me trouwens denken aan die telemarketeer die tom mabe belt:

donderdag 26 mei 2011 @ 13:11:18 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97334878
Ik zeg altijd dat ik een arme student ben of dat ik het geld zelf had nodig heb. En dan stap ik in me of me vaders auto. Krijg ik altijd de vraag waarom ik dan in zo dure auto kan rijdeb whehe kansloze mensen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_97335154
Precies de reden dat ik de hoofdingang van het winkelcentrum hier vermijd. Altijd van die mensen van Amnesty of WNF. Bah bah.
Ron Paul 2012
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:22:03 #146
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97335351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef Supersoep het volgende:
Precies de reden dat ik de hoofdingang van het winkelcentrum hier vermijd. Altijd van die mensen van Amnesty of WNF. Bah bah.
Ook een goede strategie is om te zeggen dat de 'baas' van het WNF gewoon een bonus krijgt , dan staan ze ook even met de mond vol tanden :')

Dit is overigens echt zo, is mij verteld door een vriendin die ook op deze manier op straat abonnementen heeft verkocht . Daarom zal ik nooit een cent aan die oplichters geven, hypocriete onzin .
pi_97335403
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:22 schreef Micson het volgende:

[..]

Ook een goede strategie is om te zeggen dat de 'baas' van het WNF gewoon een bonus krijgt , dan staan ze ook even met de mond vol tanden :')

Dit is overigens echt zo, is mij verteld door een vriendin die ook op deze manier op straat abonnementen heeft verkocht . Daarom zal ik nooit een cent aan die oplichters geven, hypocriete onzin .
Oh dat heb ik al gedaan. :P Dat was na wat nieuwsberichten over hoge bonussen inderdaad. Wat ik als antwoord kreeg ben ik even vergeten.
Ron Paul 2012
pi_97335888
Of dat er zo'n Roemeens orkest staat met van die doedelzakken, mondharmonica's en weet ik veel wat, ook zoiets waar ik me dood aan erger. Of van die daklozen met van die krantjes en dan geven ze een krantje in je hand; loop je ermee door en dan moet je d'r voor betalen (nu al twee keer meegemaakt). Vervelende mensen. :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:39:11 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97336119
Bij den haag hollands spoor lopen er ook veel zwervers rond. Alleen bij de blanken vragen ze om geld.

Dus ik vraag waarom alleen bij blanken, ja die kut zwarte geven toch niks :D

Laat ze lekker werken voor hun geld tieft op. Als ze al in me buurt komen zeg ik al nee.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_97336194
quote:
Gewoon je mobiel te voorschijn toveren en net doen of je druk aan het bellen bent. Werkt ook altijd :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:41:09 #151
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97336215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Of dat er zo'n Roemeens orkest staat met van die doedelzakken, mondharmonica's en weet ik veel wat, ook zoiets waar ik me dood aan erger. Of van die daklozen met van die krantjes en dan geven ze een krantje in je hand; loop je ermee door en dan moet je d'r voor betalen (nu al twee keer meegemaakt). Vervelende mensen. :')
De ergste mensen zijn diegene die het lef hebben om jou gewoon 1-op-1 om geld vragen, zonder enige wederdienst. In steden als Utrecht is het vreselijk, als je even staat te roken buiten tijdens het uitgaan wordt je al verschillende keren aangeklampt door vervelende mensen die je om geld vragen.

Dan heb ik meer respect voor Roemenen met een gitaartje of mensen met een daklozenkrant. Die proberen nog enigszins om voor een wederdienst te zorgen .
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:52:01 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97336685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh wat opdringerig, bij mij in de stad en in Amsterdam bieden ze het aan. Zo gaat dat meestal. Waar woon jij dan?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:53:15 #153
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97336746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Micson het volgende:

[..]

De ergste mensen zijn diegene die het lef hebben om jou gewoon 1-op-1 om geld vragen, zonder enige wederdienst. In steden als Utrecht is het vreselijk, als je even staat te roken buiten tijdens het uitgaan wordt je al verschillende keren aangeklampt door vervelende mensen die je om geld vragen.

Dan heb ik meer respect voor Roemenen met een gitaartje of mensen met een daklozenkrant. Die proberen nog enigszins om voor een wederdienst te zorgen .
Ik heb een paar keer brood en beleg dubbel gekocht en dat aan ze gegeven, wat ik dubbel had dan. (van de winter was dat)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:54:07 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97336783
quote:
Gewoon vriendelijk "Sorry, geen tijd" zeggen is niet zo moeilijk toch?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97336810
quote:

[..]

Heb ik eigenlijk bijna nooit gehad in utrecht. Ik zal wel een gevaarlijke uitstraling hebben :7
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:55:02 #156
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97336829
quote:
Waarom is al dat muziek zo kinderachtig en nichterig tegenwoordig. Al die blanke gasten die een of andere nichterige mode naam hebben. En al die kindermuziek en emo blanke. wtf man 2012 komt echt te dichtbij :{
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:56:53 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97336917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef ook_gek het volgende:
Bij den haag hollands spoor lopen er ook veel zwervers rond. Alleen bij de blanken vragen ze om geld.

Dus ik vraag waarom alleen bij blanken, ja die kut zwarte geven toch niks :D

Laat ze lekker werken voor hun geld tieft op. Als ze al in me buurt komen zeg ik al nee.
Ja das waar. Ik heb achter de bar gestaan. Hoezeer ik blanken nog zwarten mag. De blanken geven toch wel een smak geld uit aan drank joh. House en rock-avonden dan loop je binnen. R&B dan ga je bijna failliet.
pi_97336928
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom is al dat muziek zo kinderachtig en nichterig tegenwoordig. Al die blanke gasten die een of andere nichterige mode naam hebben. En al die kindermuziek en emo blanke. wtf man 2012 komt echt te dichtbij :{
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:59:18 #159
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97337029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Gewoon je mobiel te voorschijn toveren en net doen of je druk aan het bellen bent. Werkt ook altijd :')
Ja dat kun je ook doen, als je autist bent :s)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Gast, het is een parodie.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:00:29 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97337068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Gast, het is een parodie.
Kutbert comment. wederom niet gelezen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:01:43 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97337121
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar je neemt wel de moeite erop te reageren. En eergister had je nog in m'n fobo gekeken. Tuurlijk joh :')
pi_97337248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

*)
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:12:39 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97337557
quote:

[..]

Ben een ik keer uitgeweest in Utrecht en toen vroeg een man eerst of ik geld voor hem had en een andere vent probeerde wiet en een fiets aan me te verkopen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97338394
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ben een ik keer uitgeweest in Utrecht en toen vroeg een man eerst of ik geld voor hem had en een andere vent probeerde wiet en een fiets aan me te verkopen. :')
Wel een manier om goedkoop aan een fiets te komen.
pi_97338415
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

:') klein kind
pi_97338460
quote:

[..]

Ik heb één keer zo een goed doel gesteund :') Dit kwam alleen omdat ze zo veel leek op een goede vriendin van mij qua uiterlijk. Ik kon gewoon die vriendin voor me zien staan. Daarnaast kwam ze onzeker over in hoe ze alles deed. Ze durfde zelfs niet te flirten, bloosde en probeerde snel heel doorzichtig punten te bedenken die we gemeenschappelijk hadden. Om de één of andere reden kon ik alleen nog maar die vriendin van me stuntelend voor me zien :')

Normaal zeg ik wel altijd nee of ik heb geen tijd.
pi_97338517
quote:

[..]

Het was misschien gemeen. Maar ik heb een keer een dakloze vrouw (?) laten zingen voor een euro.
pi_97338554
Ik vraag me nu af hoe zo'n meid zou reageren als ik zeg: "Kom even mee naar huis, dan bespreken we het daar."

Misschien dat ze het nog doen ook.
Ron Paul 2012
pi_97338590
quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:36 schreef Supersoep het volgende:
Ik vraag me nu af hoe zo'n meid zou reageren als ik zeg: "Kom even mee naar huis, dan bespreken we het daar."

Huiskamerconcert.

SPOILER
pi_97338607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef greatjob het volgende:

[..]

Het was misschien gemeen. Maar ik heb een keer een dakloze vrouw (?) laten zingen voor een euro.
Is toch leuk man, niks gemeens aan.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:38:55 #171
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97338664
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef greatjob het volgende:

[..]

Oh Jezus, wat heb je haar laten zingen dan?

Het zal wel niet veel zijn wat ze krijgen op een dag. waaorm wil je ze eigenlijk vernederen? Waar komt dat idee bij Nederlanders vandaan dat het maar uitzuigers zijn die het goed zouden hebben?
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:39:15 #172
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97338679
quote:

Als ze geheime verkrachtingsfantasieen heeft misschien.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:39:29 #173
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97338690
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:37 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon marktwerking. Jij bent op zoek naar vermaak, zij naar geld. Beide behoeften zijn bevredigd na de transactie.

Tegenwoordig denken bijna alle daklozen dat zij jou geld kunnen krijgen zonder er iets voor terug te doen. Vieze junks
pi_97338708
quote:

Dat zou MLiG kunnen doen! Mee naar huis vragen en dan dat hij met zijn piano ondersteuning geeft. Dan zou het waarschijnlijk een slaapkamerconcert kunnen worden.

Ik zou zo ie zo geen interesse hebben in een slaapkamerconcert van een vrouw aan wie te zien is dat ze een junk is! Naast dat ik gewoon geen behoefte heb om haar aan te raken zou ze zomaar dingen kunnen stelen! 8)7
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:40:25 #175
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97338734
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:37 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Nee is niet leuk. Wellicht heeft de dakloze er zelf geen probleem mee om een kunstje te doen (hij /zij wilt alleen dat geld en is wanhopig). Maar ik kan daar niet zo goed tegen eerljik gezegd,
pi_97338742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:39 schreef greatjob het volgende:

[..]

Naast dat ik gewoon geen behoefte heb om haar aan te raken zou ze zomaar dingen kunnen stelen! 8)7
Zoals je maagdelijkheid.
pi_97338778
ik ga nog niet zo lang mee in deze reeks, wie of wat is die MLiG?
pi_97338800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Lol, welkom in de 'grote' stad.
pi_97338806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef oco het volgende:
Een halfgod. Hij geeft ons hossel-advies.
Ron Paul 2012
pi_97338815
quote:
MyLifeIsGray.
pi_97338868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef dyna18 het volgende:

[..]

MyLifeIsGray.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:43:11 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97338877
quote:
My Life Is Grey veel plezier met het teruglezen van al zijn fantastische posts die mag je niet missen.
C'est la vie
pi_97338884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Oh Jezus, wat heb je haar laten zingen dan?

Het zal wel niet veel zijn wat ze krijgen op een dag. waaorm wil je ze eigenlijk vernederen? Waar komt dat idee bij Nederlanders vandaan dat het maar uitzuigers zijn die het goed zouden hebben?
Ik wilde haar niet vernederen. Ik zocht gewoon vermaak (25 minuten trein) en ik houd van straatmuzikanten! Ik deed geen verzoekje. Het werd uiteindelijk een lied in een baltische taal en het klonk goed. Ik heb haar zelfs wat tip gegeven. Ze leek het nog wel leuk te vinden toen ik enthousiast was.

Toen ik later terug dacht, vond ik het niet kunnen. Het was gewoon impulsief gedrag uit pure verveling :P Maar het kwam gewoon in mij op. Ik zei het niet als 'zing voor een euro' gelukkig :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:43:53 #184
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97338908
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
welke cupmaat heeft zij?
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:44:09 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97338921
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Een halfgod. Hij geeft ons hossel-advies.
het werkt toch bij strawberry, of niet? :D

Ik zoek nogsteeds kansen om bepaalde adviezen uitteproberen. In mijn achterhoofd heb ik nog wel steeds het idee dat een meisje jou al moet zien zitten, wil je uberhaupt versier-succes willen boeken. Anders boek je enkelt succes om een klein praatje.
pi_97338940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

welke cupmaat heeft zij?
Ik denk dat jij dat beter kan schatten dan ik.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:45:15 #187
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97338967
quote:

[..]

welke cupmaat heeft zij?
Hoe moeten wij dat in godsnaam weten?
Dat weet zij toch alleen. :')
C'est la vie
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:45:49 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97338994
quote:

[..]

welke cupmaat heeft zij?
Een grote K van kantjeboord of een kleine L- van leluk.

Dubbel D of E.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:46:05 #189
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97339002
quote:
welke cupmaat heeft zij?
D ongeveer vermoed ik zo.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
Hoe moeten wij dat in godsnaam weten?
Kun je wel ongeveer ingeschatten toch?
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:47:40 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97339070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

D ongeveer vermoed ik zo.

[..]

Kun je wel ongeveer ingeschatten toch?

Ja tuurlijk maar dat kan ze zelf toch ook prima. Beter dan ik met al mijn ontwetendheid qua BH's.
C'est la vie
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:49:00 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97339126
quote:

[..]

welke cupmaat heeft zij?
Waarom wil je dat eigenlijk weten?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:49:20 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97339153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
Ja tuurlijk maar dat kan ze zelf toch ook prima. Beter dan ik met al mijn ontwetendheid qua BH's.
Afgezien van dat ik nog steeds geloof dat ze een troll is, is ze als ze echt is zo wereldvreemd dat ik best wil geloven dat d'r moeder d'r BHs voor d'r koopt :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:49:53 #193
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97339171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Dubbel D of E.
Beetje jammer dat je die edit post nadat mijn post er stond. Die las je toch niet? :')
pi_97339178
Klasse is ondergewaardeerd :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:50:38 #195
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97339197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Afgezien van dat ik nog steeds geloof dat ze een troll is, is ze als ze echt is zo wereldvreemd dat ik best wil geloven dat d'r moeder d'r BHs voor d'r koopt :)
nee gisteren heeft een vriendin me geholpen met behaatjes, dat is heel ingewikkeld hoor

maar wow dat dat een D is zeg...
pi_97339204
quote:

[..]

welke cupmaat heeft zij?
http://www.bigbustsupport.com/image-files/breast_size.jpg
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:51:39 #197
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97339237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze kan geen troll zijn. Wie gaat er nu zo lang acteren als een wereldvreemd 18-jarig meisje? Dan heb je nog een sneuer leven dan MLiG (no offence)
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:51:47 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97339243
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee gisteren heeft een vriendin me geholpen met behaatjes, dat is heel ingewikkeld hoor

maar wow dat dat een D is zeg...
De ene D is de andere niet, hè? Bij een ondermaat van 70 is een D veel kleiner dan bij een ondermaat van bijv. 85.
pi_97339280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef Micson het volgende:

[..]

Ze kan geen troll zijn. Wie gaat er nu zo lang acteren als een wereldvreemd 18-jarig meisje? Dan heb je nog een sneuer leven dan MLiG (no offence)
heel subtiel hoor
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:53:32 #200
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97339312
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De ene D is de andere niet, hè? Bij een ondermaat van 70 is een D veel kleiner dan bij een ondermaat van bijv. 85.
wat denk je dat dit dan is:

Dit is namelijk het beeld dat ik heb van D.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:55:02 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97339368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat denk je dat dit dan is:
[ afbeelding ]

Dat is een 32D.
pi_97339405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is een 32D.
Cheater ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:56:41 #203
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97339428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is een 32D.
Maar die van naast die meneer, bovenaan de pagina, lijken net B terwijl deze meloenen zijn. En dan is het allebei D. Dat kan niet.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:57:58 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97339479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:56 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Maar die van naast die meneer, bovenaan de pagina, lijken net B terwijl deze meloenen zijn. En dan is het allebei D. Dat kan niet.
Ik denk dat jouw plaatje het type BH laat zien en niet de exacte maat.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:58:05 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97339483
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je kunt dat niet zo simpel stellen. Bij een steviger iemand lijkt een D cup veel minder.
pi_97339487
Ze zijn toch nep so who cares :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:59:28 #207
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97339541
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ze zijn toch nep so who cares :')
Kun je zo niet zien.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:00:24 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97339580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je kunt dat niet zo simpel stellen. Bij een steviger iemand lijkt een D cup veel minder.
Als je dezelfde borst op een slank lijf hebt kan het een D zijn, terwijl dezelfde borst op een volslank lijf een C kan zijn.

D staat dus niet altijd voor dezelde 'inhoudsmaat'.
pi_97339600
Een gast vind je toch wel leuk, het maakt niet uit of je een cupsize meer of minder hebt. Daarbij hangt het veel van vet af. Als je opeens afvalt kunnen ze veel kleiner zijn opeens dan dat je vroeger had (toen je ook slank was).
pi_97339649
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kun je zo niet zien.
Ehm jawel.. je kunt het ook aan d'r ordinaire kop zien :')
pi_97339691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef greatjob het volgende:
Een gast vind je toch wel leuk, het maakt niet uit of je een cupsize meer of minder hebt.
Eens
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:06:26 #212
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97339791
Welgevormde 'kleinere' borsten vind ik persoonlijk sowieso mooier dan zo'n grote hangende jetsers
pi_97339822
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

het werkt toch bij strawberry, of niet? :D

Ik zoek nogsteeds kansen om bepaalde adviezen uitteproberen. In mijn achterhoofd heb ik nog wel steeds het idee dat een meisje jou al moet zien zitten, wil je uberhaupt versier-succes willen boeken. Anders boek je enkelt succes om een klein praatje.
Natuurlijk moet ze je zien zitten, voor zover dat kan bij de eerste ontmoeting, er moet van beide kanten een bepaalde interesse zijn. Projecteer het eens op jezelf, je wanhopigheid daargelaten, zou jij ingaan op iemand die je totaal niet boeit qua uiterlijk/innerlijk?

Ik denk overigens niet dat veel vrouwen moeten denken "oh ja dat is wel wat" om eventueel toe te laten versierd te worden. De meeste kunnen er ook gewoon neutraal tegenover staan en nog geen mening over je hebben. Dat valt ook nog op te bouwen. Vrezen moet je als ze gelijk zoiets hebben van ''iew''. Dan wordt het moeilijk.

Als je van jezelf merkt dat je nooit het uiterlijk zal hebben om gelijk een romantische-interesse van een vrouw te wekken, dan moet je eerst mikken op een vriendschap. Daar vallen oppervlakkigheden een beetje weg en wie weet wat er dan in zit.

Vanaf het internet beginnen kan ook.
Ron Paul 2012
pi_97340032
quote:
Een gast vind je toch wel leuk, het maakt niet uit of je een cupsize meer of minder hebt. Daarbij hangt het veel van vet af. Als je opeens afvalt kunnen ze veel kleiner zijn opeens dan dat je vroeger had (toen je ook slank was).
Maakt voor mij in ieder geval niks uit. Ik neem cupsize wellicht pas in overweging als ik een keus zou hebben tussen twee vrouwen. Buiten dat om boeit het me niet zo en is het enkel een pre.
Ron Paul 2012
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:16:02 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97340156
quote:
Bij m'n vriendin zijn ze de laatste tijd ook flink gegroeid, die zit nu minstens een cupsize groter.
pi_97340333
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Bij m'n vriendin zijn ze de laatste tijd ook flink gegroeid, die zit nu minstens een cupsize groter.
Niiiiice
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:21:26 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97340359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:20 schreef minibeer het volgende:
Niiiiice
Ja, vond ik ook wel, ben benieuwd of dat na de zwangerschap ook zo blijft :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:21:37 #218
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97340368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Natuurlijk moet ze je zien zitten, voor zover dat kan bij de eerste ontmoeting, er moet van beide kanten een bepaalde interesse zijn. Projecteer het eens op jezelf, je wanhopigheid daargelaten, zou jij ingaan op iemand die je totaal niet boeit qua uiterlijk/innerlijk?
Das het punt juist dat snap ik heel goed.. Ik kan er zelf wel mee praten hoor, ik doe eigenlijk niet anders. Meisjes in rolstoelen, lelijke meiden, jonge moeders.. Bij buurtcentra kom je ehct de meest uiteenlopende mensen tegen. van anitas tot sukkels uit zorginstellingen.

Achter de bar was dat ook zo. Meisjes hebben afentoe een voorkeur omgeholpen te worden door bepaalde jongens.. Daar heb ik absoluut geen problemen mee gehad, maar ergens in mijn achterhoofd werd bij mij wel het idee bevestigd dat vrouwen verwaande wezens zijn.

quote:
Ik denk overigens niet dat veel vrouwen moeten denken "oh ja dat is wel wat" om eventueel toe te laten versierd te worden. De meeste kunnen er ook gewoon neutraal tegenover staan en nog geen mening over je hebben. Dat valt ook nog op te bouwen. Vrezen moet je als ze gelijk zoiets hebben van ''iew''. Dan wordt het moeilijk.

Nee inderdaad.
quote:
Als je van jezelf merkt dat je nooit het uiterlijk zal hebben om gelijk een romantische-interesse van een vrouw te wekken, dan moet je eerst mikken op een vriendschap. Daar vallen oppervlakkigheden een beetje weg en wie weet wat er dan in zit.

Vanaf het internet beginnen kan ook.
mja..
pi_97341547
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
mja..
Wat is daar op tegen? Duurt te lang?
Ron Paul 2012
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:53:52 #220
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97341612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
Wat is daar op tegen? Duurt te lang?
Tuurlijk. De meesten hier willen gewoon een simpele stel regels hebben waarmee ze vrouwen kunnen versieren. Oefenen om je eigen achtergebleven sociale vaardigheden (zoals een meisje dat hoi tegen je zegt niks terugzeggen) op peil te brengen is te veel moeite.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:59:35 #221
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97341826
Ik heb me net op Badoo aangemeld. De berichtjes stromen binnen, van allerlei br33zahtuig. Kunnen ze geen Zeef aanbrengen op dat soort websites?
pi_97341852
Daarom vind ik het ook te veel vermoeiend in deze reeks omdat sommige echt steeds met zielige verhalen aankomen , maar er niets aan willen doen , dan houd het tips geven voor mij ook een keer op. Ik bonk mijn hoofd nog liever tegen de muur dan.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:02:07 #223
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97341919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Daarom vind ik het ook te veel vermoeiend in deze reeks omdat sommige echt steeds met zielige verhalen aankomen , maar er niets aan willen doen , dan houd het tips geven voor mij ook een keer op. Ik bonk mijn hoofd nog liever tegen de muur dan.
Ja maar als ik post dat ik seks heb gehad, ben ik opeens vies.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:05:08 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97342019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:02 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja maar als ik post dat ik seks heb gehad, ben ik opeens vies.
Niet vies alleen je verhalen zijn vreselijk vaag. Valt geen touw aan vast te knopen.
C'est la vie
pi_97342132
Niet vies maar vaag en om heel eerlijk te zijn denk ik dat jij heel voorzichtig moet zijn, je bent nogal naief qua mannen en denk dat jij heel erg moet oppassen dat je niet de verkeerde tegen het lijf loopt.
pi_97342509
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

zwanger? :Y)
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:20:46 #227
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97342623
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef formerjellybean het volgende:
Niet vies maar vaag en om heel eerlijk te zijn denk ik dat jij heel voorzichtig moet zijn, je bent nogal naief qua mannen en denk dat jij heel erg moet oppassen dat je niet de verkeerde tegen het lijf loopt.
Dat is wel zo. Tot nu toe nog geen Niet- Intimiderende jongen gehad.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:22:59 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97342735
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat is wel zo. Tot nu toe nog geen Niet- Intimiderende jongen gehad.
Ik denk dat een wat lievig suffig type veel meer voor je is dan een of andere player. Iemand die net zoals jij niet zo ervaren is.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:23:23 #229
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97342759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef dyna18 het volgende:
zwanger? :Y)
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:21 schreef Catbert het volgende:
:P
pi_97342882
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef Catbert het volgende:

:P
grats w/
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:26:38 #231
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97342916
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik denk dat een wat lievig suffig type veel meer voor je is dan een of andere player. Iemand die net zoals jij niet zo ervaren is.
Nja niet-zo-ervaren.. Tja dat is ver te zoeken.

Ik snap het niet. Telkens. Nouja gewoon, 'wanneer ik eens een vriendin heb', ontmoet diegene dan een Vriendje. Het gebeurt allemaal om mij heen.

Zal ik trouwens nog gaan vanavond?? Het kost veel geld om naar dat Feest te gaan, maar anders lig ik maar op de bank.. Dan kan ik beter rood staan en kans op versieren hebben toch?
pi_97342986
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dan kan ik beter rood staan en kans op versieren hebben toch?
Nee, geld wat je niet hebt moet je niet uitgeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 16:30:56 ]
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:29:28 #233
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97343041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nja niet-zo-ervaren.. Tja dat is ver te zoeken.

Ik snap het niet. Telkens. Nouja gewoon, 'wanneer ik eens een vriendin heb', ontmoet diegene dan een Vriendje. Het gebeurt allemaal om mij heen.
Als je er niet benaderbaar uitziet dan zullen kerels niet snel op je afkomen. En als ej net zulke vage teksten uitkraamt als hier zullen ze vaak ook snel weer afhaken. Dan hou je alleen de types over die gewoon graag seks willen, of heel wanhopig zijn. Of beide :)

quote:
Zal ik trouwens nog gaan vanavond?? Het kost veel geld om naar dat Feest te gaan, maar anders lig ik maar op de bank.. Dan kan ik beter rood staan en kans op versieren hebben toch?
Dat moet je zelf beslissen. Aan de andere kant komen d'r nog genoeg feestjes.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:29:47 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97343050
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:26 schreef dyna18 het volgende:
grats w/
pi_97343086
Gefeliciteerd Catbert. :D *O*
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:32:08 #236
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97343146
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef Techno het volgende:
Gefeliciteerd Catbert. :D *O*
Thanks :) Had het hier al eerder gemeld overigens hoor, maar dat was kennelijk tegen de nachtploeg :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:38:10 #237
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97343433
Ik ga toch vanavond. Ze is heel lief via internet.
pi_97343517
quote:

[..]

ow gefeliciteerd :).
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:40:57 #239
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97343547
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je er niet benaderbaar uitziet dan zullen kerels niet snel op je afkomen. En als ej net zulke vage teksten uitkraamt als hier zullen ze vaak ook snel weer afhaken.
noem dan eens wat standaardteksten die ik Wel zou moeten uitkramen vanavond ( wanneer een jongen Leuk lijkt)
pi_97343684
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga toch vanavond. Ze is heel lief via internet.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
noem dan eens wat standaardteksten die ik Wel zou moeten uitkramen vanavond ( wanneer een jongen Leuk lijkt)
Wat is het nu, een jongen of een meisje?
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:46:14 #241
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97343783
quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Techno het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nu, een jongen of een meisje?
Ik ga met een meisje dat ik via internet ken uit ( al zo vaak gedaan, hahah!!)
en mogelijk mannelijke wezens ontmoeten vanavond dus.

Trouwens, net op internetdatingsite:
"alls je intresen hep wil ik jou wel beder leer kenen"
"hey moppie alles goed ?"

iehhhh
pi_97343970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga met een meisje dat ik via internet ken uit ( al zo vaak gedaan, hahah!!)
en mogelijk mannelijke wezens ontmoeten vanavond dus.

Trouwens, net op internetdatingsite:
"alls je intresen hep wil ik jou wel beder leer kenen"
"hey moppie alles goed ?"

iehhhh
Ah zo,

"ey skatje, je bent mn tranga smatje"

SPOILER
pi_97344284
Ja maar dan noem je ook Badoo op daar zitten een boel kanslozen op met Breezah-taal.
Je weet tog.........
pi_97344301
Mannen die 'moppie' zeggen tegen iemand die ze niet kennen zijn vaak van die dikke truckers of bouwvakkers die elke donderdagavond verschaald Heinekenbier weg zitten te tanken in een kroeg waar Hollandse hits worden gedraaid. Daarna gaan ze nog even naar de snackbar op de hoek (gerund door Joop) waar ze een paar halve liters voor later op de avond kopen en een gehaktbal met extra mayo. Eenmaal thuis ploffen ze met hun volle 160 kilo op een leren bank in foute kleur (liefst wit!) en kijken ze SBS6 op hun LED-televisie van discutabele herkomst met het roodcontrast flink opgeschroefd, want dat is lekker fel.

Ohja, ze hebben vaak ook een tatoeage van hun kind, favoriete voetbalclub of een kitscherig plaatje dat in menig woonwagenkamp niet zal misstaan.
pi_97344344
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Mystikvm het volgende:
Mannen die 'moppie' zeggen tegen iemand die ze niet kennen zijn vaak van die dikke truckers of bouwvakkers die elke donderdagavond verschaald Heinekenbier weg zitten te tanken in een kroeg waar Hollandse hits worden gedraaid. Daarna gaan ze nog even naar de snackbar op de hoek (gerund door Joop) waar ze een paar halve liters voor later op de avond kopen en een gehaktbal met extra mayo. Eenmaal thuis ploffen ze met hun volle 160 kilo op een leren bank in foute kleur (liefst wit!) en kijken ze SBS6 op hun LED-televisie van discutabele herkomst met het roodcontrast flink opgeschroefd, want dat is lekker fel.

Ohja, ze hebben vaak ook een tatoeage van hun kind, favoriete voetbalclub of een kitscherig plaatje dat in menig woonwagenkamp niet zal misstaan.
^O^
pi_97344363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Thanks :) Had het hier al eerder gemeld overigens hoor, maar dat was kennelijk tegen de nachtploeg :P
had het inderdaad nog niet meegekregen.
pi_97344436
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef Mystikvm het volgende:

:D
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:59:35 #248
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97344445
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Deze nog beantwoorden!! Dan kan ik namelijk aan de hand van jullie antwoorden toetsen of ik echt zulke rare dingen uitkraam.
pi_97344567
Om nog even terug te komen op de vakantie.
Ik had geschreven dat ik zo op het strand probeerde contact te leggen met de mensen om mij heen. Helaas liepen die gesprekken niet echt lekker. Na de opening, lukte het niet echt het gesprek op gang te krijgen.

Anyway, ik kreeg de afgelopen dagen nog een e-mail van haar, waarin ze me bedankte voor de leuke vakantie en zich erg vermaakt heeft. En ze heeft mij ook uitgenodigd op haar hyves.

En wat zie ik daar tot mijn stomme verbazing...
Ze vindt dezelfde sport leuk als die ik doe.
En ze houdt van dezelfde huisdieren.

Allerlei overeenkomsten dus waar we het over hadden kunnen hebben. Maar op de een of andere manier dus niet toe geraakt zijn :(

Ik moet echt nog veel oefenen...
pi_97344611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Deze nog beantwoorden!!
"Jij lijkt mij best wel leuk..."
Zoenen.... klaar.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:03:13 #251
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97344614
quote:
Deze nog beantwoorden!! Dan kan ik namelijk aan de hand van jullie antwoorden toetsen of ik echt zulke rare dingen uitkraam.
Er zijn geen "standaardteksten" als je een gewoon normaal gesprek hebt, dat is nogal afhankelijk van waar je het over hebt lijkt me. Als ik je vraag naar welke opleiding je doet kun je niet opeens over 't weer beginnen. Of nouja, kan wel, maar dat is niet erg sociaal.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:05:39 #252
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97344699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

. Als ik je vraag naar welke opleiding je doet kun je niet opeens over 't weer beginnen. Of nouja, kan wel, maar dat is niet erg sociaal.
lol ok nee dat soort dingen doe ik niet.

ik plan ook geen gesprekken hoor. ik ben geen MLiG.

maarja ik hoor hier dat ik zo achterlijk en vreemd ben dus vandaar ;( ;(
pi_97344747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

lol ok nee dat soort dingen doe ik niet.

ik plan ook geen gesprekken hoor. ik ben geen MLiG.

Achterlijk niet, vreemd wel.
pi_97344818
Haha hoe fucking sneu zijn die websites.

Ik dacht, ik maak even een vrouwelijk profiel aan. Ik moet gewoon een keer zien hoe je wordt belaagd. 7 berichtjes al. :')

Wat erg.
Ron Paul 2012
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:10:21 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97344888
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je schrijft hier op een nogal wazige en onsamenhangende manier. Kun je mensen niet kwalijk nemen dat ze denken dat je in 't echt ook zo bent :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:20:05 #256
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97345318
Ik krijg dit op Badoo:
"Marco — 16:30
ciao bella mi faresti un pompinooooo e arrivarti in bocca
Marco — 16:43
we bonazza
Marco — 16:52
Ik farestiun blowjob"

Ik kan niets terugsturen natuurlijk. Ik spreek geen Italiaans.
pi_97345319
quote:
Faiez — 17:03
salut Naomi comment cava ??
Naomi — 17:10
Com ci com ci com ca
Faiez — 17:10
loooooooooool alors moi c faiez de la tunisie et toi tu parle quelle langue ??
Naomi — 17:11
Je parle hollandaise
Faiez — 17:11
mmm c bien alors tu cherche quoi exactement ici ???
Naomi — 17:12
mm je cherche un grand garcon, et toi?
Faiez — 17:13
je cherche une super belle fille comme toi !!
Faiez — 17:16
alors ta jamais visité la Tunisie ???
Dit is echt sneu, ik stop er maar mee. :') Nu weet ik eindelijk wat vrouwen moeten doorstaan daar.
Ron Paul 2012
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:22:38 #258
332038 McLovin.
Old enough...
pi_97345429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik krijg dit op Badoo:
"Marco — 16:30
ciao bella mi faresti un pompinooooo e arrivarti in bocca
Marco — 16:43
we bonazza
Marco — 16:52
Ik farestiun blowjob"

Ik kan niets terugsturen natuurlijk. Ik spreek geen Italiaans.
Zeg maar Suchami la minche
...to party.
pi_97346501
Gaat weer snel hier, gaat iemand vanavond nog uit of wat dan ook? :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:47:58 #260
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97346571
Ik zou uitgaan, maar ik moet dan 's nachts alleen achterblijven in die stad omdat ik geen verbinding heb. Dat durf ik niet.
pi_97346650
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zou uitgaan, maar ik moet dan 's nachts alleen achterblijven in die stad omdat ik geen verbinding heb. Dat durf ik niet.
Genoeg oplossingen toch, neem aan dat je niet alleen uitgaat maar met meerdere personen..
pi_97346765
quote:

[..]

hoi kom je hier vaker :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:53:50 #263
332038 McLovin.
Old enough...
pi_97346797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Genoeg oplossingen toch, neem aan dat je niet alleen uitgaat maar met meerdere personen..
Hoe kan jij trouwens problemen hebben met versieren als je al wel 2 jaar lang een relatie hebt gehad (lees ik in een ander topic). Dan is er eerder toch wel wat gelukt.
...to party.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:55:05 #264
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97346843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, want zij wonen aan de andere kant van NL en gaan daar 's nachts naartoe... 's Ochtends moeten ze alweer vroeg naar school.

Ik had er net zo'n zin in, Echt in Amsterdam.
pi_97346896
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:53 schreef McLovin. het volgende:

[..]

Hoe kan jij trouwens problemen hebben met versieren als je al wel 2 jaar lang een relatie hebt gehad (lees ik in een ander topic). Dan is er eerder toch wel wat gelukt.
Ik weet niet of het nou echt een ''relatie'' was, maar wel twee jaar lang gescharreld. Een beetje een relatie dus. Maar problemen met versieren heb ik ook niet echt. Ik zit hier gewoon voor vermaak. :)
pi_97346969
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, want zij wonen aan de andere kant van NL en gaan daar 's nachts naartoe... 's Ochtends moeten ze alweer vroeg naar school.

Ik had er net zo'n zin in, Echt in Amsterdam.
Waar woon jij?

Ow, ik ben dit weekend in Amsterdam. :o
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:58:05 #267
332038 McLovin.
Old enough...
pi_97346976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet niet of het nou echt een ''relatie'' was, maar wel twee jaar lang gescharreld. Een beetje een relatie dus. Maar problemen met versieren heb ik ook niet echt. Ik zit hier gewoon voor vermaak. :)
Hoe zit het dan? Als je geen problemen hebt gehad met versieren kan je het mensen hier ook uitleggen. Maar dat zie ik je ook niet doen?
...to party.
pi_97346998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef McLovin. het volgende:

[..]

Hoe zit het dan? Als je geen problemen hebt gehad met versieren kan je het mensen hier ook uitleggen. Maar dat zie ik je ook niet doen?
Wat zie je me dan doen? :7
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:10:00 #269
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97347442
Oh ik heb via internet iemand in Amsterdam gevonden bij wie ik kan logeren!! Ik vind Amsterdam zo eng!! Oh God.. Als ik morgen niets post, dan ben ik in zo'n kelder gestopt en gemarteld... oh God..
pi_97347482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik heb via internet iemand in Amsterdam gevonden bij wie ik kan logeren!! Ik vind Amsterdam zo eng!! Oh God.. Als ik morgen niets post, dan ben ik in zo'n kelder gestopt en gemarteld... oh God..
Prima.
Ron Paul 2012
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:11:02 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97347490
quote:
Oh, stel je niet aan!
pi_97347656
quote:
Des te beter, toch?
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:18:13 #273
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97347771
quote:
Dat zit er wel in ja ;)
pi_97347827
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:22:27 #275
238453 hasjman
utter madness
pi_97347939
quote:
Die zijn er best veel in amsterdam. van die ondergrondse kelders waren vrouwen tegen hun wil worden vastgehouden. Mannen kunnen dan tegen betaling hun gang gaan. Op AT5 (lokale tv zender van Amsterdam) heb je vaak berichten dat er weer zo een bunker / kelder is opgerold.
pi_97348005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef minibeer het volgende:
spoel ff door naar iets voor 5 minuten, dan kan je zien over wat voor toestanden hasjman het heeft
pi_97348290
Lant, laat je niet gek maken, er zijn geen kelders enzovoort. Heb een fijne tijd en ik zie je snel. O+ :o
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:34:56 #278
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97348473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Lant, laat je niet gek maken, er zijn geen kelders enzovoort. Heb een fijne tijd en ik zie je snel. O+ :o
Je hebt gelijk, het is volkomen veilig om met een onbekend iemand van internet af te spreken om in een vreemde stad bij diegene te overnachten. Vooral als je een tamelijk naief 18-jarig meisje bent :')

Nee Lant, ik zou er toch maar rekening mee gaan houden dat je na vannacht de seksslavin van een of andere tandeloze vent van 60 bent, ik betwijfel of je ooit nog het daglicht zal zien :'(
pi_97348494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Aaaahwww <3
Ik denk trouwens dat er wel kelders zijn, ik weet alleen niet of er mensen in gemarteld worden...
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:41:57 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97348735
quote:
Kerel of een meid?
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:44:40 #281
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97348837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:22 schreef hasjman het volgende:

[..]

Die zijn er best veel in amsterdam. van die ondergrondse kelders waren vrouwen tegen hun wil worden vastgehouden. Mannen kunnen dan tegen betaling hun gang gaan. Op AT5 (lokale tv zender van Amsterdam) heb je vaak berichten dat er weer zo een bunker / kelder is opgerold.
Waat?? Dit meen je niet... Gatverdamme...

Meisje om te logeren trouwens- jaja vriendschappelijk.. ik zou nooit logeren bij een jongen via internet zo 's nachts.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:45:20 #282
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97348861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Meisje om te logeren trouwens- jaja vriendschappelijk.. ik zou nooit logeren bij een jongen via internet zo 's nachts.
Gelukkig maar.
pi_97348910
Lant wat je ook doet in Amsterdam maar ga niet achter de ramen zitten , dat is gevaarlijk :+
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:46:31 #284
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97348916
quote:

[..]

je kan toch ook naar een hotel
of met de auto gaan. savonds laat en nachtelijke uren is gratis parkeren in amsterdam

maar ik snap het probleem!!! ik zou ook echt noooooit naar groningen of rotterdam ofzo kunnen gaan. behalve dan even daar rondlopen, en dan maar weer naar huis gaan ofzoiets.
wel knap dat jij al mensen weet te vinden
pi_97348918
quote:

[..]

Oh je wordt papa. O+ Gefeli.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:47:39 #286
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97348963
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Dank! Wordt een meisje, hoop dat ze de looks van d'r moeder heeft ;)
pi_97348965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef dyna18 het volgende:
Om nog even terug te komen op de vakantie.
Ik had geschreven dat ik zo op het strand probeerde contact te leggen met de mensen om mij heen. Helaas liepen die gesprekken niet echt lekker. Na de opening, lukte het niet echt het gesprek op gang te krijgen.

Anyway, ik kreeg de afgelopen dagen nog een e-mail van haar, waarin ze me bedankte voor de leuke vakantie en zich erg vermaakt heeft. En ze heeft mij ook uitgenodigd op haar hyves.

En wat zie ik daar tot mijn stomme verbazing...
Ze vindt dezelfde sport leuk als die ik doe.
En ze houdt van dezelfde huisdieren.

Allerlei overeenkomsten dus waar we het over hadden kunnen hebben. Maar op de een of andere manier dus niet toe geraakt zijn :(

Ik moet echt nog veel oefenen...
Oefening baart kunst. :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:48:21 #288
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97349003
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

als een jongen zegt "me vriendin", of " een vriendin" , dan heeft hij het dus over ze eigen vriendin, en niet vrouwelijke vrienden?

ik wil het volgen, en catbert is weg om het te beantwoorden
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:48:38 #289
238453 hasjman
utter madness
pi_97349017
quote:

[..]

oh gelukkig, ik was in de veronderstelling dat je echt zo naief was om bij een jongen te gaan logeren.
pi_97349088
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als een jongen zegt "me vriendin", of " een vriendin" , dan heeft hij het dus over ze eigen vriendin, en niet vrouwelijke vrienden?

Mijn vriendin is mijn vriendin
Een vriendin is vrouwelijke vrienden

Zo zie ik het
pi_97349106
quote:

[..]

als hij zegt mijn vriendin is het meestal zn vriendin als hij zegt een vriendin is het meestal een vriendin :P
en als het niet duidelijk is moet je het vragen
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:52:10 #292
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97349156
quote:

Hoezo ben ik 'weg'?

Mijn vriendin is mijn vriendin, "een vriendin" is een 'gewone' vriendin. Kwa terminologie lijkt me dat niet zo moeilijk. En mij zul je over het algemeen "mijn" vriendin zien zeggen en niet "me" vriendin.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:52:54 #293
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97349182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

als hij zegt mijn vriendin is het meestal zn vriendin als hij zegt een vriendin is het meestal een vriendin :P
en als het niet duidelijk is moet je het vragen
hij zei
quote:
bij m'n vriendin
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoezo ben ik 'weg'?

Mijn vriendin is mijn vriendin, "een vriendin" is een 'gewone' vriendin. Kwa terminologie lijkt me dat niet zo moeilijk. En mij zul je over het algemeen "mijn" vriendin zien zeggen en niet "me" vriendin.
nee je zei dus
quote:
m'n vriendin
ik heb dat opgezocht
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:53:19 #294
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97349196
M'n = mijn.
pi_97349261
Oh. sSerieus dit.. ?
pi_97349306
:W
pi_97349510
Samenvatting?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:16:43 #298
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97350177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoezo ben ik 'weg'?

Dat is voor mij persoonlijk het meest irriterende gebruik in de taalverloedering van tegenwoordig: me i.p.v. mijn.

Jammer dat deze tendens zich nog steeds voortzet, hoe moeilijk is het om het gewoon goed te schrijven? ;(
pi_97350857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:22 schreef hasjman het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een beetje vragen om problemen om als lekker en naïef meisje van 18 te gaan logeren bij een of andere vogel die je via internet kent.
pi_97350860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Samenvatting?
lanterfant gaat logeren bij een vriendin in amsterdam, catbert wordt vader en ik ben naar de kapper geweest :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')