SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ja en? De oplossing is duidelijk toch? De zender en ontvanger moeten dichter naar elkaar toe: hij moet subtiele hints hier en daar leren, zij leren wat direkter te uiten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Met het risico dat er nu een girls vs boys discussie volgt:
Dat is ook logisch een boel 19 jarige meiden hebben een heel romantisch beeld van relaties wat vaak niet zo is en zijn ook nog een beetje puberaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja en? De oplossing is duidelijk toch? De zender en ontvanger moeten dichter naar elkaar toe: hij moet subtiele hints hier en daar leren, zij leren wat direkter te uiten.
Dan gaat het versieren stukken beter
Mijn ervaring is ook, dat veel 30+ vrouwen/mannen dit vaak goed door hebben, tov de jonge 16-25 jarige meisjes/jongens.
Soms ook niet hoor, soms vind je iemand heel leuk en word je een soort klungel als diegene je leuk vind, maar sta je er ook niet altijd bij stil dat de ander jou ook leuk vind.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Alle theorie ten spijt, als iemand je leuk vind heb je dat echt wel in de gaten.
maar jonge meisjes gaan hun vriendje toch ook weer vaak 10X per dag opbellen enzo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook logisch een boel 19 jarige meiden hebben een heel romantisch beeld van relaties wat vaak niet zo is en zijn ook nog een beetje puberaal.
Zijn vaak wat kleviger en ook het idee van hoe een relatie moet zijn, denk dat dat bij vrouwen in de 30 meer veranderd meer ervaring en ook gewoon vaak wat relaxter in de omgang zijn.
Hoor trouwens van een boel mannen dat vrouwen in de 30 zowieso veel relaxter in de omgang zijn dan de jonge meiden.
ik zou gelijk afkappenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gaan jonge meisjes hun vriendje vaak 10X per dag opbellen enzo?
oh dat lijkt mij juist heerlijk als jongen zijnde
Okee nu trek jij overhaaste conclusies door te zeggen dat ik in het echt je niet zou 'bashen'. Iets waar je mij zelf van betichtte. Als ik erbij was geweest had ik het zelf wel grappig gevonden tot en met het moment dat het meisje haar kleren uit deed. Om er foto's van te maken en verspreiden is gewoon heel laag, zo kan je echt iemands leven verneuken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Precies. In het echt zullen ze zoiets nooit zeggen.
[..]
Zegt echt helemaal niks. Iedereen doet wel eens vervelende dingen waar ie achteraf spijt van krijgt. Plus ik was jong, vond het grappig en liep mee. Ophouden met zeggen dat ik er trots op ben enzovoort, het is gebeurd. Klaar.
Veel groffer aanpak tijdens versieren die nogal vervelend kunnen zijn dus vanuit het niets je kontgrijpen, als je geen interesse hebt er blind voor zijn en lastig zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:15 schreef Godshand het volgende:
@former: wat bedoel je met horken tijdens het versierproces?
Ja dat klopt ook wel.. alleen als iemand klungelig gaat doen opeens is dat ook best wel een signaal en is het aan de ander om daar iets mee te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Soms ook niet hoor, soms vind je iemand heel leuk en word je een soort klungel als diegene je leuk vind, maar sta je er ook niet altijd bij stil dat de ander jou ook leuk vind.
En als je allebei een klungel bent ????quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel.. alleen als iemand klungelig gaat doen opeens is dat ook best wel een signaal en is het aan de ander om daar iets mee te doen.
Dan ben je voor elkaar gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En als je allebei een klungel bent ????
Misschien zeggen ze dat ook wel tegen 19 jarige meidenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook logisch een boel 19 jarige meiden hebben een heel romantisch beeld van relaties wat vaak niet zo is en zijn ook nog een beetje puberaal.
Zijn vaak wat kleviger en ook het idee van hoe een relatie moet zijn, denk dat dat bij vrouwen in de 30 meer veranderd meer ervaring en ook gewoon vaak wat relaxter in de omgang zijn.
Hoor trouwens van een boel mannen dat vrouwen in de 30 zowieso veel relaxter in de omgang zijn dan de jonge meiden.
Ik neem juist de telefoon nooit op, vind ik vervelend als mensen vaak bellen en smsen. Vandaag belde mijn vriendin me ook en toen ik opnam was het eerste wat ze geirriteerd zei: ''Leuk dat je je telefoon ook een keer opneemt''.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar jonge meisjes gaan hun vriendje toch ook weer vaak 10X per dag opbellen enzo?
Ik was 15/16, dan denk je daar anders over, dan denk je dat 't stoer en grappig is. Vele leeftijdsgenoten vonden het ook grappig toen, weet niet hoe jij het zou ervaren toen je 15/16 was..quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Okee nu trek jij overhaaste conclusies door te zeggen dat ik in het echt je niet zou 'bashen'. Iets waar je mij zelf van betichtte. Als ik erbij was geweest had ik het zelf wel grappig gevonden tot en met het moment dat het meisje haar kleren uit deed. Om er foto's van te maken en verspreiden is gewoon heel laag, zo kan je echt iemands leven verneuken.
Verder zeg ik er niks over, boeit me ook niet wat je doet. Aan de hand van de overige posts die ik van je gelezen heb lijk je me geen superlul, maar dit vond ik wel te fur gaan.
Dan moet je weggaan, misschien ervaar je het dan anders (positiever).quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
fuk fuk fuk hoe langer ik in deze reeks rondhang hoe akeliger ik mijn tekort ervaar.
Nou nee, om heel eerlijk te zijn de jongens die ik ken rond 25 /27 mijden meisjes van 19 juist vanwege dat puberale gedrag en zoeken wat meer meiden die ook rond de 25 / of erboven zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze dat ook wel tegen 19 jarige meiden
ja helemaal irritant is dat. maar jij kan er wel wat aan doen toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
fuk fuk fuk hoe langer ik in deze reeks rondhang hoe akeliger ik mijn tekort ervaar.
Gezien dit al topic nr 103 van deze reeks is ben je niet de enige die er problemen mee heeft. Ik zou ipv je akelig te voelen alle topics nog even teruglezen en her en der wat nuttige tips in de praktijk ten uitvoer brengen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
Hoe oud ben jij dan, former?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee, om heel eerlijk te zijn de jongens die ik ken rond 25 /27 mijden meisjes van 19 juist vanwege dat puberale gedrag en zoeken wat meer meiden die ook rond de 25 / of erboven zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Dat is allemaal positief!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm ja ik heb geen kinderen en ben niet getrouwd geweest, dus misschien ben ik jong van geest. Ik moet wel zeggen dat ik anders ben dan anderen van mijn leeftijd, ten tweede oog ik jonger word nog vaak in de 20 geschat terwijl ik toch echt ouder ben.
Logisch, jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ja die foto's kloppen dus en vandaar dat ik jonger geschat word
Bovenaan de site.. goed zoeken, succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef greatjob het volgende:
Meh. Waar is een Fobo te vinden. Vroeg ik mezelf al meerdere keren af. Wat ben ik nog een foknewbie
Jou maakt het niet zoveel uit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens laatst was een jongen die wilde me versieren tot ik mijn leeftijd vertelde . En de andere van vorige week die me toen versierde, had me al eerder gezien en die is ook jonger dan ik die had juist zoiets van goh interessant
Gevonden. Wat ben ik blind!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef greatjob het volgende:
Meh. Waar is een Fobo te vinden. Vroeg ik mezelf al meerdere keren af. Wat ben ik nog een foknewbie
heb nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen leuk van een ander, maar zou het zelf niet kunnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb je nooit het gevoel gehad dat je kinderen zou willen? Als ik 37 ben wil ik allerlei doelen uit m'n leven bereikt hebben. Ook wel kinderen, denk ik. Sowieso een goede baan.
Op zich maakt het mij niet zoveel uit als het klikt dan klikt het gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:40 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jou maakt het niet zoveel uit?
Wij mannen hebben het daarin zoveel gemakkelijker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
heb nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen leuk van een ander, maar zou het zelf niet kunnen
Ja mooi begrip is dat.. de 'klik'..quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op zich maakt het mij niet zoveel uit als het klikt dan klikt het gewoon.
In het begin vind je dat heerlijk ja. Zeker als je je eerste relatie hebt. Bij mijnn 1e relatie na een half jaar werd ik het zat, kon ze nou niet eens 1 seconde mij met rust laten zodat ik kon gamen met mn huisgenoten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar jonge meisjes gaan hun vriendje toch ook weer vaak 10X per dag opbellen enzo?
wat deed ze dan op dat moment? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en voor de accuratie van de fantasie wil ik meer details)quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
In het begin vind je dat heerlijk ja. Zeker als je je eerste relatie hebt. Bij mijnn 1e relatie na een half jaar werd ik het zat, kon ze nou niet eens 1 seconde mij met rust laten zodat ik kon gamen met mn huisgenoten?
Omdat alles went MLiG..quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat deed ze dan? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en eis meer details)
Dat is ook precies waar een boel op afknappen in begin is leuk , daarna worden ze gillend gek en is het hele contact uiteindelijk heel vaak met ruzie uitgegaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
In het begin vind je dat heerlijk ja. Zeker als je je eerste relatie hebt. Bij mijnn 1e relatie na een half jaar werd ik het zat, kon ze nou niet eens 1 seconde mij met rust laten zodat ik kon gamen met mn huisgenoten?
Ik heb er nooit iets aan gevonden, schijtziek van die telefoontjes werd ik altijd na een poosje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
In het begin zaten we constant op elkaars lip. Verliefd enzo, grapjes maken, neuken etc. Vrienden waren wel zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat deed ze dan op dat moment? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en voor de accuratie van de fantasie wil ik meer details)
Nee in het begin van een relatie is het toch spannend allemaal.. de eerste keer sex enzo, dat ze je lieve smsjes stuurt. Dat soort dingen. Op een gegeven moment gaan die dingen wennen en wordt je er niet meer zo overstuur van als in het begin.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als die aandacht van haar went. dan wil je juist nog meer aandacht gaan krijgen toch?
Waar je vrienden bij waren ???quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
In het begin zaten we constant op elkaars lip. Verliefd enzo, grapjes maken, neuken etc. Vrienden waren wel zowant ik ging niet met hun mee.
Maar na een tijdje weet je wel wie ze is, je verliefdheid word minder en je wil ok wel eens weer wat anders dan haar tieten en schoolverhalen.
Zij wilde nog steeds aandacht, was ik net in een killing spree 5 man in Uneal Tournament om zeep helpen met mn huisgenoten, kwam zij halfnaakt binnenstormen en melden dat ze nog leefde
Nee natuurlijk niet. We speelden elk in onze kamers (studentenhuis) en na een match spraken we deze na in de gemeenschappelijke huiskamerquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waar je vrienden bij waren ???
oh cool, wat vertelde ze over schoolquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
In het begin zaten we constant op elkaars lip. Verliefd enzo, grapjes maken, neuken etc. Vrienden waren wel zowant ik ging niet met hun mee.
Maar na een tijdje weet je wel wie ze is, je verliefdheid word minder en je wil ok wel eens weer wat anders dan haar tieten en schoolverhalen.
Zij wilde nog steeds aandacht, was ik net in een killing spree 5 man in Uneal Tournament om zeep helpen met mn huisgenoten, kwam zij halfnaakt binnenstormen en melden dat ze nog leefde
Even goede vrienden, maar het tempo van deze reeks is moordend en ik ga niet 103x40 posts doorlezen, de helft ken ik overigens al. Bovendien ben ik al bezig met loze praatje met mannen aanknopen. En natuurlijk hard bezig op therapie om aan mij minderwaardigheid te werken. En betere dagstructuur. Ik breng zeker wel tips in praktijk. Praten. Delen. Heb nu alleen even een slecht momentje.... Hè gets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Gezien dit al topic nr 103 van deze reeks is ben je niet de enige die er problemen mee heeft. Ik zou ipv je akelig te voelen alle topics nog even teruglezen en her en der wat nuttige tips in de praktijk ten uitvoer brengen.
Wat heb je te verliezen?
Gast, wat boeit dat verder? Iedereen is weer anders. Jij krijgt misschien wel een meisje die bij de wasserij werkt ofzo, andere verhalen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh cool, wat vertelde ze over school
of naja, laat maar als je wilt wegens persoonlijke dingen. maar het klinkt allemaal erg interessant
Het is Selena Gomez, tamelijk willekeurig. Buiten het feit dat het mij een erg leuk meisje lijkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef greatjob het volgende:
Micson. Waar heb je jouw avatar vandaan?
Oh ik dacht al . Mijn ervaring is trouwens dat contacten die snel en hevig beginnen vaak ook juist zo snel eindigen ook .quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. We speelden elk in onze kamers (studentenhuis) en na een match spraken we deze na in de gemeenschappelijke huiskamerMooie tijden
Blegh dat is niks. Je moet het hele leven met zo iemand gewoon leven. Alles doen wat je met vrouwen kan doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ik dacht al . Mijn ervaring is trouwens dat contacten die snel en hevig beginnen vaak ook juist zo snel eindigen ook .
Je kan elkaar eerst denk ik toch langzaam aan leren kennen , zodat je beetje bij beetje meer over elkaar leert.
Ok. GELUKKIG!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is Selena Gomez, tamelijk willekeurig. Buiten het feit dat het mij een erg leuk meisje lijkt.
Jammer dat Justin Bieber en zijn piemel haar tegenwoordig veroverd hebben . Moet het maar weer eens veranderen.
Hoezo?
Hehe nee dan moet je ook wel tamelijk verknipt zijn, om foto's van willekeurige meisjes als avatar te gebruikenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ok. GELUKKIG!
Ze lijkt erg veel op een nichtje van me. Zou erg creepy en vreemd zijn als dat haar was. Meh. Ik werd een verdrietig toen ik dacht dat ze foto's op het internet zou zetten en dat ze dan voor zoiets gebruikt konden worden...
Ik zelf ben niet een hardloper qua liefde , ben nooit echt in de friendzone geweest en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik ook altijd wel degene waar ik interesse in had. Dat vond ik altijd wel typisch want een boel meiden moesten er vaak moeite voor doen , en bij lukte dat heel vaak gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Blegh dat is niks. Je moet het hele leven met zo iemand gewoon leven. Alles doen wat je met vrouwen kan doenJe leeft maar 1 keer. Voor hezelfde geldt flikker je als man in de friendszone en gaat ze met een ander vandoor... Die 1e liefde was ook een huisgenote, het had dus zowel voordelen als nadelen
Als haar foto's net zo in trek zijn als die van Selena Gomez dan is er niks om verdrietig van te worden, eerder rijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ok. GELUKKIG!
Ze lijkt erg veel op een nichtje van me. Zou erg creepy en vreemd zijn als dat haar was. Meh. Ik werd een verdrietig toen ik dacht dat ze foto's op het internet zou zetten en dat ze dan voor zoiets gebruikt konden worden...
En daar ben ik blij omquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Hehe nee dan moet je ook wel tamelijk verknipt zijn, om foto's van willekeurige meisjes als avatar te gebruiken
Maar dat is hier dus niet het geval
Ik geef toe, ik ben tamelijk verknipt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Hehe nee dan moet je ook wel tamelijk verknipt zijn, om foto's van willekeurige meisjes als avatar te gebruiken
Misschien geef jij wel de signalen af die mannen meteen oppikken..quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zelf ben niet een hardloper qua liefde , ben nooit echt in de friendzone geweest en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik ook altijd wel degene waar ik interesse in had. Dat vond ik altijd wel typisch want een boel meiden moesten er vaak moeite voor doen , en bij lukte dat heel vaak gewoon.
Een vriendin zei dat zelfs van me jij bent gevaarlijk want je ziet iemand die vind je leuk en op een of andere manier lukt het je gewoon.
Snap het zelf ook niet helemaal
Kan geen kwaad lijkt mequote:Op donderdag 26 mei 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zelf ben niet een hardloper qua liefde , ben nooit echt in de friendzone geweest en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik ook altijd wel degene waar ik interesse in had. Dat vond ik altijd wel typisch want een boel meiden moesten er vaak moeite voor doen , en bij lukte dat heel vaak gewoon.
Een vriendin zei dat zelfs van me jij bent gevaarlijk want je ziet iemand die vind je leuk en op een of andere manier lukt het je gewoon.
Snap het zelf ook niet helemaal
Dat kan en ik ben redelijk afwachtend misschien is dat het. Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Misschien geef jij wel de signalen af die mannen meteen oppikken..
Volgens mij niet hoor, veel vrouwen zijn afwachtend. in ieder geval de vrouwen waar ik op val.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan en ik ben redelijk afwachtend misschien is dat het. Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
Volgens mij ervaren de meeste mannen dat wel als prettig..quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
No way Joséquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Volgens mij ervaren de meeste mannen dat wel als prettig..
Heb je niet gewoon een karakter/uiterlijk waardoor mannen je gewoon graag als vriendin hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan en ik ben redelijk afwachtend misschien is dat het. Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
Die mannen niet , die vonden het juist vaak interessanter als een meisje geen interesse toonde of subtiel deed , dan dat ze achterna werden gezeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Volgens mij ervaren de meeste mannen dat wel als prettig..
Oh nee? Als ik een meid in een kroeg zie en oogcontact maak en ze komt dan naar mij toe om een praatje te maken, ervaar ik wel als prettig.quote:
Dat kan ook dat weet ik niet eigenlijk. Ik ben niet ontzettend knap maar ik ben ook niet ontzettend lelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef greatjob het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een karakter/uiterlijk waardoor mannen je gewoon graag als vriendin hebben?
Je zal wel 'iets' hebben..quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan ook dat weet ik niet eigenlijk. Ik ben niet ontzettend knap maar ik ben ook niet ontzettend lelijk.
een vriend van me gebruikt soms fotos van meisjes van haifs die hij niet kent als achtergrondquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar dat is hier dus niet het geval
Sommige mensen zijn ziek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
een vriend van me gebruikt soms fotos van meisjes van haifs die hij niet kent als achtergrond ::P
Mwah ik vind het niet zo ziek eigenlijk. Het zijn foto's die mensen zelf online plaatsen, hij verspreidt ze verder niet ofzo. Maar enigzins raar blijft het welquote:
Nee ik droom er ook niet van.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoals jij zei, ik droom alleen van een huis, niet de weg naar toe.
Moneyfornothing droomt hier wel van. De ideale weg naar een relatie kan zijn: probleemloos flirten, je begrijpt elkaars flirts, je spreekt af, je wordt verliefd begrijpt elkaar en spreekt na verloop van tijd de wens tot samenwonen uit, dat gaat heel goed, gaat trouwen etc.
Ik bedoel, bij een huis kopen heb je ook de minder ideale weg: het huis is te duur, er moet teveel aan geklust worden, je verdient te weinig, de bank stelt vervelende voorwaarden etc.
Wat dat betreft droom ik ook nooit de weg hoor moneyfornothing. Ik zie wel wat er op mn pad is, mn droom is als ik verliefd ben, die ene vrouw, hoe ik haar krijg maakt me niet uit. Als ik haar maar krijg
Geen wonder dat het dan werkt als alle mannen waar jij interesse in gehad hebt jouw aanpak het leukst vinden. Dan verloopt het haast automatisch, en die andere meiden die wel moeite doen hebben dus de verkeerde aansluiting op die mannen van jou en dan werkt het logischerwijs niet zo soepel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die mannen niet , die vonden het juist vaak interessanter als een meisje geen interesse toonde of subtiel deed , dan dat ze achterna werden gezeten.
Ik vind het infaam en abjectquote:Op donderdag 26 mei 2011 03:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwah ik vind het niet zo ziek eigenlijk. Het zijn foto's die mensen zelf online plaatsen, hij verspreidt ze verder niet ofzo. Maar enigzins raar blijft het wel.
Zo belangrijk zijn tieten ook weer niet in tegenstelling tot wat vrouwen denken, maar die broek mag van mij wel wat verder afzakken hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Koop een paar tieten voor d'r. En een broek die niet afzakt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan me voorstellen dat je liever een ton make-up hebt dan een stel lekker volle borsten, ja.
Drogredenering, foei.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan me voorstellen dat je liever een ton make-up hebt dan een stel lekker volle borsten, ja.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:
Ze doet de stem van Megg in Famliy Guy en speelt in That 70's show
En ze speelde WoW.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:
Ze doet de stem van Megg in Famliy Guy en speelt in That 70's show
Ik heb mij laten vertellen dat je obsessief kaartjes en bloemetjes moet sturen. Zeker weten dat ze voor je valt als je maar zo vaak en irritant mogelijk laat blijken dat je haar leuk vindt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:
Hallo ik wil deze chick scoren, weet iemand hoe?
[ afbeelding ]
Ja, stel haar aan mij voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:
Hallo ik wil deze chick scoren, weet iemand hoe?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |