abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97323643

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_97323665
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Met het risico dat er nu een girls vs boys discussie volgt: :Y
Ja en? De oplossing is duidelijk toch? De zender en ontvanger moeten dichter naar elkaar toe: hij moet subtiele hints hier en daar leren, zij leren wat direkter te uiten.

Dan gaat het versieren stukken beter :)

Mijn ervaring is ook, dat veel 30+ vrouwen/mannen dit vaak goed door hebben, tov de jonge 16-25 jarige meisjes/jongens.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97323672
@former: wat bedoel je met horken tijdens het versierproces?
pi_97323684
Dat mannen de hints niet snappen.. maar andersom is het net zo goed.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97323700
Alle theorie ten spijt, als iemand je leuk vind heb je dat echt wel in de gaten.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97323711
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja en? De oplossing is duidelijk toch? De zender en ontvanger moeten dichter naar elkaar toe: hij moet subtiele hints hier en daar leren, zij leren wat direkter te uiten.

Dan gaat het versieren stukken beter :)

Mijn ervaring is ook, dat veel 30+ vrouwen/mannen dit vaak goed door hebben, tov de jonge 16-25 jarige meisjes/jongens.
Dat is ook logisch een boel 19 jarige meiden hebben een heel romantisch beeld van relaties wat vaak niet zo is en zijn ook nog een beetje puberaal.
Zijn vaak wat kleviger en ook het idee van hoe een relatie moet zijn, denk dat dat bij vrouwen in de 30 meer veranderd meer ervaring en ook gewoon vaak wat relaxter in de omgang zijn.
Hoor trouwens van een boel mannen dat vrouwen in de 30 zowieso veel relaxter in de omgang zijn dan de jonge meiden.
pi_97323728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Alle theorie ten spijt, als iemand je leuk vind heb je dat echt wel in de gaten.
Soms ook niet hoor, soms vind je iemand heel leuk en word je een soort klungel als diegene je leuk vind, maar sta je er ook niet altijd bij stil dat de ander jou ook leuk vind.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:19:58 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97323734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is ook logisch een boel 19 jarige meiden hebben een heel romantisch beeld van relaties wat vaak niet zo is en zijn ook nog een beetje puberaal.
Zijn vaak wat kleviger en ook het idee van hoe een relatie moet zijn, denk dat dat bij vrouwen in de 30 meer veranderd meer ervaring en ook gewoon vaak wat relaxter in de omgang zijn.
Hoor trouwens van een boel mannen dat vrouwen in de 30 zowieso veel relaxter in de omgang zijn dan de jonge meiden.
maar jonge meisjes gaan hun vriendje toch ook weer vaak 10X per dag opbellen enzo?

oh dat lijkt mij juist heerlijk als jongen zijnde O+
pi_97323745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

gaan jonge meisjes hun vriendje vaak 10X per dag opbellen enzo?

ik zou gelijk afkappen :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:20:39 #10
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97323746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Precies. In het echt zullen ze zoiets nooit zeggen.

[..]

Zegt echt helemaal niks. Iedereen doet wel eens vervelende dingen waar ie achteraf spijt van krijgt. Plus ik was jong, vond het grappig en liep mee. Ophouden met zeggen dat ik er trots op ben enzovoort, het is gebeurd. Klaar.
Okee nu trek jij overhaaste conclusies door te zeggen dat ik in het echt je niet zou 'bashen'. Iets waar je mij zelf van betichtte. Als ik erbij was geweest had ik het zelf wel grappig gevonden tot en met het moment dat het meisje haar kleren uit deed. Om er foto's van te maken en verspreiden is gewoon heel laag, zo kan je echt iemands leven verneuken.

Verder zeg ik er niks over, boeit me ook niet wat je doet. Aan de hand van de overige posts die ik van je gelezen heb lijk je me geen superlul, maar dit vond ik wel te fur gaan.
pi_97323748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:15 schreef Godshand het volgende:
@former: wat bedoel je met horken tijdens het versierproces?
Veel groffer aanpak tijdens versieren die nogal vervelend kunnen zijn dus vanuit het niets je kontgrijpen, als je geen interesse hebt er blind voor zijn en lastig zijn.
pi_97323766
fur ???
pi_97323781
fuk fuk fuk hoe langer ik in deze reeks rondhang hoe akeliger ik mijn tekort ervaar.
pi_97323786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Soms ook niet hoor, soms vind je iemand heel leuk en word je een soort klungel als diegene je leuk vind, maar sta je er ook niet altijd bij stil dat de ander jou ook leuk vind.
Ja dat klopt ook wel.. alleen als iemand klungelig gaat doen opeens is dat ook best wel een signaal en is het aan de ander om daar iets mee te doen.
pi_97323799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja dat klopt ook wel.. alleen als iemand klungelig gaat doen opeens is dat ook best wel een signaal en is het aan de ander om daar iets mee te doen.
En als je allebei een klungel bent ????
pi_97323805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En als je allebei een klungel bent ????
Dan ben je voor elkaar gemaakt. :')
pi_97323828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze dat ook wel tegen 19 jarige meiden :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_97323832
quote:

[..]

maar jonge meisjes gaan hun vriendje toch ook weer vaak 10X per dag opbellen enzo?

Ik neem juist de telefoon nooit op, vind ik vervelend als mensen vaak bellen en smsen. Vandaag belde mijn vriendin me ook en toen ik opnam was het eerste wat ze geirriteerd zei: ''Leuk dat je je telefoon ook een keer opneemt''.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:20 schreef Micson het volgende:

[..]

Okee nu trek jij overhaaste conclusies door te zeggen dat ik in het echt je niet zou 'bashen'. Iets waar je mij zelf van betichtte. Als ik erbij was geweest had ik het zelf wel grappig gevonden tot en met het moment dat het meisje haar kleren uit deed. Om er foto's van te maken en verspreiden is gewoon heel laag, zo kan je echt iemands leven verneuken.

Verder zeg ik er niks over, boeit me ook niet wat je doet. Aan de hand van de overige posts die ik van je gelezen heb lijk je me geen superlul, maar dit vond ik wel te fur gaan.
Ik was 15/16, dan denk je daar anders over, dan denk je dat 't stoer en grappig is. Vele leeftijdsgenoten vonden het ook grappig toen, weet niet hoe jij het zou ervaren toen je 15/16 was..

edit; over overhaaste conclusies gesproken?
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:26:44 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97323833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
fur ???
Jeugd van Tegenwoordig? :)
pi_97323836
godver, ik heb morgen om 9u college blijkbaar :P. Wordt weer skippen denk ik...
pi_97323860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
fuk fuk fuk hoe langer ik in deze reeks rondhang hoe akeliger ik mijn tekort ervaar.
Dan moet je weggaan, misschien ervaar je het dan anders (positiever).
pi_97323866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze dat ook wel tegen 19 jarige meiden :P
Nou nee, om heel eerlijk te zijn de jongens die ik ken rond 25 /27 mijden meisjes van 19 juist vanwege dat puberale gedrag en zoeken wat meer meiden die ook rond de 25 / of erboven zijn.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:30:34 #23
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97323895
quote:
ja helemaal irritant is dat. maar jij kan er wel wat aan doen toch?

wat voor beeld heb jij bij al die posts van lanterfanteraar, en wat vind je daarvan?
pi_97323898
quote:
Gezien dit al topic nr 103 van deze reeks is ben je niet de enige die er problemen mee heeft. Ik zou ipv je akelig te voelen alle topics nog even teruglezen en her en der wat nuttige tips in de praktijk ten uitvoer brengen.

Wat heb je te verliezen?
pi_97323905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee, om heel eerlijk te zijn de jongens die ik ken rond 25 /27 mijden meisjes van 19 juist vanwege dat puberale gedrag en zoeken wat meer meiden die ook rond de 25 / of erboven zijn.
Hoe oud ben jij dan, former?
pi_97323930
Ik ben 37 maar in het uitgaan ken ik ook veel net nog niet 30-ers
pi_97323942
Uitgaan met dertigers kan leuk zijn. Het is wel vreemd om ze over trouwen en kinderen te horen praten :')
pi_97323951
37!? Kloppen die foto's in je FoBo wel dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97323963
Meh. Waar is een Fobo te vinden. Vroeg ik mezelf al meerdere keren af. Wat ben ik nog een foknewbie -O-
pi_97323964
Ummm ja ik heb geen kinderen en ben niet getrouwd geweest, dus misschien ben ik jong van geest. Ik moet wel zeggen dat ik anders ben dan anderen van mijn leeftijd, ten tweede oog ik jonger word nog vaak in de 20 geschat terwijl ik toch echt ouder ben.
pi_97323973
Ja die foto's kloppen dus en vandaar dat ik jonger geschat word :Y
pi_97323978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm ja ik heb geen kinderen en ben niet getrouwd geweest, dus misschien ben ik jong van geest. Ik moet wel zeggen dat ik anders ben dan anderen van mijn leeftijd, ten tweede oog ik jonger word nog vaak in de 20 geschat terwijl ik toch echt ouder ben.
Dat is allemaal positief! :)
pi_97323983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ja die foto's kloppen dus en vandaar dat ik jonger geschat word :Y
Logisch, ja ^O^
pi_97323991
Heb je nooit het gevoel gehad dat je kinderen zou willen? Als ik 37 ben wil ik allerlei doelen uit m'n leven bereikt hebben. Ook wel kinderen, denk ik. Sowieso een goede baan. :7
pi_97323996
Trouwens laatst was een jongen die wilde me versieren tot ik mijn leeftijd vertelde . En de andere van vorige week die me toen versierde, had me al eerder gezien en die is ook jonger dan ik die had juist zoiets van goh interessant
pi_97323997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef greatjob het volgende:
Meh. Waar is een Fobo te vinden. Vroeg ik mezelf al meerdere keren af. Wat ben ik nog een foknewbie -O-
Bovenaan de site.. goed zoeken, succes!
pi_97324002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens laatst was een jongen die wilde me versieren tot ik mijn leeftijd vertelde . En de andere van vorige week die me toen versierde, had me al eerder gezien en die is ook jonger dan ik die had juist zoiets van goh interessant
Jou maakt het niet zoveel uit?
pi_97324003
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef greatjob het volgende:
Gevonden. Wat ben ik blind!
pi_97324009
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb je nooit het gevoel gehad dat je kinderen zou willen? Als ik 37 ben wil ik allerlei doelen uit m'n leven bereikt hebben. Ook wel kinderen, denk ik. Sowieso een goede baan. :7
heb nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen leuk van een ander, maar zou het zelf niet kunnen
pi_97324018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:40 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Jou maakt het niet zoveel uit?
Op zich maakt het mij niet zoveel uit als het klikt dan klikt het gewoon.
pi_97324029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

heb nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen leuk van een ander, maar zou het zelf niet kunnen
Wij mannen hebben het daarin zoveel gemakkelijker!
pi_97324032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Op zich maakt het mij niet zoveel uit als het klikt dan klikt het gewoon.
Ja mooi begrip is dat.. de 'klik'..
pi_97324046
quote:

[..]

In het begin vind je dat heerlijk ja. Zeker als je je eerste relatie hebt. Bij mijnn 1e relatie na een half jaar werd ik het zat, kon ze nou niet eens 1 seconde mij met rust laten zodat ik kon gamen met mn huisgenoten? :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:45:55 #44
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97324055
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

In het begin vind je dat heerlijk ja. Zeker als je je eerste relatie hebt. Bij mijnn 1e relatie na een half jaar werd ik het zat, kon ze nou niet eens 1 seconde mij met rust laten zodat ik kon gamen met mn huisgenoten? :')
wat deed ze dan op dat moment? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en voor de accuratie van de fantasie wil ik meer details)
pi_97324062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat deed ze dan? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en eis meer details)
Omdat alles went MLiG..
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:47:07 #46
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97324065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:46 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Omdat alles went MLiG..
als die aandacht van haar went. dan wil je juist nog meer aandacht gaan krijgen toch?
pi_97324066
quote:

[..]

Dat is ook precies waar een boel op afknappen in begin is leuk , daarna worden ze gillend gek en is het hele contact uiteindelijk heel vaak met ruzie uitgegaan.
Tenminste dat zie ik dan in omgeving.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:50:21 #48
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97324087
quote:

[..]

Ik heb er nooit iets aan gevonden, schijtziek van die telefoontjes werd ik altijd na een poosje.

Maar wellicht als je de ware tegenkomt en smoorverliefd bent, ik kan me voorstellen dat het dan anders is :)
pi_97324092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat deed ze dan op dat moment? (het klinkt geweldig, ik fantaseer erover en voor de accuratie van de fantasie wil ik meer details)
In het begin zaten we constant op elkaars lip. Verliefd enzo, grapjes maken, neuken etc. Vrienden waren wel zo :( want ik ging niet met hun mee.

Maar na een tijdje weet je wel wie ze is, je verliefdheid word minder en je wil ok wel eens weer wat anders dan haar tieten en schoolverhalen.

Zij wilde nog steeds aandacht, was ik net in een killing spree 5 man in Uneal Tournament om zeep helpen met mn huisgenoten, kwam zij halfnaakt binnenstormen en melden dat ze nog leefde :')
pi_97324100
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als die aandacht van haar went. dan wil je juist nog meer aandacht gaan krijgen toch?
Nee in het begin van een relatie is het toch spannend allemaal.. de eerste keer sex enzo, dat ze je lieve smsjes stuurt. Dat soort dingen. Op een gegeven moment gaan die dingen wennen en wordt je er niet meer zo overstuur van als in het begin.

Als je geliefde je na een half jaar of jaar nog steeds om de 10 minuten belt voelt dat alsof je wordt geclaimed. En dát wordt irritant en kan een relatie op stuk lopen.
pi_97324102
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

In het begin zaten we constant op elkaars lip. Verliefd enzo, grapjes maken, neuken etc. Vrienden waren wel zo :( want ik ging niet met hun mee.

Maar na een tijdje weet je wel wie ze is, je verliefdheid word minder en je wil ok wel eens weer wat anders dan haar tieten en schoolverhalen.

Zij wilde nog steeds aandacht, was ik net in een killing spree 5 man in Uneal Tournament om zeep helpen met mn huisgenoten, kwam zij halfnaakt binnenstormen en melden dat ze nog leefde :')
Waar je vrienden bij waren ???
pi_97324106
Micson. Waar heb je jouw avatar vandaan?
pi_97324110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:51 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Waar je vrienden bij waren ???
Nee natuurlijk niet. We speelden elk in onze kamers (studentenhuis) en na een match spraken we deze na in de gemeenschappelijke huiskamer O+ Mooie tijden :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:53:09 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97324112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

oh cool, wat vertelde ze over school
of naja, laat maar als je wilt wegens persoonlijke dingen. maar het klinkt allemaal erg interessant
pi_97324116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Gezien dit al topic nr 103 van deze reeks is ben je niet de enige die er problemen mee heeft. Ik zou ipv je akelig te voelen alle topics nog even teruglezen en her en der wat nuttige tips in de praktijk ten uitvoer brengen.

Wat heb je te verliezen?
Even goede vrienden, maar het tempo van deze reeks is moordend en ik ga niet 103x40 posts doorlezen, de helft ken ik overigens al. Bovendien ben ik al bezig met loze praatje met mannen aanknopen. En natuurlijk hard bezig op therapie om aan mij minderwaardigheid te werken. En betere dagstructuur. Ik breng zeker wel tips in praktijk. Praten. Delen. Heb nu alleen even een slecht momentje.... Hè gets.
pi_97324118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh cool, wat vertelde ze over school
of naja, laat maar als je wilt wegens persoonlijke dingen. maar het klinkt allemaal erg interessant
Gast, wat boeit dat verder? Iedereen is weer anders. Jij krijgt misschien wel een meisje die bij de wasserij werkt ofzo, andere verhalen..

:')
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:54:55 #57
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97324122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef greatjob het volgende:
Micson. Waar heb je jouw avatar vandaan?
Het is Selena Gomez, tamelijk willekeurig. Buiten het feit dat het mij een erg leuk meisje lijkt.

Jammer dat Justin Bieber en zijn piemel haar tegenwoordig veroverd hebben . Moet het maar weer eens veranderen.

Hoezo :) ?
pi_97324123
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. We speelden elk in onze kamers (studentenhuis) en na een match spraken we deze na in de gemeenschappelijke huiskamer O+ Mooie tijden :P
Oh ik dacht al . Mijn ervaring is trouwens dat contacten die snel en hevig beginnen vaak ook juist zo snel eindigen ook .
Je kan elkaar eerst denk ik toch langzaam aan leren kennen , zodat je beetje bij beetje meer over elkaar leert.
pi_97324144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh ik dacht al . Mijn ervaring is trouwens dat contacten die snel en hevig beginnen vaak ook juist zo snel eindigen ook .
Je kan elkaar eerst denk ik toch langzaam aan leren kennen , zodat je beetje bij beetje meer over elkaar leert.
Blegh dat is niks. Je moet het hele leven met zo iemand gewoon leven. Alles doen wat je met vrouwen kan doen :) Je leeft maar 1 keer. Voor hezelfde geldt flikker je als man in de friendszone en gaat ze met een ander vandoor... Die 1e liefde was ook een huisgenote, het had dus zowel voordelen als nadelen :P
pi_97324145
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:54 schreef Micson het volgende:

[..]

Het is Selena Gomez, tamelijk willekeurig. Buiten het feit dat het mij een erg leuk meisje lijkt.

Jammer dat Justin Bieber en zijn piemel haar tegenwoordig veroverd hebben . Moet het maar weer eens veranderen.

Hoezo :) ?
Ok. GELUKKIG!

Ze lijkt erg veel op een nichtje van me. Zou erg creepy en vreemd zijn als dat haar was. Meh. Ik werd een verdrietig toen ik dacht dat ze foto's op het internet zou zetten en dat ze dan voor zoiets gebruikt konden worden...
  donderdag 26 mei 2011 @ 02:00:06 #61
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97324172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ok. GELUKKIG!

Ze lijkt erg veel op een nichtje van me. Zou erg creepy en vreemd zijn als dat haar was. Meh. Ik werd een verdrietig toen ik dacht dat ze foto's op het internet zou zetten en dat ze dan voor zoiets gebruikt konden worden...
Hehe nee dan moet je ook wel tamelijk verknipt zijn, om foto's van willekeurige meisjes als avatar te gebruiken :')

Maar dat is hier dus niet het geval ;)
pi_97324182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Blegh dat is niks. Je moet het hele leven met zo iemand gewoon leven. Alles doen wat je met vrouwen kan doen :) Je leeft maar 1 keer. Voor hezelfde geldt flikker je als man in de friendszone en gaat ze met een ander vandoor... Die 1e liefde was ook een huisgenote, het had dus zowel voordelen als nadelen :P
Ik zelf ben niet een hardloper qua liefde , ben nooit echt in de friendzone geweest en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik ook altijd wel degene waar ik interesse in had. Dat vond ik altijd wel typisch want een boel meiden moesten er vaak moeite voor doen , en bij lukte dat heel vaak gewoon.
Een vriendin zei dat zelfs van me jij bent gevaarlijk want je ziet iemand die vind je leuk en op een of andere manier lukt het je gewoon.
Snap het zelf ook niet helemaal
pi_97324183
quote:

[..]

Meh

:{
pi_97324184
quote:

[..]

Ok. GELUKKIG!

Als haar foto's net zo in trek zijn als die van Selena Gomez dan is er niks om verdrietig van te worden, eerder rijk.

p.s. pics van je nichtje? ^O^ /klb
pi_97324189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:00 schreef Micson het volgende:

[..]

Hehe nee dan moet je ook wel tamelijk verknipt zijn, om foto's van willekeurige meisjes als avatar te gebruiken :')

En daar ben ik blij om :')
Je weet het nooit. Sorry dat ik het vroeg.
pi_97324198
quote:

[..]

Ik geef toe, ik ben tamelijk verknipt.
pi_97324201
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zelf ben niet een hardloper qua liefde , ben nooit echt in de friendzone geweest en op wonderbaarlijke wijze kreeg ik ook altijd wel degene waar ik interesse in had. Dat vond ik altijd wel typisch want een boel meiden moesten er vaak moeite voor doen , en bij lukte dat heel vaak gewoon.
Een vriendin zei dat zelfs van me jij bent gevaarlijk want je ziet iemand die vind je leuk en op een of andere manier lukt het je gewoon.
Misschien geef jij wel de signalen af die mannen meteen oppikken..
pi_97324209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Kan geen kwaad lijkt me ^O^
pi_97324212
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:03 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Misschien geef jij wel de signalen af die mannen meteen oppikken..
Dat kan en ik ben redelijk afwachtend misschien is dat het. Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
pi_97324218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kan en ik ben redelijk afwachtend misschien is dat het. Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
Volgens mij niet hoor, veel vrouwen zijn afwachtend. in ieder geval de vrouwen waar ik op val. :')
pi_97324219
quote:

[..]

Terwijl een boel vrouwen er meteen op af vliegen ???
Volgens mij ervaren de meeste mannen dat wel als prettig..
pi_97324222
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

No way José
pi_97324231
quote:

[..]

Heb je niet gewoon een karakter/uiterlijk waardoor mannen je gewoon graag als vriendin hebben?
pi_97324234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Die mannen niet , die vonden het juist vaak interessanter als een meisje geen interesse toonde of subtiel deed , dan dat ze achterna werden gezeten.
pi_97324236
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef minnemin het volgende:

[..]

No way José
Oh nee? Als ik een meid in een kroeg zie en oogcontact maak en ze komt dan naar mij toe om een praatje te maken, ervaar ik wel als prettig.
pi_97324246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef greatjob het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon een karakter/uiterlijk waardoor mannen je gewoon graag als vriendin hebben?
Dat kan ook dat weet ik niet eigenlijk. Ik ben niet ontzettend knap maar ik ben ook niet ontzettend lelijk.
pi_97324274
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kan ook dat weet ik niet eigenlijk. Ik ben niet ontzettend knap maar ik ben ook niet ontzettend lelijk.
Je zal wel 'iets' hebben..
pi_97324280
Maar welterusten iedereen. Heb gisternacht erg weinig geslapen (doorgehaald voor het tentamen van vanmorgen). Een bed klinkt zo goed.
pi_97324282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:12 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Je zal wel 'iets' hebben..
Waarschijnlijk maar moet maar niet ontdekken wat dat is , want dan is de werking ervan weg _O-
pi_97324286
Ik duik er zo ook in trusten
pi_97324292
Ja slaap lekker. :)
pi_97324364
quote:

[..]

een vriend van me gebruikt soms fotos van meisjes van haifs die hij niet kent als achtergrond :P

[ Bericht 5% gewijzigd door minibeer op 26-05-2011 03:06:26 ]
pi_97324573
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

een vriend van me gebruikt soms fotos van meisjes van haifs die hij niet kent als achtergrond ::P
Sommige mensen zijn ziek.
pi_97324666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:52 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn ziek.
Mwah ik vind het niet zo ziek eigenlijk. Het zijn foto's die mensen zelf online plaatsen, hij verspreidt ze verder niet ofzo. Maar enigzins raar blijft het wel :P.
pi_97326316
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zoals jij zei, ik droom alleen van een huis, niet de weg naar toe.

Moneyfornothing droomt hier wel van. De ideale weg naar een relatie kan zijn: probleemloos flirten, je begrijpt elkaars flirts, je spreekt af, je wordt verliefd begrijpt elkaar en spreekt na verloop van tijd de wens tot samenwonen uit, dat gaat heel goed, gaat trouwen etc.

Ik bedoel, bij een huis kopen heb je ook de minder ideale weg: het huis is te duur, er moet teveel aan geklust worden, je verdient te weinig, de bank stelt vervelende voorwaarden etc.

Wat dat betreft droom ik ook nooit de weg hoor moneyfornothing. Ik zie wel wat er op mn pad is, mn droom is als ik verliefd ben, die ene vrouw, hoe ik haar krijg maakt me niet uit. Als ik haar maar krijg :P
Nee ik droom er ook niet van.
Zoals ik al zei kreeg ik het gister niet meer uitgelegd, ervan dromen was dan ook niet de juiste formulering blijkbaar.
Flirten, versieren en een relatie gaat vanzelf bij mij, dus ik droom er niet van. Maar stel ik wil een huis kopen, eentje die ik heel erg graag wil hebben, dan denk ik wel na over hoe ik dat ga krijgen. En juist omdat het zo onbereikbaar lijkt als ik voor het eerst denk wat voor huis ik graag wil, denk ik na over hoe ik het ga bereiken. Dus nog zonder dat iemand mij verteld heeft wat de meest gangbare manier is, ben ik me bewust van een aantal mogelijkheden die niet allemaal even realistisch zijn.
Wat ik dus maar apart vond, is dat benzin wél enorm graag een relatie wil, maar nog nooit verder is gekomen dan dat en niet nagedacht heeft over wat er wel eens zou kunnen gebeuren als hij een potentieel vriendinnetje tegenkomt. Tuurlijk heeft hij het nog nooit meegemaakt, maar ik heb bijvoorbeeld toch ook nog nooit een huis gekocht maar heb wel een idee hoe ik aan het geld zou kunnen komen. Juist iets wat je niet lijkt te kunnen krijgen is toch iets waar je over nadenkt, en dit leek niet het geval bij benzin omdat ik niks daarover eruit kreeg. En dat vond ik raar.
Je hoeft er dus niet van te dromen, maar het leek mij normaal er al een beetje een beeld van te hebben.

Net als jouw voorbeeld dat je er nooit over droomt, afgezien van dat ik dat dus niet bedoelde, zul je vast wel eens actie ondernomen hebben om je eerste vriendinnetje te regelen. Blijkbaar had je dan toch enig idee van hoe het ging verlopen, tenzij zij 100% voor jou ging en jij letterlijk niks hoefde te doen. Meestal gaat dit dus vanzelf en denk je er niet over na, maar als iemand zijn hele eer lijkt af te laten hangen aan het krijgen van een vriendin maar het tot dusver nog helemaal niet gelukt is leek het me logisch als daar wel eens over nagedacht is.
Helemaal als je wel eens verliefd geweest bent.
pi_97326352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Die mannen niet , die vonden het juist vaak interessanter als een meisje geen interesse toonde of subtiel deed , dan dat ze achterna werden gezeten.
Geen wonder dat het dan werkt als alle mannen waar jij interesse in gehad hebt jouw aanpak het leukst vinden. Dan verloopt het haast automatisch, en die andere meiden die wel moeite doen hebben dus de verkeerde aansluiting op die mannen van jou en dan werkt het logischerwijs niet zo soepel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:55:52 #87
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97326366
Goedemorgen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:01:47 #88
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97332037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 03:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mwah ik vind het niet zo ziek eigenlijk. Het zijn foto's die mensen zelf online plaatsen, hij verspreidt ze verder niet ofzo. Maar enigzins raar blijft het wel :P.
Ik vind het infaam en abject
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:09:21 #89
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97332274
Hallo ik wil deze chick scoren, weet iemand hoe?

Je moeder is een hamster
pi_97332309
Koop een paar tieten voor d'r. En een broek die niet afzakt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:11:46 #91
118585 Crutch
pi_97332366
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Koop een paar tieten voor d'r. En een broek die niet afzakt.
Zo belangrijk zijn tieten ook weer niet in tegenstelling tot wat vrouwen denken, maar die broek mag van mij wel wat verder afzakken hoor. :9~
Je moeder is een hamster
pi_97332386
Kan me voorstellen dat je liever een ton make-up hebt dan een stel lekker volle borsten, ja. O+
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:12:39 #93
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97332398
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan me voorstellen dat je liever een ton make-up hebt dan een stel lekker volle borsten, ja. O+
:D
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:13:59 #94
118585 Crutch
pi_97332442
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Drogredenering, foei.
Je moeder is een hamster
pi_97332521
Nou, ik snap het wel. Leuk meisje.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:17:15 #96
118585 Crutch
pi_97332546
Ze doet de stem van Megg in Famliy Guy en speelt in That 70's show O+
Je moeder is een hamster
pi_97332570
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:
:Y Ken 'r wel hoor. Heerlijk, penetrant, nasaal stemgeluid O+ O+
pi_97332649
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:
En ze speelde WoW.
Ron Paul 2012
pi_97332668
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb mij laten vertellen dat je obsessief kaartjes en bloemetjes moet sturen. Zeker weten dat ze voor je valt als je maar zo vaak en irritant mogelijk laat blijken dat je haar leuk vindt.
pi_97332702
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, stel haar aan mij voor. B-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')