quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
....quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:48 schreef tralalala het volgende:
Wtf
Piet heeft het over 26 graden in Gelderland-Midden morgen.
Pietquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Momenteel pas 20,2 graden.![]()
Zoveel deskundigheid en er dan toch naast zitten.
Een tijdje terug was er een making of te zien van het weerbericht.quote:
dat laatste inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er een making of te zien van het weerbericht.
Het kwam er op neer dat hij gewoon een beetje op internet al die weerkaarten op zocht en voor de rest een beetje ging zuipen op locatie.
Lol en dat is weerman?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er een making of te zien van het weerbericht.
Het kwam er op neer dat hij gewoon een beetje op internet al die weerkaarten op zocht en voor de rest een beetje ging zuipen op locatie.
een een WoW verslavingquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je knalt de top 5 uit omdat je geen tv hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je knalt de top 5 uit omdat je geen tv hebt.
echte meiden in de jungle en south parkquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanavond help mijn man is klusser en Wipeout
John W!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanavond help mijn man is klusser en Wipeout
haalt het niet bij gisterenquote:
ga ik tijdens me werk kijkenquote:
Ook niet in combinatie met haar snorquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zoiets heb ik werkelijk nog nooit gezien
Precies. Ze leven in Amerika, daar is echt wel wat mogelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik vraag me af waarom ze dat been niet gewoon amputeren. Lijkt me niks meer aan te redden.
Daar heeft ze blijkbaar te weinig geld voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies. Ze leven in Amerika, daar is echt wel wat mogelijk.
rob was weer grappigquote:
en hij begint weer leukquote:
En oh wee als je geen goede reden hebt!quote:
Lijkt een beetje op oude peter!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb zin in vanavondPeter gaat over goudhandelaars.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Peter krijgt een schop![]()
[ afbeelding ]
Toen was Petertje nog jong en was er geen Joran
[ afbeelding ]
Mijn uitzendingen zijn geniaal
[ afbeelding ]
Hij is zoóóóóó groot!
[ afbeelding ]
en er is niks op tvquote:
Lolquote:Op zondag 29 mei 2011 19:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik rijd nooit te hard
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik rijd nooit te hard
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik rijd nooit te hard
Dat mag niet koos!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Met maar een hand aan het stuur
ik vind ze leuk!quote:
De laatste keer was ook al erg slecht. Volgens mij hebben ze toen de appartementen niet verkocht.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef donald_dick het volgende:
ik denk dat een programma zoals het blok het momenteel slecht zou doen
jup, en nu met de huizenmarkt zou helemaal niks verkocht wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
De laatste keer was ook al erg slecht. Volgens mij hebben ze toen de appartementen niet verkocht.
ik vind hem wel kewlquote:
en dit staat tot in relatie met?quote:
en altijd hangt zijn zaakje eruitquote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
He bah. Doet me denken aan een oude vent die op het Leidseplein altijd in een heel klein broekje ondersteboven aan een touw gaat hangen
je had ze liever geschoren gezien?quote:
wil jij met je blote boezem op tv?quote:
maar de kans he, de kans, daar gaat het omquote:Op zondag 29 mei 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je niet meedoenEn je zag niet eens blote borsten. Die bh's bleven hangen.
sbs6 de top 25quote:
Duurt nog wel evenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou Peter schiet op, dan kan ik naar bed.
zondagavondjournaal is toch meestel saaiquote:
Wel handig! Hoef je het maar 1x op te doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef donald_dick het volgende:
jee, een kiss proof lippenstift die je nooit meer eraf krijgt
en vervolgens gaat het overal zittenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel handig! Hoef je het maar 1x op te doen.
antwankwakje laat een superscheet ?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
antwankwakje laat een superscheet ?
hij kwam van MissU !quote:
Alcoholcontrolequote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is toch geen Wegmisbruik een carnaval?
beter dan 50quote:
Bij die agenten ging het pas op rood volgens mij.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
Die laatste was groen, geen rood, hij ging net op groen
Paniek!quote:
quote:
Van ze matties zekerquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Hoe kan hij zo een auto betalen vraag je je af.
broodjes kebab verkopen en geen belasting betalenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Hoe kan hij zo een auto betalen vraag je je af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |