quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niemand die het einde ontroerend vond? Toen Barney weer in het huis van Ted was?![]()
Ergerlijk hoe nep kinderachtig Barney acteert. (Aan tafel bij die pa thuis.)
Laten we het hopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef donroyco het volgende:
It's gonna be legen...... WAIT FOR IT............................
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef franklop het volgende:
It's gonna be legendary.... WAIT FOR IT.... dary
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
True that. Geniale theorie. Kan me ook goed voorstellen wat voor geniale situaties dat op kan gaan leveren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Die "quick theory" is inderdaad nog best goed, als dat hem niet is vraag ik me af of die van de schrijvers beter is.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoilers voor volgend seizoen, met als 2e een heel interessante theorie over Barney en het gezin van zijn vader;Even een linkje zodat ik dit morgen makkelijk terug kan vinden en op m'n gemak kan doorlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
In de laatste aflevering was het flauw.
Spoiler laatste episodeZou wel heel lullig zijn als ze dat deden bij de allerlaatste aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Is al een tijdje, als je op het vorige topic geaboneerd wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:21 schreef 2Mini het volgende:
Is dat nieuw, dat een volgende topic meteen tussen MAT staat..
Deden ze al toen Ted in seizoen 1 een stripper ontmoette.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zou wel heel lullig zijn als ze dat deden bij de allerlaatste aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Leuke theorie! Daar zou best wat mee te doen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Even een linkje zodat ik dit morgen makkelijk terug kan vinden en op m'n gemak kan doorlezen
Volgens mij is dat nog niet bekend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef Kingside het volgende:
Wanneer beginnen ze met seizoen 7 of is dat nog niet bekend?
Ik kom niet meer zo vaak op Fok.. meestal alleen voor HIMYMquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is al een tijdje, als je op het vorige topic geaboneerd was
duurt langquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef PiRANiA het volgende:
Rond 20 september zal het wel weer beginnen. Net als de andere series.
Welke aflevering was dat ook alweer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef whaduppp het volgende:
Ik hou van mijn username
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |