vandaar die check. Met het vertrek van Afellay, Kromkamp, Berg en Koevermans was die doelstelling al ruim gehaald.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zal Kromkamp met zijn dikke salaris niet al flink bijdragen aan die 4 miljoen?!
Boor niet zo mijn dromen de grond in, eikels!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kans acht ik groter dan dat ajax de Cl wint
quote:
Flauwquote:
Denk dat PSV gewoon vindt dat hij niet goed genoeg is, nu scheelt het een jaar contractkostenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie op wiki dat Nijland een contract tot 2012 heeftdus in zijn laatste contractjaar verhuren we hem
ik neem aan dat het fout op wiki staat
Iemand moest het doenquote:
Omg ben jij in het ajakkes-topic ook zo schijtlollig. Kan wel begrijpen waarom je constant in andere topics loopt te etterenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk dat PSV gewoon vindt dat hij niet goed genoeg is, nu scheelt het een jaar contractkosten.
Typisch een voorbeeld van de geldsmijterij van PSV: koop een spits voor miljoenen, laat hem niet spelen in het 1e en verhuur hem vervolgens aan potentiële degradanten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie op wiki dat Nijland een contract tot 2012 heeftdus in zijn laatste contractjaar verhuren we hem
ik neem aan dat het fout op wiki staat
Voice, houd je je een beetje in hier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Typisch een voorbeeld van de geldsmijterij van PSV: koop een spits voor miljoenen, laat hem niet spelen in het 1e en verhuur hem vervolgens aan potentiële degradanten.
Lekker beleid daar.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
En nog ff dit:
Luc Nilis, vandaag jarig
Zo'n geweldenaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
En nog ff dit:
Luc Nilis, vandaag jarig
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
En nog ff dit:
Luc Nilis, vandaag jarig
Waarom? Ik geef gewoon als Feyenoord-supporter mijn mening over het imo competitie-vervalsende PSV.quote:
Jouw mening is niet relevant...quote:Op donderdag 26 mei 2011 05:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom? Ik geef gewoon als Feyenoord-supporter mijn mening over het imo competitie-vervalsende PSV.
80 milquote:Op donderdag 26 mei 2011 05:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom? Ik geef gewoon als Feyenoord-supporter mijn mening over het imo competitie-vervalsende PSV.
Ja, een geweldig bedrag, maar denk je dat je met een retard als Rutten ooit een prijs zult pakken?quote:
Laten we wel zijn, PSV heeft het meest onaantrekkelijke elftal sinds 30 jaar. En ze kunnen geen cent meer uittrekken voor kwalitatief goede spelers. Al die Zuid-Amerikanen bleken toch wel enorme miskopen. Als ze niet aan de coke zitten, breken ze wel hun been.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, een geweldig bedrag, maar denk je dat je met een retard als Rutten ooit een prijs zult pakken?
Onder andere hun issue en daarom ziet de toekomst er ook redelijke zuur uit voor Psv. Psv zal volgend jaar 3e worden en wellicht later afzakken naar de subtop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, PSV heeft het meest onaantrekkelijke elftal sinds 30 jaar. En ze kunnen geen cent meer uittrekken voor kwalitatief goede spelers. Al die Zuid-Amerikanen bleken toch wel enorme miskopen. Als ze niet aan de coke zitten, breken ze wel hun been.
Het is de manier waarop je het brengt. Toom het een beetje in. Verder kun je hier gewoon je mening verkondigen. Het is aan de rest om er wel of niet op te reageren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 05:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Moeten we het over die zeurende teen van de Afrikaan van jullie gaan hebben? Of al die oude bokken die Feyenoord miljoenen hebben gekost en alleen de afgrond dichterbij brachten? Tomasson die nog geen 10 minuten in het veld heeft gestaan? Alsof het beleid van Feyenoord de club verder heeft gebracht de laatste jaren. Ze moeten Gods ballen kussen dat ze een paar leuke jeugdspelers hadden, anders was het komend jaar gewoon Jupiler drinken in de rust.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, PSV heeft het meest onaantrekkelijke elftal sinds 30 jaar. En ze kunnen geen cent meer uittrekken voor kwalitatief goede spelers. Al die Zuid-Amerikanen bleken toch wel enorme miskopen. Als ze niet aan de coke zitten, breken ze wel hun been.
Nog een PVV'er ook?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Moeten we het over die zeurende teen van de Afrikaan van jullie gaan hebben? Of al die oude bokken die Feyenoord miljoenen hebben gekost en alleen de afgrond dichterbij brachten? Tomasson die nog geen 10 minuten in het veld heeft gestaan? Alsof het beleid van Feyenoord de club verder heeft gebracht de laatste jaren. Ze moeten Gods ballen kussen dat ze een paar leuke jeugdspelers hadden, anders was het komend jaar gewoon Jupiler drinken in de rust.
Jij bent echt een treurig mannetje. Zit je de boel op POL niet te vervuilen met je PVV-geblaat, kom je hier de boel lopen verzieken.
quote:
Verdorie. Dan moet ik nog daarheen ook....quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En daar mag je het wel over hebben, maar niet in dit topic, daar hebben ze een eigen voor.
Kansloze reactie nummer 846..quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de 3-1 voor Feyenoord waardoor PSV voor de 3e x op rij geen landskampioen werd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is de manier waarop je het brengt. Toom het een beetje in. Verder kun je hier gewoon je mening verkondigen. Het is aan de rest om er wel of niet op te reageren.
Briljante reply, waar mensen zoals voice-over een voorbeeld aan dienen te nemen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef benniesnugger het volgende:
Hij mag van mij ook best zijn mening verkondigen, alleen moet hij hem dan wel eens goed onderbouwen zonder overal maar wat termen rond te gooien als "en de belastingbetaler draait er weer voor op", "slecht beleid gevoerd". Lees je dan eerst in. En dan noemt hij nu omdat PSV grond verkoopt (juist ja ze verkopen iets en huren het terug, dus ze lenen niet) PSV competitievervalsers. Terwijl er geen geld van de belastingbetaler komt, de gemeente gaat er zelfs op verdienen.
Hoe wil hij Twente dan noemen? Die wel 20 miljoen geleend hebben voor de uitbreiding van hun stadion?
En dan zegt hij dat Feyenoord niets geleend heeft. Dat klopt, maar de gemeente heeft wel flink meebetaald aan het stadion waar ze in voetballen, zelfde geldt voor Ajax. En raad eens, die huren het nu ook. Dus wat dat betreft zit er weinig verschil in. PSV heeft het stadion altijd zelf betaald. Nu verkopen ze de grond waar het op staat en huren ze het ook weer terug. In principe dus ongeveer dezelfde constructie als bij Feyenoord en Ajax, alleen gaat het daar om het stadion en bij PSV om de grond.
En als hij het dan toch over beleid gaat hebben, nee dat beleid bij Feyenoord is goed, 20 miljoen negatief eigen vermogen. Dan kun je wel zeggen dat ze dit jaar uit de schulden zijn, maar dat komt net als bij PSV nu, onder andere door ondernemers. Dus wat dat betreft is er ook geen verschil. Bij beide partijen lenen ondernemers de ploegen geld om de begroting te dichten en wordt daarbij als voorwaarde gesteld dat er nu eens goed beleid moet worden gevoerd.
quote:
Gelukkig zijn we van die onzinnige posts van je af. Waarvan dit er weer 1 is. Alsof alleen door die 3-1 PSV geen landskampioen geworden isquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de 3-1 voor Feyenoord waardoor PSV voor de 3e x op rij geen landskampioen werd.
Maar enfin, ik heb mijn mening genoeg geventileerd over de competitievervalsing van de gemeente Eindhoven en BVO PSV. Ik ga weer terug naar het topic waar wij de grootste club van Nederland bewieroken: Feyenoord
Op 14 juni wordt het voorgelegd aan de raadscommissie die er over gaat. Op 28 juni aan de gehele raad, die er dan ook over stemt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef Lemming22 het volgende:
Heh eindelijk verlost van de calimero/troll van de eeuw (ik kan nog niet kiezen, omdat ik nog steeds niet zeker ben of hij serieus is met zijn competitievervalsing of dat hij bewust de vele uitleg negeerde om zijn idiote punt te kunnen maken).
Maargoed, we hebben dus (als het plan doorgaat) nog een gat van 5 miljoen te dichten en als ik het goed begrijp is er dan geen Europees voetbal begroot? Als de kwaliteit van de selectie op die manier toch op peil gehouden kan worden, geeft dat een perfecte basis om te groeien met het geld uit Europa.
Iemand een idee wanneer de gemeenteraad gaat stemmen?
Precies.quote:Op donderdag 26 mei 2011 06:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, een geweldig bedrag, maar denk je dat je met een retard als Rutten ooit een prijs zult pakken?
Reis (als die blijft) kan wel eens de hoofdprijs opleveren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, PSV heeft ook alleen doedel lopen die een bedrag kan opleveren, en dan moeten ze ook nog een vervanger halen als hij weg gaat.
Als die blijft en als die nog fit wordt ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Reis (als die blijft) kan wel eens de hoofdprijs opleveren.
Die schiet er dan 30+ inquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als die blijft en als die nog fit wordt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |