vandaar die check. Met het vertrek van Afellay, Kromkamp, Berg en Koevermans was die doelstelling al ruim gehaald.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zal Kromkamp met zijn dikke salaris niet al flink bijdragen aan die 4 miljoen?!
Boor niet zo mijn dromen de grond in, eikels!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kans acht ik groter dan dat ajax de Cl wint
quote:
Flauwquote:
Denk dat PSV gewoon vindt dat hij niet goed genoeg is, nu scheelt het een jaar contractkostenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie op wiki dat Nijland een contract tot 2012 heeftdus in zijn laatste contractjaar verhuren we hem
ik neem aan dat het fout op wiki staat
Iemand moest het doenquote:
Omg ben jij in het ajakkes-topic ook zo schijtlollig. Kan wel begrijpen waarom je constant in andere topics loopt te etterenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk dat PSV gewoon vindt dat hij niet goed genoeg is, nu scheelt het een jaar contractkosten.
Typisch een voorbeeld van de geldsmijterij van PSV: koop een spits voor miljoenen, laat hem niet spelen in het 1e en verhuur hem vervolgens aan potentiële degradanten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie op wiki dat Nijland een contract tot 2012 heeftdus in zijn laatste contractjaar verhuren we hem
ik neem aan dat het fout op wiki staat
Voice, houd je je een beetje in hier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Typisch een voorbeeld van de geldsmijterij van PSV: koop een spits voor miljoenen, laat hem niet spelen in het 1e en verhuur hem vervolgens aan potentiële degradanten.
Lekker beleid daar.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
En nog ff dit:
Luc Nilis, vandaag jarig
Zo'n geweldenaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
En nog ff dit:
Luc Nilis, vandaag jarig
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
En nog ff dit:
Luc Nilis, vandaag jarig
Waarom? Ik geef gewoon als Feyenoord-supporter mijn mening over het imo competitie-vervalsende PSV.quote:
Jouw mening is niet relevant...quote:Op donderdag 26 mei 2011 05:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom? Ik geef gewoon als Feyenoord-supporter mijn mening over het imo competitie-vervalsende PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |