Net de versie waar ik geen ervaring mee heb!quote:
Dat ja. Laatst een keer gebruikt, en het geluid was helemaal overstuurd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
4.2.2 is kut vol met kut dingen enzo volgens koelkast
tot zo ver mijn bijdrage
Nou die is dus kut hequote:
U is aardig teut he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou die is dus kut hevol kut dingen enzow
tevens kut tt en ik ben geen droppie want heul geen negerin en alles
oke doei doei
nog lange niet jonguhquote:
Jij zegt het..quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog lange niet jonguh
ok gr gr toedels
Eensch, ik wacht met slapen gaan tot ToT klaar is.. Ook al is dat eigenlijk veul te laatquote:
Fantalientjequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou die is dus kut hevol kut dingen enzow
tevens kut tt en ik ben geen droppie want heul geen negerin en alles
oke doei doei
Nog een half uurtje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eensch, ik wacht met slapen gaan tot ToT klaar is.. Ook al is dat eigenlijk veul te laat
Wekker gaat om half 4, maar soit, want ToTquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een half uurtje!
Maar tof dat je er voor op blijft!
Dus je bent nogal *HIPS* begrijp ik uit de tt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoe pleur ik iemand van facebook af?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wekker gaat om half 4, maar soit, want ToT
3x ctrl alt delete drukkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoe pleur ik iemand van facebook af?
nee, niet, puntquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dus je bent nogal *HIPS* begrijp ik uit de tt?
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo ver, maasvlakte, maar moet er rond 5 uur zijn
haha wat is jij toch onwijs grappig en alles, echt aanbidding allom enzow en alles echt waar heurquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
grrr, ik wil even afreageermuziek hebben...
homo ontmoetingsplek ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo ver, maasvlakte, maar moet er rond 5 uur zijn
tot kwart voor 9 eerst lame bouwlui heen en weer rijden, daarna snel terug, andere bus pakken en mensen naar de Efteling brengen..quote:
omdat ik niet origineel genoeg ben, deuk in mijn ego dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo?
En ja sorry, ik draai nu juist vrolijke '80s!
Ow chauffeurtje spelen, okee dan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tot kwart voor 9 eerst lame bouwlui heen en weer rijden, daarna snel terug, andere bus pakken en mensen naar de Efteling brengen..
Kan gebeuren man!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet origineel genoeg ben, deuk in mijn ego dus.
Mensen die doen alsof ze dronken zijn en dan op FOK! gaan klotenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha wat is jij toch onwijs grappig en alles, echt aanbidding allom enzow en alles echt waar heur
Ik moest bij Nederlands in de 1e of 2e een opdracht doen en een nieuw product verzinnen, wat verzon ik: Een schrift dat kan MSNen en op internet kan zitten met een pen die de informatie kopiëert. We zijn nu een paar jaar later en het idee is op de markt in de vorm van de iPad...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan gebeuren man!Het is sowieso moeilijk om nieuwe dingen te verzinnen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest bij Nederlands in de 1e of 2e een opdracht doen en een nieuw product verzinnen, wat verzon ik: Een schrift dat kan MSNen en op internet kan zitten met een pen die de informatie kopiëert. We zijn nu een paar jaar later en het idee is op de markt in de vorm van de iPad...
En wat hebben we hiervan geleerd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest bij Nederlands in de 1e of 2e een opdracht doen en een nieuw product verzinnen, wat verzon ik: Een schrift dat kan MSNen en op internet kan zitten met een pen die de informatie kopiëert. We zijn nu een paar jaar later en het idee is op de markt in de vorm van de iPad...
Agh, ik was 13 of 14, dan denk je niet echt aan het octrooi aanvragen of mensen zoeken om het product op de markt te brengenquote:
quote:
Nou, toen vrij weinig, maar nu, met nog meer ideeën die ten uitvoer zijn gebracht nadat ik het had bedacht, dat ik me eerder moet inzetten om die ideeën op de één of andere manier naar de markt te brengen.quote:
Patent, jongenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, toen vrij weinig, maar nu, met nog meer ideeën die ten uitvoer zijn gebracht nadat ik het had bedacht, dat ik me eerder moet inzetten om die ideeën op de één of andere manier naar de markt te brengen.
Ow da's een makkelijke site om online mee te betalen. Geen creditcard nodig enzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
Kolere, prachtige ketting gevondenMaar, betalen met paypal, wat is paypal?
iDeal is vooral voor Nederland, paypal was het eerste betalingssysteem en meer universeel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
Kolere, prachtige ketting gevondenMaar, betalen met paypal, wat is paypal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |