Net de versie waar ik geen ervaring mee heb!quote:
Dat ja. Laatst een keer gebruikt, en het geluid was helemaal overstuurd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
4.2.2 is kut vol met kut dingen enzo volgens koelkast
tot zo ver mijn bijdrage
Nou die is dus kut hequote:
U is aardig teut he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou die is dus kut hevol kut dingen enzow
tevens kut tt en ik ben geen droppie want heul geen negerin en alles
oke doei doei
nog lange niet jonguhquote:
Jij zegt het..quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog lange niet jonguh
ok gr gr toedels
Eensch, ik wacht met slapen gaan tot ToT klaar is.. Ook al is dat eigenlijk veul te laatquote:
Fantalientjequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou die is dus kut hevol kut dingen enzow
tevens kut tt en ik ben geen droppie want heul geen negerin en alles
oke doei doei
Nog een half uurtje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eensch, ik wacht met slapen gaan tot ToT klaar is.. Ook al is dat eigenlijk veul te laat
Wekker gaat om half 4, maar soit, want ToTquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een half uurtje!
Maar tof dat je er voor op blijft!
Dus je bent nogal *HIPS* begrijp ik uit de tt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoe pleur ik iemand van facebook af?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wekker gaat om half 4, maar soit, want ToT
3x ctrl alt delete drukkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoe pleur ik iemand van facebook af?
nee, niet, puntquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dus je bent nogal *HIPS* begrijp ik uit de tt?
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo ver, maasvlakte, maar moet er rond 5 uur zijn
haha wat is jij toch onwijs grappig en alles, echt aanbidding allom enzow en alles echt waar heurquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
grrr, ik wil even afreageermuziek hebben...
homo ontmoetingsplek ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo ver, maasvlakte, maar moet er rond 5 uur zijn
tot kwart voor 9 eerst lame bouwlui heen en weer rijden, daarna snel terug, andere bus pakken en mensen naar de Efteling brengen..quote:
omdat ik niet origineel genoeg ben, deuk in mijn ego dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo?
En ja sorry, ik draai nu juist vrolijke '80s!
Ow chauffeurtje spelen, okee dan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tot kwart voor 9 eerst lame bouwlui heen en weer rijden, daarna snel terug, andere bus pakken en mensen naar de Efteling brengen..
Kan gebeuren man!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik niet origineel genoeg ben, deuk in mijn ego dus.
Mensen die doen alsof ze dronken zijn en dan op FOK! gaan klotenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha wat is jij toch onwijs grappig en alles, echt aanbidding allom enzow en alles echt waar heur
Ik moest bij Nederlands in de 1e of 2e een opdracht doen en een nieuw product verzinnen, wat verzon ik: Een schrift dat kan MSNen en op internet kan zitten met een pen die de informatie kopiëert. We zijn nu een paar jaar later en het idee is op de markt in de vorm van de iPad...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan gebeuren man!Het is sowieso moeilijk om nieuwe dingen te verzinnen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest bij Nederlands in de 1e of 2e een opdracht doen en een nieuw product verzinnen, wat verzon ik: Een schrift dat kan MSNen en op internet kan zitten met een pen die de informatie kopiëert. We zijn nu een paar jaar later en het idee is op de markt in de vorm van de iPad...
En wat hebben we hiervan geleerd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest bij Nederlands in de 1e of 2e een opdracht doen en een nieuw product verzinnen, wat verzon ik: Een schrift dat kan MSNen en op internet kan zitten met een pen die de informatie kopiëert. We zijn nu een paar jaar later en het idee is op de markt in de vorm van de iPad...
Agh, ik was 13 of 14, dan denk je niet echt aan het octrooi aanvragen of mensen zoeken om het product op de markt te brengenquote:
quote:
Nou, toen vrij weinig, maar nu, met nog meer ideeën die ten uitvoer zijn gebracht nadat ik het had bedacht, dat ik me eerder moet inzetten om die ideeën op de één of andere manier naar de markt te brengen.quote:
Patent, jongenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, toen vrij weinig, maar nu, met nog meer ideeën die ten uitvoer zijn gebracht nadat ik het had bedacht, dat ik me eerder moet inzetten om die ideeën op de één of andere manier naar de markt te brengen.
Ow da's een makkelijke site om online mee te betalen. Geen creditcard nodig enzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
Kolere, prachtige ketting gevondenMaar, betalen met paypal, wat is paypal?
iDeal is vooral voor Nederland, paypal was het eerste betalingssysteem en meer universeel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
Kolere, prachtige ketting gevondenMaar, betalen met paypal, wat is paypal?
Oh, hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's een makkelijke site om online mee te betalen. Geen creditcard nodig enzo.
Ja, dat idee had ik al. De ketting kan alleen met visa of paypal betaald worden. Maar ik weet niet hoe 't werktquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iDeal is vooral voor Nederland, paypal was het eerste betalingssysteem en meer universeel.
Netteller was eerderquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iDeal is vooral voor Nederland, paypal was het eerste betalingssysteem en meer universeel.
paypal is maar kutquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe werkt dat dan?
[..]
Ja, dat idee had ik al. De ketting kan alleen met visa of paypal betaald worden. Maar ik weet niet hoe 't werktMaar even googlen. Anders vraag ik m'n nicht 'm te kopen en doe ik haar wel geld
www.paypal.comquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe werkt dat dan?
[..]
Ja, dat idee had ik al. De ketting kan alleen met visa of paypal betaald worden. Maar ik weet niet hoe 't werktMaar even googlen. Anders vraag ik m'n nicht 'm te kopen en doe ik haar wel geld
Ja? Ik lees er juist goede ervaringen overquote:
Mja, ik kijk wel even.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
www.paypal.comHet is al weer een tijdje geleden dat ik het gebruikt heb, maar volgens mij hoef je alleen je username en wachtwoord in te vullen om een betaling te maken nadat je je geregistreerd hebt.
het kan inderdaad goed werken maar het storten van geld duurt vaak lang en ik vind CC of ideal zo veel fijnerquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik lees er juist goede ervaringen over
Oke.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
het kan inderdaad goed werken maar het storten van geld duurt vaak lang en ik vind CC of ideal zo veel fijner
wat wil je eigenlijk kopen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.Ik denk dat ik de verkoper maar even een mailtje stuur, of ik het niet gewoon via de bank over kan maken
Ik ben echt ouderwets
vraag maar aan jofuquote:
Ja, ik zie het.quote:
Ik denk den draak, maar Groentje mag wat mij betreft ook hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zie het.
Komt draak erin of gaat Mr-Green draaien?
Waddan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik liet jofu schrikken
ik ben eng
Ze keek heul vaag in de cam toen ik net van scherm wisseldequote:
Okee dan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze keek heul vaag in de cam toen ik net van scherm wisselde
ja inderdaad ik laat het maar aan Koelkast over...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk den draak, maar Groentje mag wat mij betreft ook hoor!Alleen zou Koelkast daar van af moeten weten.
Blijf nog ff stand-by. Als Draakje niet over een paar minuten begint, zou je alsnog kunnen gaan draaien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja inderdaad ik laat het maar aan Koelkast over...
Ah cool!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik sp0reek k9oelenkast al op den msnes aan
ja tot hoelaat ga je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef mr-green het volgende:
horen jullie muziek? (random toto trouwens)
tot 12quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja tot hoelaat ga je?
wil koel graag ff weten?
Geen dance/techno. De rest klinkt allemaal goed!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef mr-green het volgende:
wat willen jullie horen: 80's & 90's, Dance/techno, Rock of iets anders?
80's & 90'squote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef mr-green het volgende:
+1quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen dance/techno. De rest klinkt allemaal goed!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy kale hoest?![]()
Oh ja dat plaatje zag ik net ja.![]()
Heb je Julian Perretta met Wonder Why?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef mr-green het volgende:
wie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer hoe bedoel je een hoop lurkers :
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer hoe bedoel je een hoop lurkers :
[..]
zeker V S&G ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ander topic. Maar dan nog dik 200.000 views
Welk topic?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ander topic. Maar dan nog dik 200.000 views
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ehm Green? Kan je iets minder down praten door je mic? Je klinkt nogal depri....
Ongestellie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
Het is verdomme soms ook gewoon kut om een vrouw te zijn, he
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
Het is verdomme soms ook gewoon kut om een vrouw te zijn, he
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
green wil pics van je outpost, dan wordt hij vast vrolijker![]()
![]()
wat gewoon pics waarop je smileys na doet met je hoofdquote:
Dat word ik niet. Want pil.quote:
True...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
gelukkig hebben wij tieten
Nee daar ben jij beter in hoorde ik net.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat gewoon pics waarop je smileys na doet met je hoofd
dat is een hijquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef mr-green het volgende:
Wie vindt haar aantrekkelijk?
[ afbeelding ]
Ik niet...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar te... Mannelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
pff ik dacht al sociale contacten buiten fok?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
ik geniet in stilte, ben ondertussen sociale contacten elders op FOK! aan het bijhouden/bijwerken
Welk?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey, ik heb net een leuke anime afgerond en ze kwamen uiteindelijk toch bij elkaar en ze gaven een kus en nu ben ik BLIJ
Heeft zij ook niet in James Bond gespeeld?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft zij ook niet in James Bond gespeeld?
Klopt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
View to a killquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
datwas ik tot ik dat plaatje zag.. nu is het verpest en alles enzowquote:
Ik twijfelde tussen die en die wat daarvoor komtquote:
Ze wilde een eigen parfum die naar seks rook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen die en die wat daarvoor komt
Vaag wijf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wilde een eigen parfum die naar seks rook!
Als je dan maar niet te lang hebt gekeken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
datwas ik tot ik dat plaatje zag.. nu is het verpest en alles enzow
Welterustenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten
Ik slaap bijnaTot morgen
![]()
Trussels meid!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten
Ik slaap bijnaTot morgen
![]()
Slaap lekker Samzzquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten
Ik slaap bijnaTot morgen
![]()
Ik moet hem hebben maar kan niet vinden....quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef Zokunen het volgende:
Heb je Jeff Buckley - Hallelujah toevallig?
Too badquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik moet hem hebben maar kan niet vinden....
nee hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh de rest zit op http://tinychat.com/onzinradio
Toen ik wegging zat alleen Stokstaartje daar nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gezellig, zonder beeldquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toen ik wegging zat alleen Stokstaartje daar nog.
whehe, ga ook meeluisterenquote:
Ik zal hem aanzetten die radio.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe, ga ook meeluisteren![]()
Eens kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker laten zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toen ik wegging zat alleen Stokstaartje daar nog.
Je zag er sexy uit man in je coltruiquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zag er sexy uit man in je coltrui
dat is eenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter staat al top 3 stomme boelers
Dat is je eigen geile kreunstemmetje hoor schatquote:
ja die vind ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is je eigen geile kreunstemmetje hoor schat
quote:
klik op start broadcast, dan de cam die je gebruikt, dan push to talkquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
Knetterbalorig hoe zet ik die cam MET mic aan of kan het ook zonder????????????
No homo mattiequote:
Dat is TwisteRRRRRRquote:
Daarom ging ik op mijn 18e ook al het huis uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wou dat mijn ouders eens stopten met mijn leven verpesten
rood en geelquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou wel op rood willen staan met allebei de benen!
Zou je ze niet omver willen duwenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou wel op rood willen staan met allebei de benen!
Met naaldhakken op groenquote:
quote:
Ook goed. Mag allemaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je ze niet omver willen duwen
Niet lullig bedoeld maar dat dacht ik ook op jou leeftijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wou dat mijn ouders eens stopten met mijn leven verpesten
oh dat doet me denken aanquote:
An The Riddle ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat doet me denken aan
<-------------------------
Ik dacht dat ook vroeger ja, maar aangezien ze echt niet wisten hoe ze met me om moesten gaan werd de sfeer in huis 4 jaar lang kut. Toen ben ik vertrokken. Ballentent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar dat dacht ik ook op jou leeftijd.![]()
All1 denk ik daar nu heel anders over. Dat noemt men pubertijd.
Jij bent erin blijven hangen zo te zienquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik kan nog nie aanvragen./quote:
Ik vind dat je Fayke ernstig tekort doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nog nie aanvragen./
maar deed me denken aan groenen UI
Ik open er wel een topic overquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kan altijd anders verkeren natuurlijk maar 9 van de 10 tieners spugen op hun ouders tegenwoordig....quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook vroeger ja, maar aangezien ze echt niet wisten hoe ze met me om moesten gaan werd de sfeer in huis 4 jaar lang kut. Toen ben ik vertrokken. Ballentent.
Heb je nou je UI veranderd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nog nie aanvragen./
maar deed me denken aan groenen UI
Dat is wel waar ja... Gaat er soms heftig aan toe. Bijvoorbeeld, kanker erbij e.d.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kan altijd anders verkeren natuurlijk maar 9 van de 10 tieners spugen op hun ouders tegenwoordig....
Ditquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind dat je Fayke ernstig tekort doet
faye kan wel wat hebben van mequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind dat je Fayke ernstig tekort doet
Ze maakt een fucking mooie ava voor jou en jij neemt weer die kutridle. Schande Knetterquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
faye kan wel wat hebben van me
is me pimp jwts
quote:
Boobies!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wil je boobie UI zien? heb er 3
Thuis is geen thuis. Ik denk dat ik me bij naatje nog meer thuis voel. Thuis is waar ik tot rust kom en die plek heb ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook vroeger ja, maar aangezien ze echt niet wisten hoe ze met me om moesten gaan werd de sfeer in huis 4 jaar lang kut. Toen ben ik vertrokken. Ballentent.
Heb jij ook die rode Riddle ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wil je boobie UI zien? heb er 3
ZIt niet te dromen jongen...... Eet je pizzaquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Thuis is geen thuis. Ik denk dat ik me bij naatje nog meer thuis voel. Thuis is waar ik tot rust kom en die plek heb ik niet
Had ik ook. Ik ging vooral heel veel weg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Thuis is geen thuis. Ik denk dat ik me bij naatje nog meer thuis voel. Thuis is waar ik tot rust kom en die plek heb ik niet
ja maar, ja maar.. iedereen heeft faye nu dus ik heb um om stiekem naar te kijken en allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze maakt een fucking mooie ava voor jou en jij neemt weer die kutridle. Schande Knetter
Dan weet je toch al genoeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ook die postcount van haar is gewoon 253 per dag, volgens mij.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan weet je toch al genoeg.Ze is gewoon een heerlijk onz post sletteke.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan weet je toch al genoeg.Ze is gewoon een heerlijk onz post sletteke.
Ik móet nog een jaar...quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Had ik ook. Ik ging vooral heel veel weg.
Ik zeg nergens dat je dat niet bent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar ben wel lief en alles
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
Zonder Knetter is dit topic dood dat jullie het maar weten
Ik was serieusquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ZIt niet te dromen jongen...... Eet je pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |