Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Das echt vet weinigquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is vandaag heel erg![]()
Maar tot nu toe heb ik gewoon vier boterhammen, een stuk watermeloen en sperziebonen met een halve aardappel en een stukje vlees gehad hoor
Nee, maar jij bent ook twee keer zo lang als ikquote:
Neequote:
Dankjequote:
Jij moet ff je lip houden gewoon.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Das echt vet weinig!
Dat is zegmaar één maaltijd. Van de vier per dag...
Zuiplapquote:
3 beschuitjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Das echt vet weinig!
Nee, dat was ontbijt, lunch, tussendoortje en avondetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Das echt vet weinig!
I haz a jealousquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
O, en PGR, ik denk dat jij mij niet hier wil aanspreken, maar in een PM.
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent ook twee keer zo lang als ik
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 beschuitjes
3 crackers
2 broodjes
halve komkommer
1 banaan
bakje yoghurt
pastasalade
Heb ik teveel opquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb op:
2 donuts
friet
Weer gezond bezig kuch
Aleez, kom, dan gaan we die kant op... als we afwisselen en doorgassen, kunnen we morgen tegen een uurke of 9 / 10 in de ochtend daar zijnquote:
Net weinigquote:
Okidoki !!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Aleez, kom, dan gaan we die kant op... als we afwisselen en doorgassen, kunnen we morgen tegen een uurke of 9 / 10 in de ochtend daar zijn...
Het is nodigquote:
Wicky.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken wat ik vandaag op heb:
2x glazen water
4 boterhammen met pindakaas
2 boterhammen met grillworsthamkaas
8 dropjes
macaroni
Chocolaatje
blikje cola.
1 pakje wicky
Wel vet lastig van extra trek..ik eet mijn roti al met extra vlees, wat moet jij dan wel niet?quote:
jongeren denken dat ze stoer zijn met hun taal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nodig
En ik heb een half uur gewandeld
En me heel erg dik gevoeld in het park met starende jongeren
Ik niet, daar heb ik genoeg aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel vet lastig van extra trek..ik eet mijn roti al met extra vlees, wat moet jij dan wel niet?
Ik had muziek op, maar ik zag ze wel kijken .. dat is al erg genoegquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jongeren denken dat ze stoer zijn met hun taal.
Tss.. Negeren die pubersquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had muziek op, maar ik zag ze wel kijken .. dat is al erg genoeg
Vocht is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en qua drinken...een stuk of 8 kopjes koffie, 2 flesjes water, twee grote glazen water..en twee grote glazen Crystal Clear
Oh, nou, dan ben ik een vreetzak, I guessquote:
Mmm drinken: 5 koppen koffie; 2 glazen cola, 1 glas water en nu mijn 3de glas fanta zero.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, en qua drinken...een stuk of 8 kopjes koffie, 2 flesjes water, twee grote glazen water..en twee grote glazen Crystal Clear
Ik moet wel vaak plassen vandaagquote:
Jeeeejquote:
Ow wacht... ik ook zoiets...quote:Ow wacht.. Volgens mij had ik iets morgen.. Hmmm.. O ja; werken
quote:
jij tikt ze binnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mmm drinken: 5 koppen koffie; 2 glazen cola, 1 glas water en nu mijn 3de glas fanta zero.
Ook al zo gezond
Vooral dat pannenkoekje wat erbij zit vult enorm. Verder kan ik wel veel eten, maar dat doe ik niet altijd. Heb vanavond ook gewoon één schnitzel, en 1,5 bordje gebakken aardappels en wat salade op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ben ik een vreetzak, I guess
Goh, gek hè.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet wel vaak plassen vandaag
Die eet Thijs altijd half op bij mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat pannenkoekje wat erbij zit vult enorm. Verder kan ik wel veel eten, maar dat doe ik niet altijd. Heb vanavond ook gewoon één schnitzel, en 1,5 bordje gebakken aardappels en wat salade op.
Ik moet mezelf wel afleren om te snaaien.
Geen groot bord hoor. Zakje zal 250 of 300 gram zijn denk ik?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die eet Thijs altijd half op bij mij![]()
1,5 bord gebakken aardappels? DAMN!
Awwwww...quote:
Dan valt dat ook wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die eet Thijs altijd half op bij mij![]()
1,5 bord gebakken aardappels? DAMN!
Gebakken aardappels zijn ook wel erg lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen groot bord hoor. Zakje zal 250 of 300 gram zijn denk ik?
Koters te bed gelegd?quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan valt dat ook wel mee.
Eet ie nog geen bakkeljauw?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebakken aardappels zijn ook wel erg lekker
Goed bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, al een tijdje, en ff wat voor m'n werk gedaan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwwww...
* PriemGirl gaat stiekem achter LoLa zitten en geeft haar een giga knuffel En zit stiekem aan haar boobies![]()
![]()
![]()
Ik mag datquote:
Hij doet sowieso een beetje moeilijk met eten tegenwoordigquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook vrij pittig.
En die aardappeltjes dan?
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij doet sowieso een beetje moeilijk met eten tegenwoordig
dat hoort erbij op die leeftijd hequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maken we vet gezond eten, wat zegt hij: nee, dat is vies, mag ik alsjeblieft een potje?quote:
En dan weet je het gewoon niet meer, want nog geen driequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Misschien was ik dan ook wel moeilijk.
Dabedoelik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan weet je het gewoon niet meer, want nog geen drie
Koen blieft vanaf 9 maanden geen potjes meer....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maken we vet gezond eten, wat zegt hij: nee, dat is vies, mag ik alsjeblieft een potje?![]()
Dat is lekkertrek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen blieft vanaf 9 maanden geen potjes meer....
Spinazie vind hij lekker
En wortels
Verder is het de hele dag: mama ik heb hommer.. brood eten ho maar, hij wil liever koekjes en snoepjes
(maar dat doen we natuurlijk niet)
Ja maar mama is niet domquote:
control Fquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
zit er op DM niet eens een zoekfunctie![]()
butsysteem
Dat was vroeger ook zo bij mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar mama is niet domeerst blootje eten daarna snoeppie
Eerst blootjes is toch heul niet erg?quote:
Keihard neucksex.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
Blootje is leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst blootjes is toch heul niet erg?
Moeilijk etende kinderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
Boobiesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwwww...
* PriemGirl gaat stiekem achter LoLa zitten en geeft haar een giga knuffel En zit stiekem aan haar boobies![]()
![]()
![]()
LDG'tjequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
eten in je blootjequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
* ldg noteert verder nog ietsquote:
Waar solliciteren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)ekt_controverse.html
leuke baan
beiden primaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
Boobies en blootjes, zag ik voorbij komen. Verder geen idee...
Klinkt tof.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)ekt_controverse.html
leuke baan
quote:
I'd do that job.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef Koen66 het volgende:
zou het hier lopen als je een borsten-massage kliniek begint![]()
Is te zien hoe die masseur er uit zietquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef Koen66 het volgende:
kan de masseur ook eisen aan de klanten stellenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is te zien hoe die masseur er uit ziet![]()
Neequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan de masseur ook eisen aan de klanten stellen
Als in dat iemand borsten masseert, of dat borsten iemand masseren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef Koen66 het volgende:
om de melkproductie te verbeterenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Die verrimpelde ouwe tang van 73 moet je ook accepteren...
hmmm dat 2e is ook een ideequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als in dat iemand borsten masseert, of dat borsten iemand masseren?
allebeiquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oehhhh die 2de business klinkt ook.... interessantquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
dan wil ik wel masserenquote:
Ohai, mag ik testpersoon zijn voor jouw skillsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh die 2de business klinkt ook.... interessant
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Dat wordt dan ergens bij Sing Long denk ikquote:
Ik vrees dat; als ik die business zou openen; het niet zo populair zou zijn..quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohai, mag ik testpersoon zijn voor jouw skills![]()
?
"overwerken"quote:
waarom nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vrees dat; als ik die business zou openen; het niet zo populair zou zijn..
Heul welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vrees dat; als ik die business zou openen; het niet zo populair zou zijn..
Beetje veel exposure zo midden aan een doorgaande straat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wordt dan ergens bij Sing Long denk ik
quote:
Datquote:
Postenquote:
broodje hamburgerquote:
"Omdat hij niet kon zwemmen"quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
rofl lol
http://www.waarmaarraar.n(...)t_toch_dodelijk.html
Gaan we met de ootoo, rij ik iets verderquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
Beetje veel exposure zo midden aan een doorgaande straat.
Gaan we samen op zoek naar wat besloteners.
Beetje exposure kan best spannend zijn hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje veel exposure zo midden aan een doorgaande straat.
Gaan we samen op zoek naar wat besloteners.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan we met de ootoo, rij ik iets verder![]()
Nooterhof
quote:
Nou, dat is gewoon een drukke doorgaande weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Beetje exposure kan best spannend zijn hoor...
![]()
![]()
...
Jajajaaaaaa, parkeerplaats, poppodium, opvouw-auto, bladibla...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
...
Ik dacht opblaaspopquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jajajaaaaaa, parkeerplaats, poppodium, opvouw-auto, bladibla...
Mannen en levendige verbeelding.. I guessquote:
buitenbatsenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mannen en levendige verbeelding.. I guess![]()
Wok kan dat vast welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef Koen66 het volgende:
ik stelde het hier laatst voor maar kreeg geen hele enthousiaste reactiequote:
Errr.. I'm innocentquote:
En niet alleen daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jajajaaaaaa, parkeerplaats, poppodium, opvouw-auto, bladibla...
*purrrrrrrrrrr*quote:
Flauw hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik stelde het hier laatst voor maar kreeg geen hele enthousiaste reactie
Daar hou ik alleen mini-meets voorquote:
quote:
nja buiten kon dan wel, maar dan t liefst bij de bewoonde wereld vandaanquote:
Ja, dus? Parkjes, parkeerplaatsen, pleintjes, steegjes, binnenplaatsjes en andere afgelegen plekjes zatquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja buiten kon dan wel, maar dan t liefst bij de bewoonde wereld vandaanmja.. Ik woon midden in de stad
Meet? PM?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
nog steeds heeft niemand mij de meet pm gestuurd
voelt zich een heel klein beetje ongewenst
de kans dat er iemand langs zou komen was al een turn-ofquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dus? Parkjes, parkeerplaatsen, pleintjes, steegjes, binnenplaatsjes en andere afgelegen plekjes zat.
Lijkt me..
Hier ook niet dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Echt zelfs in het 'Dieettopic' voel ik me niet eens welkom... mensen en hun domme dingies
Niet welkom> Wat is dat toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Echt zelfs in het 'Dieettopic' voel ik me niet eens welkom... mensen en hun domme dingies
OMGquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de kans dat er iemand langs zou komen was al een turn-of
het kan mij niet spannend genoeg zijn
Daar? Doen ze stom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik stelde voor mijn gevoel een doodnormale vraag
Maar goed, laat maaaaaarrrr
Ja, weer wat kleine aanvalletjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik de naam Joris voorbij komen?
Is er wat met 'm, Suikertje?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, weer wat kleine aanvalletjes
... de fantasie van MPG!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dus? Parkjes, parkeerplaatsen, pleintjes, steegjes, binnenplaatsjes en andere afgelegen plekjes zat.
Lijkt me..
Kusje op je baal!quote:
Daar zou ik me sowieso niet wagen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik stelde voor mijn gevoel een doodnormale vraag
Maar goed, laat maaaaaarrrr
hmmm dan maar hopen dat het een soort van na-schok wasquote:
Pgrquote:
Poepescheetie!quote:
JJHquote:
Koeniequote:
mwoah. mag geen stage lopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je baal!
Hoe is het met je verkouden?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
mwoah. mag geen stage lopendaarom baal ik... dus de verkouden is nog steeds kut
mjuh...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan maar hopen dat het een soort van na-schok was
waarom niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, weer wat kleine aanvalletjes
morgen beter zou niks uitmaken, mag toch geen stage lopen morgen en vrijdag...quote:
balen pienquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
omdat we niet het risico willen lopen dat we straks met een afdeling vol zieke oudjes zitten.quote:
Dat is klote.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
morgen beter zou niks uitmaken, mag toch geen stage lopen morgen en vrijdag...
Hij zit hier in de buurtquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bij 'm waakt?
Heel veel sterkte in ieder geval
Ik las het net... wat een mutsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
bahquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
omdat we niet het risico willen lopen dat we straks met een afdeling vol zieke oudjes zitten.
nee, geen idee wanneer, ga morgen bellen voor nieuwe afspraak. zouden mn laatste 2 dagen zijn deze week.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou laat maar... de tering zeg, het is ook nooit goed...
Ik lette even niet opquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alweer bijna vol
jij was in vorige blijven steken?
Allergiepillen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga. ben weer doodmoe en eigenlijk heb ik geen idee waarom
Omdat je een beetje ziek bent misschien, liefje?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga. ben weer doodmoe en eigenlijk heb ik geen idee waarom
thnx maar ben niet ziek, deze week is te leuk om ziek te zijn, ben alleen n beetje verkouden...quote:
die slik ik niet. word gewoon moe van hele dag met hoofd vol snot lopenquote:
Datquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je een beetje ziek bent misschien, liefje?
Martjeeequote:
XDquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
thnx maar ben niet ziek, deze week is te leuk om ziek te zijn, ben alleen n beetje verkouden...
Eindelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef Enfermera het volgende:
Martjeee![]()
![]()
Ohja, mijn werk heeft eindelijk mijn gebeden verhoord en ik heb een verklarin gekregen zodat we de hypotheek kunnen afsluiten. Ik moest even aan jou denken met je juridische kennis![]()
![]()
Niks flesjequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou laat maar... de tering zeg, het is ook nooit goed...
JAquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
MPG, ben jij het hier mee eens?.
Woord van de dag. Deel 25!
Thafamousssquote:
quote:
Tis wat jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eindelijk.
Alleen zonde dat ze er zo lang en moeilijk over moesten doen.
Hoiiiiiiiquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Enferzussie![]()
sorry ik zag je niet binnenkomen hoor
Ze is echt lief hequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Enferzussie![]()
sorry ik zag je niet binnenkomen hoor
Nodig is ook wat overdreven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef pgrferrari het volgende:
KutkoenWaar issie als je hem nodig hebt?
Een haan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nodig is ook wat overdreven.
Wat word je als je groter bent?
Een kipje of kalkoentje?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nodig is ook wat overdreven.
Wat word je als je groter bent?
Een kipje of kalkoentje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed idee he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik ga ook even een perenijsje pakken.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Oh noes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: