Herkenbaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij doet sowieso een beetje moeilijk met eten tegenwoordig
dat hoort erbij op die leeftijd hequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maken we vet gezond eten, wat zegt hij: nee, dat is vies, mag ik alsjeblieft een potje?quote:
En dan weet je het gewoon niet meer, want nog geen driequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Misschien was ik dan ook wel moeilijk.
Dabedoelik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan weet je het gewoon niet meer, want nog geen drie
Koen blieft vanaf 9 maanden geen potjes meer....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maken we vet gezond eten, wat zegt hij: nee, dat is vies, mag ik alsjeblieft een potje?![]()
Dat is lekkertrek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen blieft vanaf 9 maanden geen potjes meer....
Spinazie vind hij lekker
En wortels
Verder is het de hele dag: mama ik heb hommer.. brood eten ho maar, hij wil liever koekjes en snoepjes
(maar dat doen we natuurlijk niet)
Ja maar mama is niet domquote:
control Fquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
zit er op DM niet eens een zoekfunctie![]()
butsysteem
Dat was vroeger ook zo bij mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar mama is niet domeerst blootje eten daarna snoeppie
Eerst blootjes is toch heul niet erg?quote:
Keihard neucksex.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
Blootje is leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst blootjes is toch heul niet erg?
Moeilijk etende kinderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |