Die eet Thijs altijd half op bij mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat pannenkoekje wat erbij zit vult enorm. Verder kan ik wel veel eten, maar dat doe ik niet altijd. Heb vanavond ook gewoon één schnitzel, en 1,5 bordje gebakken aardappels en wat salade op.
Ik moet mezelf wel afleren om te snaaien.
Geen groot bord hoor. Zakje zal 250 of 300 gram zijn denk ik?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die eet Thijs altijd half op bij mij![]()
1,5 bord gebakken aardappels? DAMN!
Awwwww...quote:
Dan valt dat ook wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die eet Thijs altijd half op bij mij![]()
1,5 bord gebakken aardappels? DAMN!
Gebakken aardappels zijn ook wel erg lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen groot bord hoor. Zakje zal 250 of 300 gram zijn denk ik?
Koters te bed gelegd?quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan valt dat ook wel mee.
Eet ie nog geen bakkeljauw?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebakken aardappels zijn ook wel erg lekker
Goed bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, al een tijdje, en ff wat voor m'n werk gedaan
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwwww...
* PriemGirl gaat stiekem achter LoLa zitten en geeft haar een giga knuffel En zit stiekem aan haar boobies![]()
![]()
![]()
Ik mag datquote:
Hij doet sowieso een beetje moeilijk met eten tegenwoordigquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook vrij pittig.
En die aardappeltjes dan?
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij doet sowieso een beetje moeilijk met eten tegenwoordig
dat hoort erbij op die leeftijd hequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maken we vet gezond eten, wat zegt hij: nee, dat is vies, mag ik alsjeblieft een potje?quote:
En dan weet je het gewoon niet meer, want nog geen driequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Misschien was ik dan ook wel moeilijk.
Dabedoelik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan weet je het gewoon niet meer, want nog geen drie
Koen blieft vanaf 9 maanden geen potjes meer....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maken we vet gezond eten, wat zegt hij: nee, dat is vies, mag ik alsjeblieft een potje?![]()
Dat is lekkertrek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen blieft vanaf 9 maanden geen potjes meer....
Spinazie vind hij lekker
En wortels
Verder is het de hele dag: mama ik heb hommer.. brood eten ho maar, hij wil liever koekjes en snoepjes
(maar dat doen we natuurlijk niet)
Ja maar mama is niet domquote:
control Fquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
zit er op DM niet eens een zoekfunctie![]()
butsysteem
Dat was vroeger ook zo bij mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar mama is niet domeerst blootje eten daarna snoeppie
Eerst blootjes is toch heul niet erg?quote:
Keihard neucksex.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
Blootje is leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst blootjes is toch heul niet erg?
Moeilijk etende kinderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond poppedopjes
waar hebben we het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |